Doba přezouvání je tu. 8 rad experta, jak si vybrat dobrý pneuservis

Net  |  26. 10. 2017 08:42

Tak nevím, ventilky mi nikdy neměnili a dofukovat jsem nemusel... Jinak polovina těch rad směřuje zákazníka do velkého, nikoli nutně kvalitního, pneuservisu.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  26. 10. 2017 09:07

"5) Zkontrolujte výměnu ventilků."

TPMS ventily mi servis asi tazko vymeni len tak, kedz cena jedneho je na urovni lacnejsej pneu.

Sparovanie ventilov s autom tiez nie je pre kazdeho.

Odpovědět  |   | 
Radim  |  26. 10. 2017 09:39

TPMS ventilky na Dacii 200,-kč/kus a kalibrace přes palubní počítač za ca: 10 vteřin..

Odpovědět  |   | 
jehoVista  |  26. 10. 2017 10:00

A muzes to dat i na auto?

Odpovědět  |   | 
Radim  |  26. 10. 2017 21:30

A co máš za auto?

Odpovědět  |   | 
jehoVista  |  27. 10. 2017 11:28

Mistni by rekli, ze cinske.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  26. 10. 2017 10:28

Kalibracia ventilkov a sparovanie ventilkov s ECU su dve dost odlisne veci.

Odpovědět  |   | 
ad  |  26. 10. 2017 14:04

u dacie se nic neparuje, neni to totiz kokotsky auto

Odpovědět  |   | 
Radim  |  26. 10. 2017 21:27

Promiň..myslel jsem spárování nových ventilků s autem..I když ventilek se nakalibruje(nastaví) na aktuální tlak v pneu který pak považuje za standartní..takže jsem možná nebyl zase tak mimo..

Odpovědět  |   | 
DaewooMaster  |  26. 10. 2017 12:16

Bod 2) chtělo trochu rozvést, takhle to vypadá že autor má na mysli klasický hever na jendom boku auta (takhle některé rychlokvašené "pneuservisy" také pracují).

Bod 4) Asi nejezdím do správného pneuservisu, ale ani si nedovedu představit, jak prostým omytím (i když tam je i otryskávání plastovými kuličkami!) lze dostat všechny kamínky ze drážek (u letní snad, ale u zimní určitě ne).

Chybí tam třeba docela užitečná věc, jak poznat slušný pneuservis - že nemlátí závažíčka na lité disky kladivem zepředu.

Odpovědět  |   | 
Gašpo  |  26. 10. 2017 13:14

Závažia na diskoch máme v podobe samolepiek, ja by som sa servisu, kde dávajú ešte olovenú klasiku na ráfky veľkým oblúkom vyhol, myslel som že to už nikto ani nerobí.
S tým umývaním súhlas, pochopím že niekto nemá podmienky ak napríklad býva na sídlisku, ale ja si radšej kolesá poriadne umyjem sám a šróbovákom povyberám kamienky. Gumy namažem na dobu skladovania ochranným prípravkom. Trocha práce, ktorá sa vyplatí.
Myslím, že hlavne u starších áut je doležité či mechanik plochu náboja kolesa aj vyčistí, vždy je lepšie voliť pneuservis, kde máte pri čakaní možnosť sledovať priebeh práce.

Odpovědět  |   | 
jehoVista  |  26. 10. 2017 13:23

Servis, kde davaji olovena zavazi, bych teda chtel videt. Vzdyt se to nesmi pouzivat snad 10 let.

Odpovědět  |   | 
Jig  |  27. 10. 2017 08:11

ze předu to na disk může namlátit jen dement

Odpovědět  |   | 
fero  |  26. 10. 2017 15:40

Co tam robi na fotke Rasto Chala a Sulko?

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  27. 10. 2017 07:29

To jsou rady, vyhoďte mi po dvou letech originál ventilek, který ještě vydrží 8 let a dejte mi tam tu nejlevnější sračku, která zteří po roku. To je praštěné a ještě antiekologické.

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  27. 10. 2017 23:48

Naprostý souhlas - nikdy jsem neměl žádný problém se starším ventilkem. Naopak - po čtvrt roce odešel jeden nově vyměněný. Dejme tomu, že ta "preventivní" výměna má smysl u někoho, kdo má dvě sady disků které si přehazuje sám, moc nenajezdí a má třeba osm let staré pneumatiky. Potom to při výměně pneumatik za nové má možná nějaký smysl. Ale jestli někdo dvakrát do roka přezouvá pneumatiky a měl by dvakrát do roka měnit i ventilky, tak to je pitomost nejtěžšího kalibru.

Odpovědět  |   | 
Bouce  |  29. 10. 2017 21:19

škoda, že autor nikdy nepřezouval a nezajímal se o problematiku. Alespon se mohl skočit do nějakého servisu podívat. Co takhle zmínit používání "poplastovaných" klíčů při sundavání lakovaných kol. To, že se odře plecháč nikoho zas tak moc netrápí, Když vám sedřou hezká kola, tak to zamrzí. Co takové detaily, že technik při výměně použije trochu vazelíny, za což na něj v dobrém budete vzpomínat při výměně kola na silnici a nebo snazším sundavání při další výměně. To, že technik vezme křídu a kolo popíše kde bylo atd atd. Jestli to myslí majitel vážně je mi vlastně vážně ukradený. Zajímá mě, zdali v danou chvíli odvede práci kvalitně a ne jak se bude živit za dva roky. Nebo snad mám jet s píchnutou gumou pře půl republiky na dojezdovce jen k němu, protože to myslel vážně?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 37 příspěvků
Minitest BMW 640d xDrive GT: Svatební povoz, dálniční expres i luxusní náklaďák

BMW 640d xDrive GT

Jak byste hodnotili bleskurychlou možnost využít komfortního hrbáče od BMW, když nemáte čas a hrnou se na vás povinnosti okolo svatby? Asi nějak takhle…

7.  11.  2019 | Daniel Fuglevič | 55 příspěvků
TEST Kia ProCeed GT 1.6 T-GDI: Ani ryba, ani rak. Tak co tedy?

Kia ProCeed GT 1.6 T-GDI

Gran Tourismo – ikonická posh kategorie komfortních, rychlých a rozměrných vozů pro neskromné transkontinentální cesty plné emocí. Od kochacích průjezdů serpentin Azurového pobřeží, přes agresivní stinty skrz Alpské průsmyky, po Vollgas na Autobahnu a cruising luxusními bulváry světových metropolí… tak přesně tohle Kia ProCeed GT neumí. Ale vypadá u toho zatraceně dobře!

5.  11.  2019 | Petr Schnagl | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A
Nový SsangYong Korando má kompletní ceník. Tak bohatou výbavu nikdo nečekal

Nový SsangYong Korando má kompletní ceník. …

Jak bylo očekáváno, SsangYong v Česku naplno spouští prodej nové generace SUV Korando. Ceník tak už doplňuje rovněž cenovka naftové motorizace a kompletní řada výbav.

6.  11.  2019 | | 22 N/A