Do své elektrické divize počítá Volkswagen i se dvěma sedany

Elektrická ofenzíva Volkswagenu má jméno I.D. Samostatná divize německé automobilky zatím uvedla několik konceptů, ve kterých figurují karosářské verze hatchback, SUV či kompaktní dodávka. Do sériové podoby by se přitom měly dostat i dva sedany.

Pro VWVortex to alespoň naznačil Greg Lucia, šéf marketingu Volkswagenu. "Byl jsem zrovna v Berlíně na naší show a mohu potvrdit, že na cestě máme širokou škálu elektromobilů. Na platformě I.D. bude hodně SUV nebo třeba dva sedany," uvedl Lucia.

Zapomenuté koncepty: Žádný crossover, tohle je off-road kupé od VW

Zapomenuté koncepty: Žádný crossover, tohle je off-road kupé od VW

Velké množství modelů umožňuje postavit speciální modulární platforma MEB pro elektromobily. Ta by měla poskytnout základy i elektromobilům ostatních koncernových značek. Prvním přírůstkem do rodiny I.D. by měl být v roce 2020 hatchback, následován SUV na základech konceptu I.D. Crozz.

Koncept hatchbacku I.D. si prohlédněte ve fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

VW Golf 1,4
Rok výroby: 2011
Stav: 132 796 km
Cena: 153 000 Kč
VW Passat 2
Rok výroby: 2014
Stav: 123 956 km
Cena: 290 000 Kč
VW Passat 2
Rok výroby: 2014
Stav: 146 129 km
Cena: 320 000 Kč
VW Passat 2
Rok výroby: 2010
Stav: 129 011 km
Cena: 250 000 Kč
VW Touran 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 128 565 km
Cena: 278 000 Kč
VW Passat 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 135 349 km
Cena: 258 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků