Dobrá zpráva pro puristy: Do Porsche Boxster se přeci jen ještě vrátí šestiválec!

Po faceliftu zůstal jen přeplňovaný čtyřválec, to se alespoň u limitované edice změní.

Downsizingu se v rámci faceliftu Porsche Cayman a Boxster nevyhnuly ani tyto kompaktní sporťáky. S číslem 718 dostaly minulý rok i nový přeplňovaný čtyřválec s plochými válci. Nahradil zpěvnější atmosférický šestiválec.

Šesti válců se fanoušci nedočkali ani u verze GTS, která byla představena nedávno. Zdá se, že se ale větší motor přeci jen chystá do limitované verze Boxster Spyder. Karoserie Spyder se objevila už u verze před faceliftem (koukněte do galerie). Místo skládací střechy má jakýsi jednodušší "stan", celkově se jedná o odlehčený automobil zaměřený na požitek z řízení.

Porsche a elektřina? Plně elektrické 911 se prý jenom tak nedočkáme

Porsche a elektřina? Plně elektrické 911 se prý jenom tak nedočkáme

Nový Spyder se dočká atmosférického šestiválce o objemu čtyř litrů, který využívá 911 GT3 a je ze všech stuttgartských agregátů oslavován snad nejvíce. Plnokrevných 368 kW (500 koní) jako GT3 ale nedostane, v případě Spyderu bude podladěn, zřejmě na 312 kW (425 k).

Premiéra Boxsteru Spyder se očekává v první polovině příštího roku. Doplní tak řadu tradičních, puristických modelů jako je 911 R, 911 T nebo 911 GT3 s paketem Touring.

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

včera | Petr Schnagl | 38 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků