Plány mají smělé, ale skutek utek
Tak to jsou na tom jako vetsina svetovych automobilek Nicmene si myslim, ze brzy budou skarohlidove koukat.
Budu jen rád jestli příjemně překvapí. Taková 4 kolka v kombajnu, výkon 200-300 PS, dojezd 500 km a to vše za +- třičtvrtě mega a dám si možná říct
Tzn za +/- stejnou cenu jako se spalovacim motorem?
No tak nějak to nedávno slibovali
hm, na to davam tak 10 rokov vyvoja. Technicky. Cenovo? Budes rad ze si mozes dovolit mini-elektro-malucha. Klud, staci chvilku pockat. Ja len netusim, ci sa s tym uspokoja nasi novoeuropania.
Někdy je snaha konkurovat soupeřům tak velká, že neváháte sáhnout po snadném a levném řešení, což se ale nemusí vyplatit. Může se Navara s hvězdou na přídi postavit Amaroku?
Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.
Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.
Napadlo vás někdy, co se skrývá pod logy na krytech motorů vozů Škoda nebo Seat? Video odhaluje očekávanou pravdu.
Volkswagen připravil novinku pro čínský trh. Lavida Plus představuje novou generaci modelu Lavida. Premiéru zažije tento měsíc v Pekingu.
Devel Sixteen nepřestává šokovat svět. V nejvýkonnějším provedení má mít až 5000 koní, ani „běžná“ verze však není k zahození. Nebo je vám výkon 3000 koní málo?
Jen pár dnů nás dělí od světové premiéry nového crossoveru Kamiq, který bude určen výhradně pro asijskou klientelu. První fotky auta bez kamufláže odhalují detaily karoserie i vnitřku.
Osmá generace Volkswagenu Golf již pomalu klepe na dveře. Novinku přistihli fotografové během testů na slavném okruhu Nürburgring.