Do New Yorku míří i nový Ford Focus RS. Oficiální výkon pořád neznáme

Nová generace Fordu Focus RS se ve světové premiéře představila před několika týdny na autosalonu v Ženevě, k vidění ovšem bude také na nadcházejícím autosalonu v New Yorku. Ford to oznámil prostřednictvím poměrně rozsáhlé tiskové zprávy a zveřejnil také decentní fotogalerii.

Ford Focus RS je zpět. Má motor z Mustangu, pohon 4x4 a jezdí bokem

Ford Focus RS je zpět. Má motor z Mustangu, pohon 4x4 a jezdí bokem

Jestli se teď chcete zeptat na výkon, tak to dělat nemusíte. Ani tentokrát Ford technické detaily nezmínil. Ford znovu píše pouze o přítomnosti přeplňovaného benzinového čtyřválce o objemu 2,3 litru s výkonem „více než 315 koní". Nic nového se tedy nedozvíme, takže můžeme stručně zopakovat, že nové RS má pohon všech kol, ve standardu manuální převodovku, driftovací režim a údajně velmi schopný podvozek.

Sedm věcí, které nový Ford Focus RS mít nemůže

Sedm věcí, které nový Ford Focus RS mít nemůže

Jak to tedy nakonec bude s výkonem, na to si musíme ještě počkat. Ford údajně auto ještě ladí, takže se finální parametry mohou měnit. Nicméně v nedávné době se hned na dvou oficiálních stránkách Fordu (irských a španělských) objevila informace o tom, že Focus RS dostane 350 koní. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků