Dobrá zpráva pro puristy: Do Porsche Boxster se přeci jen ještě vrátí šestiválec!

Po faceliftu zůstal jen přeplňovaný čtyřválec, to se alespoň u limitované edice změní.

Downsizingu se v rámci faceliftu Porsche Cayman a Boxster nevyhnuly ani tyto kompaktní sporťáky. S číslem 718 dostaly minulý rok i nový přeplňovaný čtyřválec s plochými válci. Nahradil zpěvnější atmosférický šestiválec.

Šesti válců se fanoušci nedočkali ani u verze GTS, která byla představena nedávno. Zdá se, že se ale větší motor přeci jen chystá do limitované verze Boxster Spyder. Karoserie Spyder se objevila už u verze před faceliftem (koukněte do galerie). Místo skládací střechy má jakýsi jednodušší "stan", celkově se jedná o odlehčený automobil zaměřený na požitek z řízení.

Porsche a elektřina? Plně elektrické 911 se prý jenom tak nedočkáme

Porsche a elektřina? Plně elektrické 911 se prý jenom tak nedočkáme

Nový Spyder se dočká atmosférického šestiválce o objemu čtyř litrů, který využívá 911 GT3 a je ze všech stuttgartských agregátů oslavován snad nejvíce. Plnokrevných 368 kW (500 koní) jako GT3 ale nedostane, v případě Spyderu bude podladěn, zřejmě na 312 kW (425 k).

Premiéra Boxsteru Spyder se očekává v první polovině příštího roku. Doplní tak řadu tradičních, puristických modelů jako je 911 R, 911 T nebo 911 GT3 s paketem Touring.

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 35 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků