Do své elektrické divize počítá Volkswagen i se dvěma sedany

Elektrická ofenzíva Volkswagenu má jméno I.D. Samostatná divize německé automobilky zatím uvedla několik konceptů, ve kterých figurují karosářské verze hatchback, SUV či kompaktní dodávka. Do sériové podoby by se přitom měly dostat i dva sedany.

Pro VWVortex to alespoň naznačil Greg Lucia, šéf marketingu Volkswagenu. "Byl jsem zrovna v Berlíně na naší show a mohu potvrdit, že na cestě máme širokou škálu elektromobilů. Na platformě I.D. bude hodně SUV nebo třeba dva sedany," uvedl Lucia.

Zapomenuté koncepty: Žádný crossover, tohle je off-road kupé od VW

Zapomenuté koncepty: Žádný crossover, tohle je off-road kupé od VW

Velké množství modelů umožňuje postavit speciální modulární platforma MEB pro elektromobily. Ta by měla poskytnout základy i elektromobilům ostatních koncernových značek. Prvním přírůstkem do rodiny I.D. by měl být v roce 2020 hatchback, následován SUV na základech konceptu I.D. Crozz.

Koncept hatchbacku I.D. si prohlédněte ve fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků