Do servisů musí přes milion Jeepů, Fiatů, Chryslerů i vozů Dodge

Do servisů musí přes milion Jeepů, Fiatů, Chryslerů i vozů Dodge

Zejména kvůli problému s airbagem řidiče, který zavinil již pět lehkých zranění, a také kvůli opotřebeným alternátorům, svolává automobilový koncern Fiat Chrysler Automobiles do svých značkových servisů více než 1,3 milionu vozů.

Konkrétně jde o 538 000 aut Dodge Journey v Severní Americe a 233 000 vozů Fiat Freemont v jiných zemích. U nich může v důsledku zkratu dojít k neúmyslné aktivaci airbagu řidiče.

Willys MB (1941 - 1945/1968): Jak vlastně vzniklo jméno Jeep?

Willys MB (1941 - 1945/1968): Jak vlastně vzniklo jméno Jeep?

Modely Chrysler 300, Dodge Charger, Dodge Challenger, Dodge Durango a Jeep Grand Cherokee pak zase musí na kontrolu alternátoru. U 565 tisíc aut těchto typů se může projevit předčasné opotřebení alternátoru, což může ovlivnit i protiblokovací brzdný systém nebo vést ke zhasínání motoru. Hlavně ale tento díl může zavinit požár celého vozu.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Fiat Scudo 1,6
Rok výroby: 2008
Stav: 141 080 km
Cena: 150 000 Kč
Fiat 500 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 270 000 Kč
Fiat 500 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 270 000 Kč
Fiat Grande Punto 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 94 562 km
Cena: 53 000 Kč
Fiat Grande Punto 1,3
Rok výroby: 2006
Stav: 172 660 km
Cena: 67 000 Kč
Fiat Ducato 3
Rok výroby: 2010
Stav: 131 806 km
Cena: 240 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků