Do Evropy míří Fiat 500L City Cross. Terénní schopnosti jen předstírá

Leoš  |  03. 10. 2017 17:51  |  [194.228.174.xxx]

Takhle vypadá dno vkusu. To auto je hnusný, kýč kýče. Opravdu si Fiat myslí, že nafukovat někdejší "pětistovku" jako balonek na Matějský je cesta, jak ušetřit za dyzajn? Stejná prasárna, jako v případě Mini. Připomíná mi to imitaci parket na dlažbě, který jsou tištěný na linoleu.

Odpovědět  |   | 
ello  |  04. 10. 2017 00:27  |  [107.167.109.xxx]

Toto je uz zufalstvo. A podla mojho nazoru pokial sa nezmeni majitel FCA tak to lepsie nebude.

Odpovědět  |   | 
Stanley  |  04. 10. 2017 01:58  |  [185.138.44.xxx]

Fiat 500 living 1,4 t mám 3 roky a je to super auto,design je také povedený,není to automobilová šeď,když někdo napíše,že je to hnusné nebo kýčovyté,tak nevím jejich hodnocení dacia lodgy ,nissan juke,toyota hrv,honda civic a další

Odpovědět  |   | 
Leoš  |  04. 10. 2017 08:57  |  [89.233.181.xxx]

Jejich hodnocení:
Dacia Lodgy - užitkový vůz, kde je design podřízen funkci, což je ok.
Nissan Juke - děsná zrůda. Auto jak z levnýho hračkářství.
Toyota HRV - módní stylovka originálních tvarů a výrazu. Ok.
Honda Civic - originální dyzajn, vyjadřující tradici modelu a jeho ambice. Ok.

Ale ten Fiat.. takový tunový selátko z komiksu. Děs běs. Jeho technický kvality ale vůbec nezpochybňuju, protože je neznám.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  04. 10. 2017 10:04  |  [93.153.14.xxx]

Leoši, a kdyby se to auto jmenovalo jinak, určitě bys poopravil názor, že? A kdyby jsi se v něm svezl - a stačí základní benzín, už bys mluvil jinak opravdu. Ona byla Multipla taky buďto úžasná, nebo hnusná. Nic mezi tím. Ale ukaž mi jiné auto takovéhle velikosti, které bylo šestimístné a úžasně variabilní. Tahle "pětistovka" jde ve stopách Multiply, jen těch šesti míst je škoda. Jinak je to skvělé auto pro rodinu. Pro ty, kteří jsou výhradní zastánci jiných značek : Tím nechci říkat, že Fiat je nejlepší na světě, i když mám doma tři. A kupodivu slouží vcelku dobře

Odpovědět  |   | 
Leoš  |  04. 10. 2017 15:55  |  [194.228.174.xxx]

Jirko, soráč, ale mě se to auto krutě nelíbí svou vizáží. Auto se kupuje hlavně srdcem, pokud to není dodávka do práce. Jen jsem si dovolil hodnotit jeho styl, kterej říká:
Nenapadlo nás nic lepšího, než ho namaskovat jako retro připomínku Fiatu 500, kterej byl velikostí třetinovej.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  06. 10. 2017 02:19

Hodit ze skály.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků

Nejčtenější články

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici nedoporučí. Přehled po kategoriích

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici n…

Přece jen objektivnější hodnocení spolehlivosti jednotlivých automobilů než průzkumy mezi vlastníky, nabízejí technici ze stanic technické kontroly. Nyní v Německu zveřejnili žebříček nejvíce a nejméně spolehlivých aut ve stáří od jednoho roku až do devíti let.

2.  10.  2017 | | 32 N/A
Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původní ceny. Motory drží, a zbytek?

Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původn…

BMW X5 bylo prvním SUV vyvinutým pod taktovkou mnichovské značky. Ceny nejlevnějších kusů nyní padají ke stu tisícům korun. Rozhodli jsme se zjistit, jak model funguje ojetý.

30.  9.  2017 | | 19 N/A
Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydržely desítky let

Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydr…

Některé motory se povedou, jiné nikoliv. My jsme pro vás vybrali desítku těch nejdéle vyráběných. Nejspíš nepřekvapí, že vznětový není ani jeden z nich…

15.  10.  2017 | | 23 N/A
9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A když už, tak jen obtížně...

9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A…

Jiný kraj, jiný mrav - to, co se dobře prodává v Japonsku, nemusí fungovat v Americe. Automobilky tak záměrně některé své modely na určitých trzích vůbec nenabízí. Tohle je náš přehled devíti hodně zajímavých automobilů, které se v Evropě neprodávají.

8.  10.  2017 | | 13 N/A
Test ojetiny Subaru Outback:  Pro ty, co jezdí do hor a nebojí se oprav

Test ojetiny Subaru Outback: Pro ty, co je…

Dvojici povedených vozů od Subaru dnes v bazaru naleznete od sedmdesáti tisíc korun. Na co se zaměřit při výběru?

14.  10.  2017 | | 36 N/A