Do servisů míří i Jeep Wrangler. Jeho airbagy se nemusí aktivovat

Do servisů míří i Jeep Wrangler. Jeho airbagy se nemusí aktivovat

Aby těch svolávacích akcí u Jeepu nebylo málo, mámu tu jednu další. Týká se modelu Jeep Wrangler a hrozí u něj, že při čelní srážce se neaktivuje airbag řidiče. Automobilka zjistila, že pouzdro airbagu ve volantu je citlivé na prach a jiné nečistoty a pokud je auto často provozováno v terénu, ještě se tento problém prohloubí.

Jeep však tvrdí, že je velmi pravděpodobné, že se v případě problému rozsvítí včas varovná kontrolka. Není to ale pravidlem a Jeep pro jistotu vyhlásil svolávací akci, při které pouzdro airbagu zkontroluje a případně vymění za nové s lepší těsností a větší odolností proti vibracím.

Fiat-Chrysler představí do tří let motor bez vačkových hřídelí

Fiat-Chrysler představí do tří let motor bez vačkových hřídelí

Celý problém se týká 392 464 Wranglerů s levostranným řízením modelových let 2007 až 2010 a také 7435 Wranglerů s pravostranným řízením modelových let 2011 až 2016. Mimo severoamerický region je celkem 62 580 postižených aut, velká část jich je i v Evropě.

Pokud máte Jeep Wrangler a patříte mezi velké offroadové nadšence, pravděpodobně se vás problém bude také týkat. Pokud však používáte Wrangler především k projížďkám po Pařížské ulici a stylové bahno si kupujete ve spreji, airbagy budou zřejmě dál fungovat normálně.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 140 příspěvků