Dobrá zpráva pro puristy: Do Porsche Boxster se přeci jen ještě vrátí šestiválec!

Po faceliftu zůstal jen přeplňovaný čtyřválec, to se alespoň u limitované edice změní.

Downsizingu se v rámci faceliftu Porsche Cayman a Boxster nevyhnuly ani tyto kompaktní sporťáky. S číslem 718 dostaly minulý rok i nový přeplňovaný čtyřválec s plochými válci. Nahradil zpěvnější atmosférický šestiválec.

Šesti válců se fanoušci nedočkali ani u verze GTS, která byla představena nedávno. Zdá se, že se ale větší motor přeci jen chystá do limitované verze Boxster Spyder. Karoserie Spyder se objevila už u verze před faceliftem (koukněte do galerie). Místo skládací střechy má jakýsi jednodušší "stan", celkově se jedná o odlehčený automobil zaměřený na požitek z řízení.

Porsche a elektřina? Plně elektrické 911 se prý jenom tak nedočkáme

Porsche a elektřina? Plně elektrické 911 se prý jenom tak nedočkáme

Nový Spyder se dočká atmosférického šestiválce o objemu čtyř litrů, který využívá 911 GT3 a je ze všech stuttgartských agregátů oslavován snad nejvíce. Plnokrevných 368 kW (500 koní) jako GT3 ale nedostane, v případě Spyderu bude podladěn, zřejmě na 312 kW (425 k).

Premiéra Boxsteru Spyder se očekává v první polovině příštího roku. Doplní tak řadu tradičních, puristických modelů jako je 911 R, 911 T nebo 911 GT3 s paketem Touring.

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků