Do konce roku 2018 BMW představí deset zásadních novinek. Co nás čeká?

Do konce roku 2018 postupně BMW představí několik stěžejních modelů v nových generacích, ale i úplné novinky.

V příštích měsících budeme o nových BMW slýchat velmi často. Do konce roku má celá skupina BMW včetně Mini a Rolls-Royce představit až čtyřicet inovovaných či nových modelů. Samotná bavorská vrtule však roztočí deset zásadních novinek.

U sportovně laděné značky nás těší, že o takto střižené novinky ochuzeni nebudeme. Především se očekává nástupce Z4. Na tom BMW spolupracuje s Toyotou, která z tohoto receptu upeče nový model Supra. Výrobci slibují sporťáky s nízkou hmotností a dočkat bychom se měli i tradičních řadových šestiválců. Především na japonské straně však očekávejme i hybrid.

BMW i8 ještě letos projde modernizací. Sundá střechu a dostane 420 koní

BMW i8 ještě letos projde modernizací. Sundá střechu a dostane 420 koní

K ryze sportovním vozům, byť nového věku, patří i8. Ta v rámci faceliftu dostane 420 koní a také otevřenou variantu Spyder. Divize M nezůstane pozadu a naservíruje nám pětkovou řadu dle svého gusta. Na maskovaný prototyp ostrého manažerského sedanu se podívejte na videu:

Tou nejdůležitější premiérou však bude nová řada 3. Přijede v příštím roce a očekávat máme design výrazně inspirovaný aktuální řadou 5 generace G30. Inženýři měli opět za úkol snížit hmotnost. Klasická koncepce trojce zůstane, do modelové palety by měla přijít i plně elektrická varianta.

Již méně úspěšná řada 5 GT, která kombinuje tvary SUV, kombi a kupé, dostane podobně střiženého nástupce, který se však formálně posune o řadu výš. BMW 6 GT dorazí v druhé polovině příštího roku. Stejně jako nástupce kupé řady 6, která se bude honosit prestižnějším číslem 8. Vycházet bude z tohoto konceptu:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

V základech se otřesou značková SUV s X v názvu. Nejmenší X1 doplní stylová X2, která se již představila v podobě konceptu, který si prohlédněte zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Ještě v tomto roce pak přijde nová X3, která se tak na trhu objeví dříve, než klasická trojka. Novinka bude založena na zcela nové platformě, která je stavěna ke klasickému pohonu, počítá tedy primárně s pohonem zadních kol. Vůbec poprvé se máme dočkat také X3 M. BMW také nechce ztrácet mnoho času a vzápětí představí i SUV-kupé variantu - novou X4.

Video: Noční driftování na silnici. Řidič se s BMW M3 pořádně vyřádil

Video: Noční driftování na silnici. Řidič se s BMW M3 pořádně vyřádil

Ani to ještě v příštích měsících u BMW nebude všechno. Řadu 5 doplní SUV X5. Čtvrtá generace bude nejspíš designovou evolucí svého předchůdce. Platforma a motory by však měly být zcela nové. Velkou novinkou bude také X7 - zvýšená vlajková loď bude platformu sdílet se sedmičkovou limuzínou. Postaví se především velkému Range Roveru, Mercedesu GLS ale i plánovanému Audi Q8.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků