Dobré zprávy: Renault Mégane RS bude mít manuál a nový dvoulitr!

Jan  |  04. 10. 2016 10:12

To by bylo skvělé,nepochybně to bude výborné auto,lídr segmentu

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  04. 10. 2016 10:33

...ta jednasestka z Clia nasponovana na 23o kW by bola predovsetkym:
a/ v normalnom zivote nepouzitelna
b/ do roka odpisana

Takze ten dvojliter je pre tak vykonne auto uplnou samozrejmostou a nicim prevratnym.
Ale aj tak gratulacia ze na tu samozrejmost konecne prisli. Bude to raketa so sedackou, tak ako ma byt. Som zvedavy co na to koncern, on vedel dakedy tiez vyrobit zabavne auto

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  04. 10. 2016 11:11

Pokud by se u té 1.6 použily správné materiály, tak by s životností nebyl problém. Jenže to je právě ten kámen úrazu. Snižování nákladů nedovolí použití těch správných materiálů. To by tak hrálo, aby automobilka "skoro nic" nevydělala a ještě aby její produkty dlouho vydržely.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  04. 10. 2016 11:54

Naklady (mzdove i surovinove) rostou, ale auta bychom chteli lepsi, rychlejsi, uspornejsi a levnejsi. Ono je to trochu komplikovanejsi nez jen o zisku a zivotnosti.

Odpovědět  |   | 
komik  |  04. 10. 2016 12:16

1.6T má třeba Peugeot ve standardním RCZ/308gti na 270 hp, v RCZ-R až 305 hp - takže víc vyhoněné. Spíš si myslím, že 2.0t jim v portfoliu chybí a najde místo ještě aspoň v Talismanu a Espace... (Ještě před půl rokem se říkalo, že nové RS bude mít 1.8t takže uvidíme..). Snad bude i nové 2.0 dci.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  04. 10. 2016 17:45

napoveda: ...ta jednasestka z Clia...

Podobne aj minuskarom. Treba citat.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  05. 10. 2016 08:15

ok tak inak. Minuskar nech mi da zoznam spolocnych dielov pre tie motory.
Pride na to, ze spolocny maju len obejm a pocet valcov. Ale to uz je asi na taky mozog vela, ze.

Odpovědět  |   | 
George  |  04. 10. 2016 13:26

Takřka kompletně velmi dobrá/výborná zpráva. Koncern asi bude muset "oprášit" definitivně(?) zrušený projekt Golfu 400! (Ono by to asi i dávalo největší smysl - aby VW, jako značka, u svých nejvýkonnějších modelů používal 2.0 R4 TSI naladěný na špičkový max. výkon někde k 400 - 420 k. a Audi [jako součást koncernu v hierarchii o něco výše] u podobně/stejně zaměřených modelů [tedy mimo 3.0 V6 TSI u aut/modelů o kategorii výše] nedávno avizovaný a modernizovaný "svůj" kultovní 2,5 R5 TSI naladěný k maximu někam okolo 450 k.) No a co se týká Francouzů (Renaultu) - pokud zde opravdu zvítězí zdravý rozum, tudíž bude i nové 2.0 dci a přestanou nesmyslně kašlat na 4x4 (a tato technika se také dostane i pod karoserii např. konkrétně nového Espace), tak má i Ford se svým (současným lídrem tohoto automobilového segmentu) S-Maxem/Galaxy problém (a velký)!
P.S.: Pokud by se svět neměl, zejm. u VW po aféře dieselgate, v pr-del obracet, tak i zde modernizují/upraví pro současné emisní normy jejich 2,5 R5 tdi (aby se odlišili od většiny konkurence používající jako max. 2.0, resp. 2.2 R4 tdi, když už se odlišují cenově směrem nahoru (aby tento cenový náskok ospravedlnili!)), který by v "jednoturbové" verzi mohl dosahovat výkonu někde na hranici 160 - 180 kW a ve variantě BiTdi cca 200 - 220 kW a "dají jej" co nejrychleji např. do VW T6! (když už tam nedávají 3.0 V6 tdi [jako nově do Amaroku] protože se jim tam prý nevejde, protože bla bla bla, protože ... - já nevím proč.)

Odpovědět  |   | 
pufko  |  04. 10. 2016 22:41

Pri tých výkonoch si to 4x4 automaticky pýta, len že každý výrobca sa hrá na to aké ekologické autá vyrába a preto 4x4 nemontuje.
Pohon 4x4 zvyšuje spotrebu = zvyšuje emisie = stačí 2WD a obhajujú to asistenom trakcie, v lepšom prípade samosvorom

Odpovědět  |   | 
...  |  04. 10. 2016 13:33

Já jen doufám, že ten automatický meziplyn půjde vypnout, jinak pro mě ztrácí manuál smysl.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  05. 10. 2016 08:14

...nema to uz nahodou aj benzinovy trojliter bmw s manualom? Ale inak suhlas.
Okrem toho, triafat otacky do kvaltu (ci uz hore alebo dolu) by priemerny vodic zvladat mal.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

dnes | Petr Schnagl | 8 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

včera | Miro Mihálik | 51 příspěvků
První svezení se Seatem Leon TGI 1.5 TSI. Pod 1 Kč/km i s větším motorem?

Seat Leon TGI (první svezení)

České ceny Seatu Leon TGI po modernizaci pohonného ústrojí známe už od ledna letošního roku. Nyní došlo i na první kilometry za volantem a zdá se, že na dosavadních výhodách se vůbec nic nezměnilo.

11.  6.  2019 | Jan Mička | 15 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 116 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A
Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otcové zamykali hlavně své dcery

Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otc…

Jak si představujete motorkářský gang? Určitě ne takhle. A to šlo o jeden z nejnebezpečnějších!

26.  5.  2019 | | 11 N/A