Dobrá zpráva pro puristy: Do Porsche Boxster se přeci jen ještě vrátí šestiválec!

Po faceliftu zůstal jen přeplňovaný čtyřválec, to se alespoň u limitované edice změní.

Downsizingu se v rámci faceliftu Porsche Cayman a Boxster nevyhnuly ani tyto kompaktní sporťáky. S číslem 718 dostaly minulý rok i nový přeplňovaný čtyřválec s plochými válci. Nahradil zpěvnější atmosférický šestiválec.

Šesti válců se fanoušci nedočkali ani u verze GTS, která byla představena nedávno. Zdá se, že se ale větší motor přeci jen chystá do limitované verze Boxster Spyder. Karoserie Spyder se objevila už u verze před faceliftem (koukněte do galerie). Místo skládací střechy má jakýsi jednodušší "stan", celkově se jedná o odlehčený automobil zaměřený na požitek z řízení.

Porsche a elektřina? Plně elektrické 911 se prý jenom tak nedočkáme

Porsche a elektřina? Plně elektrické 911 se prý jenom tak nedočkáme

Nový Spyder se dočká atmosférického šestiválce o objemu čtyř litrů, který využívá 911 GT3 a je ze všech stuttgartských agregátů oslavován snad nejvíce. Plnokrevných 368 kW (500 koní) jako GT3 ale nedostane, v případě Spyderu bude podladěn, zřejmě na 312 kW (425 k).

Premiéra Boxsteru Spyder se očekává v první polovině příštího roku. Doplní tak řadu tradičních, puristických modelů jako je 911 R, 911 T nebo 911 GT3 s paketem Touring.

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků