Do Frankfurtu se chystá elektrické Mini. Zatím jako koncept

BMW už dříve oznámilo, že se bude vyráběz Mini s elektrickým pohonem, nyní už je známo, kdy se ukáže světu. Bude to na autosalonu ve Frankfurtu.

První pohled na Mini s elektropohonem se vám naskytne už brzy, protože koncept bude představen už na autosalonu ve Frankfurtu. 

BMW, pod které Mini patří, oznámilo už minulý měsíc, že nové Mini bude konstruováno v továrně Cowley v Oxfordshiru. To vyvrátilo spekulace o tom, že Němci kvůli Brexitu přesunou kompletní výrobu britského Mini do Německa. I když samozřejmě části, jako například elektromotor, budou opravdu vyráběné v Landshutu a Dingolfingu v Bavorsku. Mimochodem, na stejném místě vznikají i motory pro BMW i3.

Nová definice rychlého občerstvení. Dort Mini Cooper na dalkové ovládání

Nová definice rychlého občerstvení. Dort Mini Cooper na dalkové ovládání

Toto vozidlo se připojí k dosavadním dieselovým a benzínovým modelům Mini a je součástí širšího plánu, který by měl postupně elektrizovat další řady Mini. Prvním náznakem tohoto procesu byla nedávno zahájená produkce hybridního Countrymanu S E Cooper.

Pro inspiraci pár fotografií hybridního Countrymanu S E:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

BMW 5 3
Rok výroby: 2013
Stav: 62 184 km
Cena: 750 000 Kč
BMW X5 2
Rok výroby: 2014
Stav: 15 190 km
Cena: 950 000 Kč
BMW 3 2
Rok výroby: 2007
Stav: 247 504 km
Cena: 153 000 Kč
BMW 5 3
Rok výroby: 2006
Stav: 278 275 km
Cena: 240 000 Kč
BMW 7 4,4
Rok výroby: 2011
Stav: 96 647 km
Cena: 570 000 Kč
BMW 5 3
Rok výroby: 2007
Stav: 246 172 km
Cena: 230 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků
Test: Pět důvodů, proč je teď Opel Insignia favoritem střední třídy

Opel Insignia Grand Sport

Naší recenzí tentokrát prošel Opel Insignia Grand Sport.

5.  9.  2017 | Milan Lažanský | 23 příspěvků