Dobré zprávy: Renault Mégane RS bude mít manuál a nový dvoulitr!

Jan  |  04. 10. 2016 10:12

To by bylo skvělé,nepochybně to bude výborné auto,lídr segmentu

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  04. 10. 2016 10:33

...ta jednasestka z Clia nasponovana na 23o kW by bola predovsetkym:
a/ v normalnom zivote nepouzitelna
b/ do roka odpisana

Takze ten dvojliter je pre tak vykonne auto uplnou samozrejmostou a nicim prevratnym.
Ale aj tak gratulacia ze na tu samozrejmost konecne prisli. Bude to raketa so sedackou, tak ako ma byt. Som zvedavy co na to koncern, on vedel dakedy tiez vyrobit zabavne auto

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  04. 10. 2016 11:11

Pokud by se u té 1.6 použily správné materiály, tak by s životností nebyl problém. Jenže to je právě ten kámen úrazu. Snižování nákladů nedovolí použití těch správných materiálů. To by tak hrálo, aby automobilka "skoro nic" nevydělala a ještě aby její produkty dlouho vydržely.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  04. 10. 2016 11:54

Naklady (mzdove i surovinove) rostou, ale auta bychom chteli lepsi, rychlejsi, uspornejsi a levnejsi. Ono je to trochu komplikovanejsi nez jen o zisku a zivotnosti.

Odpovědět  |   | 
komik  |  04. 10. 2016 12:16

1.6T má třeba Peugeot ve standardním RCZ/308gti na 270 hp, v RCZ-R až 305 hp - takže víc vyhoněné. Spíš si myslím, že 2.0t jim v portfoliu chybí a najde místo ještě aspoň v Talismanu a Espace... (Ještě před půl rokem se říkalo, že nové RS bude mít 1.8t takže uvidíme..). Snad bude i nové 2.0 dci.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  04. 10. 2016 17:45

napoveda: ...ta jednasestka z Clia...

Podobne aj minuskarom. Treba citat.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  05. 10. 2016 08:15

ok tak inak. Minuskar nech mi da zoznam spolocnych dielov pre tie motory.
Pride na to, ze spolocny maju len obejm a pocet valcov. Ale to uz je asi na taky mozog vela, ze.

Odpovědět  |   | 
George  |  04. 10. 2016 13:26

Takřka kompletně velmi dobrá/výborná zpráva. Koncern asi bude muset "oprášit" definitivně(?) zrušený projekt Golfu 400! (Ono by to asi i dávalo největší smysl - aby VW, jako značka, u svých nejvýkonnějších modelů používal 2.0 R4 TSI naladěný na špičkový max. výkon někde k 400 - 420 k. a Audi [jako součást koncernu v hierarchii o něco výše] u podobně/stejně zaměřených modelů [tedy mimo 3.0 V6 TSI u aut/modelů o kategorii výše] nedávno avizovaný a modernizovaný "svůj" kultovní 2,5 R5 TSI naladěný k maximu někam okolo 450 k.) No a co se týká Francouzů (Renaultu) - pokud zde opravdu zvítězí zdravý rozum, tudíž bude i nové 2.0 dci a přestanou nesmyslně kašlat na 4x4 (a tato technika se také dostane i pod karoserii např. konkrétně nového Espace), tak má i Ford se svým (současným lídrem tohoto automobilového segmentu) S-Maxem/Galaxy problém (a velký)!
P.S.: Pokud by se svět neměl, zejm. u VW po aféře dieselgate, v pr-del obracet, tak i zde modernizují/upraví pro současné emisní normy jejich 2,5 R5 tdi (aby se odlišili od většiny konkurence používající jako max. 2.0, resp. 2.2 R4 tdi, když už se odlišují cenově směrem nahoru (aby tento cenový náskok ospravedlnili!)), který by v "jednoturbové" verzi mohl dosahovat výkonu někde na hranici 160 - 180 kW a ve variantě BiTdi cca 200 - 220 kW a "dají jej" co nejrychleji např. do VW T6! (když už tam nedávají 3.0 V6 tdi [jako nově do Amaroku] protože se jim tam prý nevejde, protože bla bla bla, protože ... - já nevím proč.)

Odpovědět  |   | 
pufko  |  04. 10. 2016 22:41

Pri tých výkonoch si to 4x4 automaticky pýta, len že každý výrobca sa hrá na to aké ekologické autá vyrába a preto 4x4 nemontuje.
Pohon 4x4 zvyšuje spotrebu = zvyšuje emisie = stačí 2WD a obhajujú to asistenom trakcie, v lepšom prípade samosvorom

Odpovědět  |   | 
...  |  04. 10. 2016 13:33

Já jen doufám, že ten automatický meziplyn půjde vypnout, jinak pro mě ztrácí manuál smysl.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  05. 10. 2016 08:14

...nema to uz nahodou aj benzinovy trojliter bmw s manualom? Ale inak suhlas.
Okrem toho, triafat otacky do kvaltu (ci uz hore alebo dolu) by priemerny vodic zvladat mal.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Renault Captur 1.3 TCe: 1,333 stříbrných stříkaček na rozloučenou

Renault Captur 1.3 TCe (minitest)

Crossover Renault Captur se již brzy dočká nové generace. Stihli jsme se proto rozloučit s tou současnou, která nám připomněla, proč je tento malý nezmar tak populární.

dnes | Vladimír Kadera | 11 příspěvků
S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

19.  9.  2019 | Jan Mička | 16 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 41 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 59 N/A