Do kauzy VW se vložil i ministr Ťok. Půjdou vozy Škoda a další do servisů?

26 komentářů

Alfa
25. září • 8:01

Ťok je ťuk na hlavičku, jinak se to nedá popsat. Ale je vidět, jakou chuť mají tito novodobí anomocipáni - vše řídit z anofertu, vše centrálně nařizovat. Čínský kapitalismus v českých podmínkách - to jsou ti burešové-ťokové apod., vše do vlastní kapsy. A lidem daj koblížek, a už jim vše žerou z ruky.

flukes
24. září • 20:31

Také by konečně mohlo dojít na podvody se udávanou spotřebou, je to sprosté klamání spotřebitele!

s
28. září • 9:17

To není klamání spotřebitelů, ale úlitba úředníkům, kteří rozhodují o něčem o čem nemají ponětí. Je to jednoduché. Představte si partu dětí, kteří mohou být sami. Asi si dovede představit jak budou vyvádět. A ty děti ví, že v kontrola přijde v 10 a pak ve 2 hodiny. Pokud budou chytré co udělají? Počas kontroly se budou chovat slušně. Stejně jako když je někde na cestě radar. Všichni jedou normálně rychle akorát kolem radaru se zpomalí. Takže ve statistice je hezky vidět jak všichni jedou pomalu. A s tím měřením je to stejné. Prostě je dán úřední postup, který daná automobilka plní. Co na tom, že s reálným provozem nemá nic společného? Takže asi tak. Poděkujme úředníkům, že v honbě za čistým životním prostředním stanovili virtuální realitu, kterou automobilky plní.

asd
24. září • 8:41

Ťok si chce jen přihřát mediální polívčičku.
Co s tím asi ten autorizovaný servis udělá. Tím, že smažou rozpoznávání měřícího cyklu se přece problém nevyřeší. Jediná možnost by byla přidat redukci exhalací přes AdBlue a to se s 100% jistotou nestane.

Zelí
24. září • 15:54

Tok je autorizovaný idiot a agent na výplatní listině kapsche.

Antiautomat
24. září • 7:56

Ked mi niekto preda taketo nieco, tam ma podviedol. Kazdy zakaznik ma pravo vratit to auto a plnu kupnu sumu naspat. Rad radom.

ST
24. září • 6:28

Kdyby takhle někdo dokázal ten software upravit i pro mou 16ti-letou Oktávku, tak já mu rád zaplatím. Alespoň bych se pokaždé na kontrole emisí nemusel děsit jestli tentokrát projdu...
:-)

Fantomas
24. září • 8:04

16ti-letou? Smím se zeptat, jen teoreticky, jak bys tohle patvar napsal, kdybys měl auto staré 4 roky?

ST
25. září • 8:05

Smíš se zeptat. Ale protože 4 roky staré auto mít nikdy nebudu, tak to neřeším... :-)
Když po 25ti letech skončilo jedno auto, koupil jsem 15-leté, provozoval 8 let a koupil další 15ti-leté (tohle)
A v té době, kdy já chodil do školy, tak se psalo "jak bys tenhle patvar napsal". Tvůj novodobý slovosled je pro mne skoro nesrozumitelný.
Ze všech mých škol jsem nejlépe prospíval v autoškole (mám A, B, C, D, E), proto čtu a komentuji auto-moto-weby a neřeším nějaké novinky jazykovědců z Ústavu pro jazyk český (P.S. to musí být zaměstnání snů!). Prý podle nich má teď zahradník na zahradě dvacet jednu konev. Dřív měli dvacet jedna konví.

Milda
24. září • 17:56

Tady jsem přesně čekal, kdy se ozve náš známý lingvista Fantomas. Je ale fakt, že děláš dobrou osvětu i když mezi mladou počítačovou chátrou těžko uspěješ. :-D

Fantomas
24. září • 18:30

Díky za podporu, snažím se nebýt úplně lhostejný. Ale nejspíš jsem s tím už otravný.

Milda
25. září • 9:03

Vydržať ! B-]

homer
24. září • 12:01

to napsat nejde a proto kupujem nácti-letý auta

Fantomas
24. září • 14:42

Když jde napsat 16ti-letou, tak musí jít napsat i 4yř-letou, taky 3ří-letou a 2ou-letou.
To jsou hrůzy, co? Stejně jako 16ti nebo jakkoliv ti-letou. Takové patvary se prostě nepíšou, protože by náš rodný jazyk vypadal jako šaškárna a žumpa. A to snad nechceme.
Takže prosím nez stupidních koncovek, pomlček a rozdělování na kousky bez významu.
3letou, 4letou, 16letou, 30letou, 100letou,...

jirka
23. září • 20:50

to nejde opravit to je vada výrobku prachy zpět

Hloupej Honza
24. září • 16:24

To opravit jde jen přehradním řídící jednotky.

Milda
24. září • 17:51

Potom ovšem motor nebude splňovat to, co splňovat má. Takže to opravit nejde.

Moik
23. září • 18:48

Když budu sulit Daně a přijdou na mne, tak mne klidne zlikvidují. Daně suli kde kdo v mými okolí. Nevidím důvod proc by vw nemel za tento podvod pykat. A klidne tvrde. Nepřeji jim to.

flukes
23. září • 17:41

Co to jako vyřeší? Pokud měl motor nějakou vychytávku aby splňoval např. EURO 6, to to jako v servisu odsteaní aby stěží splňoval EURO 4? Co údaje v TP atd? Ve finále klamání zákazníka..

AAA
23. září • 17:30

Už z principu bych nikam nejel, Ťok je nesvéprávný pitomec.

asdfgh
23. září • 17:24

Jen do nich, smradi naftovy!

Leon
24. září • 6:57

pravdou je, když za nějakým takovým "starším" ropákem jedu, a on to sešlápne, 10 sekund nejsem schopen přečíst SPZ-ku,...a saze mám až na haupně !!!!:-D:-D:-D

jednabedna
25. září • 6:56

To ale milej zlatej plácáš o úplně jiném motoru, než kterého se týká tato aférka. A už dnes prasklo, že totéž se dotkne BMW a za dva tři týdny praskne, že nesmyslné normy touto cestou "plnili" všichni. Přitom jde jen o jednu z mnoha palivových map, které v řj jsou.

flukes
23. září • 17:42

Jasně, není nad pořádně hořlavý a bezpečný benzín:-D:-D

furgon
23. září • 16:12

Hysterie

Jan
23. září • 17:36

Kdyby jezdili s DCI tam se to stát nemůže;-)

Doporučujeme

Články odjinud