Do servisů míří i Jeep Wrangler. Jeho airbagy se nemusí aktivovat

Do servisů míří i Jeep Wrangler. Jeho airbagy se nemusí aktivovat

Aby těch svolávacích akcí u Jeepu nebylo málo, mámu tu jednu další. Týká se modelu Jeep Wrangler a hrozí u něj, že při čelní srážce se neaktivuje airbag řidiče. Automobilka zjistila, že pouzdro airbagu ve volantu je citlivé na prach a jiné nečistoty a pokud je auto často provozováno v terénu, ještě se tento problém prohloubí.

Jeep však tvrdí, že je velmi pravděpodobné, že se v případě problému rozsvítí včas varovná kontrolka. Není to ale pravidlem a Jeep pro jistotu vyhlásil svolávací akci, při které pouzdro airbagu zkontroluje a případně vymění za nové s lepší těsností a větší odolností proti vibracím.

Fiat-Chrysler představí do tří let motor bez vačkových hřídelí

Fiat-Chrysler představí do tří let motor bez vačkových hřídelí

Celý problém se týká 392 464 Wranglerů s levostranným řízením modelových let 2007 až 2010 a také 7435 Wranglerů s pravostranným řízením modelových let 2011 až 2016. Mimo severoamerický region je celkem 62 580 postižených aut, velká část jich je i v Evropě.

Pokud máte Jeep Wrangler a patříte mezi velké offroadové nadšence, pravděpodobně se vás problém bude také týkat. Pokud však používáte Wrangler především k projížďkám po Pařížské ulici a stylové bahno si kupujete ve spreji, airbagy budou zřejmě dál fungovat normálně.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků