Do Evropy zamířily stylové mopedy do zásuvky. Češi ale vyrobili něco hezčího

Mopedy se pomalu ale jistě začínají pomalu vracet do módy. Možností je dnes opravdu hodně. Znáte tyto dvě?

Mladá americká společnost Huck Cycles, konkrétně ze Severní Karolíny, je v motoristickém průmyslu teprve nováčkem. To ji ale nezastavilo, aby přerostla Spojené státy a nyní již vpadla do Evropy. Co od ní očekávat? Jedná se o elektrické bicykly a elektrické mopedy postavené od základu firmou, kterou založil válečný veterán.

Z miniaturního byznysu je nyní společnost, která má deset zaměstnanců a produkuje padesát vozidel měsíčně. V posledních měsících se firma přesunula do větších výrobních prostorů a připravuje se ještě zvětšit svou výrobní kapacitu. V popředí nabídky jsou mopedy Rebel o výkonu 2000 W a Stinger o výkonu 3000 W.

Už vás nebaví nudné elektrické mopedy? Retro z Indonésie má řádnou dávku stylu

Už vás nebaví nudné elektrické mopedy? Retro z Indonésie má řádnou dávku stylu

Modely nejsou ničím speciální, zajímavý je na nich především vzhled. Místo futurismu totiž tvůrci vsadili na pořádné retro, takže takový Stinger vypadá jako stará motorka. Akorát tedy bez toho spalovacího motoru působí rám poněkud opuštěně. Vrcholná verze Stinger X stojí v přepočtu necelých 120 tisíc korun, slabší Rebel je za 92.000 Kč.

Pro někoho může být tato alternativa klasického mopedu zajímavá. Nicméně pokud chcete vyloženě stylový moped, nemusíte se spoléhat na dovoz z Ameriky. Narážíme tím na bratry Ondřeje a Martina Reichovy, kteří mají ve Stráži nad Nežárkou svou vlastní dílnu Reichmoto na přestavby motocyklů.

Staré motocykly Jawa vydržely i extrémní zacházení. Zlatou éru připomněli Indové

Staré motocykly Jawa vydržely i extrémní zacházení. Zlatou éru připomněli Indové

Tady vznikají opravdu nádherné kousky, naším favoritem je určitě přestavěné Suzuki DR650, všechny ale vypadají skvěle. Pokud jde ale o mopedy, mají za sebou bratři kreaci, která by vás asi jen tak nenapadla. V dílně totiž udělali přestavbu klasické Babetty na opravdový Cafe Racer.

Zmrzačený československý moped oholili na kost, dali mu nově vypletená kola, zadní tlumiče ze Simsona a spoustu dalších nových dílů. Výsledek vypadá fantasticky a možná bude i levnější než americký přistěhovalec. Nikdo vás nenutí kupovat si moped, ale je zajímavé vidět, jaké jsou dnes možnosti.

TEST Dacia Sandero 1.0 SCe Comfort: Co všechno lze mít za míň než 300 tisíc?

Dacia Sandero 1.0 SCe

Nová Dacia Sandero nám připadá tak zajímavá, že vám ji v krátkém čase servírujeme už podruhé. Tentokrát jsme vyzkoušeli běžné provedení v nejvyšší výbavě, ale zato s nejslabším motorem z celé nabídky. A bylo senzační!

dnes | Jan Mička
TEST Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI DSG: Kam se ještě základní GTI nevydalo

Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI DSG

Základní Volkswagen Golf GTI byl vždy střídmou cestou ke každodennímu cestování se sklony k mírnému sportování. Teď už to tak úplně neplatí.

3.  3.  2021 | Vladimír Kadera | 25 příspěvků
TEST Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4: Nové pořádky bez prokletí

Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4

Konzervativní crossover se nám proměnil ve výrazný designový povoz, který neumí nebudit emoce. Vyplatila se mu sázka na odvahu?

28.  2.  2021 | Richard Herbich | 34 příspěvků