Do New Yorku míří i nový Ford Focus RS. Oficiální výkon pořád neznáme

Nová generace Fordu Focus RS se ve světové premiéře představila před několika týdny na autosalonu v Ženevě, k vidění ovšem bude také na nadcházejícím autosalonu v New Yorku. Ford to oznámil prostřednictvím poměrně rozsáhlé tiskové zprávy a zveřejnil také decentní fotogalerii.

Ford Focus RS je zpět. Má motor z Mustangu, pohon 4x4 a jezdí bokem

Ford Focus RS je zpět. Má motor z Mustangu, pohon 4x4 a jezdí bokem

Jestli se teď chcete zeptat na výkon, tak to dělat nemusíte. Ani tentokrát Ford technické detaily nezmínil. Ford znovu píše pouze o přítomnosti přeplňovaného benzinového čtyřválce o objemu 2,3 litru s výkonem „více než 315 koní". Nic nového se tedy nedozvíme, takže můžeme stručně zopakovat, že nové RS má pohon všech kol, ve standardu manuální převodovku, driftovací režim a údajně velmi schopný podvozek.

Sedm věcí, které nový Ford Focus RS mít nemůže

Sedm věcí, které nový Ford Focus RS mít nemůže

Jak to tedy nakonec bude s výkonem, na to si musíme ještě počkat. Ford údajně auto ještě ladí, takže se finální parametry mohou měnit. Nicméně v nedávné době se hned na dvou oficiálních stránkách Fordu (irských a španělských) objevila informace o tom, že Focus RS dostane 350 koní. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Speciál: Ford Focus

Třetí generace Fordu Focus je koncipována jako globální: prakticky stejný model se prodává v Evropě, Americe i Asii. Vznětové motory TDCi a karoserie kombi jsou ale vyhrazeny jen evropským zákazníkům.

Nástupce byl představen 10. dubna 2018 v Londýně.  Stojí na zbrusu nové platformě, slibuje větší vnitřní prostor a zejména zcela nové motory. Vedle známých výbavových linií zahrnuje nabídka také luxusní Vignale i off-roadově založenou verzi Active s větší světlou výškou.

Viz také Ford Mondeo, Ford Galaxy, Ford C-Max

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků