Už proběhlo pár testu na Slovensku. Zpracování podprůměrné, slabý motor, vysoká spotřeba, rádio bez názvu stanic, rezavejici podvozek již po 4000 km, elektroauta s nízkým dojezdem a pomalým nabijenim, infotainment primitivní, servis ve hvězdách. Shrnutí: naoko velké, pěkné, kvality evropských aut to nedosahuje ani náhodou. Koupě pro dobrodruhy
Dong feng vyrábí už xx let,jejich nákladní vozy jsou špičkou v segmentu. Takže jedinou obavu bych měl z toho,kde servisovat a jaká bude záruka. A ty kecy, že se to rozpadne je pase, Čína je tak velká, že ty auta tam najíždí velké porce kilometrů a servisují se stejně jako auta u nás. Navíc druhá největší automobilka v Číně. To samé bylo s motorkami a dnes jejich motory používá KTM,BMW a bude teď i Harley Davidson v kubatuře 500. A Čína,korea omezili čipy a kde jsou ev.automobilky? Dnes už si ani evropské auto,kde není něco zásadního z Číny nekoupíš.
Nechtel bych videt kvalitu materialu a cekaci dobu na dodani nahradnich dilu kdyz na vse z Ciny se ted po celem svete ceka 2-3 mesice...
V Africe se vyrabeji jeste vetsi, hezci a levnejsi SUV.
Tyhle načančané lampy ty už mají snad po sezóně , to nemohli vymyslet něco decentnějšího...
Aha Bidli auto, tak to bude mazec mot, to si myslim, ze bude horsi nez autopalace.Docela by me zajimalo proc do EU "vozí" cinani takovy super drahy auta a ne neco levnejsi co by melo sanci se prodavat, jestli je to jako ukazka toho, ze umi?
Jestli ti přijde auto velikosti kodiaqa za 600tkč drahé tak nevím. To to chceš za 300,za co už nekoupíš ani novou krátkou fabii?
nevim jak je to velke, dongfeng fenshing co stoji min jezdim a je vyrazne vetsi nez kodiaq
https://www.bidli.cz/auta/dongfeng-glory-580... Jaké jsou dodací lhůty?BIDLI auto má mnoho vozů v Česku skladem.
No a dopadne to jak na slovensku,kde se prostrednictvim Autopalace prodavaly cinske vozy zmacky Qoros...Tak jak se objevily,tak taky rychle ambice zmizely..Par dobrodruhu to koupi a importer/prodejce pak jednoho dne to vzda...No a tech par dobrodruhu se pak bude modlit,at se jim to nevyblije..
Hele a jak je to s crash testem. Dacie třeba pohořela. Snad proto jsou ty auta tak levné. Nedělají testy a na tom tu cenu potom dokáži stáhnou níž? Nebo dopátral se někdo k této informací,jak bezpečné to auto je? A nebo se všude píše o výbavě? Mě by to třeba zajímalo.
čekal bych, možná najivně, že když něco chtějí v EU prodávat, tak musí projít euro NCAP, to se nestalotady treba hodne stary cinsky auto:https://www.euroncap.com/en/results/geely-emgrand/... ... tady novejsi:https://www.euroncap.com/en/results/qoros/3-sedan/... ... necekal bych s tim neajky problemy co se euro ncap vysledku tyce, ani co se realny bezpecnosti tyce
Ty si Číňan, viď?
To je ovsem skvele, hned jim du napsat jestli nemaj dily na muj dongfeng fengshi lingzhi, pisou tam ze brzy v nabidce bude super verycajinak to je podle me cely fake a zadny dongfeng v cr nenitohle je fakt profi https://i.imgur.com/d3QFJ5u.png...
Jak se kuci šikmooký za těch 20-30 let zmohli. Všichni jim všechno ukázali, naučili a teď si s námi pomalu začnou vytírat otvor…
Už Lenin říkal, že kapitalisté jen proto aby momentálně něco vydělali, mu klidně prodají pušky se kterými je potom bolševici postřílí....B-]
Honba za poměrem cena/výkon bude pro Evropu bohužel devastujici.Místo, aby Evropani podpořili domácí výrobu, tak raději s vidinou usetrenych pár peněz nechají vstoupit zboží neznámé kvality a pak budou plné zprávy mrtvých lidi v levnem čínském SUV.Stejně jako s mobilama, lidi si sami potopily značky tím, že chtěli ušetřit (Čína nemá téměř žádný vývoj. Př. Displeje samsung - Korea, fitocipy Sony - Japonsko, snapdragon - USA) BEZ západu by v Číně ještě stříleli z kresadlovych pušek lidi na náměstí
Tak hlavně, že evropští výrobci dělají vše pro to, aby si je Evropané koupili! Za kolik je schopná Škoda či VW prodávat auta v Rusku nebo v Číně? Proč VW nenabídne Jettu i v Evropě?
Přesně tak, až se budo chovat jako patrioti ke mě, budu to opětovat.
ARM - uk
Raději Čínu,než škodovku a německé krámy.
ALE škodovku podle vlastního přání - ne podle direktiv EU.
Ty jsi dobrý vořech...
Úplně živě si pamatuju jak na trh přišli telefony od neznámých čínských značek jako Huawei a později třeba Xiaomi. Všichni řikali "jak chtěji takový exoti konkurovat takovejm značkám jako je Sony, LG, nebo HTC". A koukněte dneska...
v Číně a Rusku stojí polovic.
Jestli to montují v Číně, a vezou to sem přes půl zeměkoule na lodích, tak by měla EU dát 1000% ekologickou přirážku, a ne jen pořád terorizovat evropské automobilky.
Tohle snad není žádná výsada Číňanů. Auta přes půl světa do Evropy běžně vozí i Volkswagen, Volvo, Ford, o Japonských značkách nemluvě.
Jmenovaná konkurence včetně japonské vyrábí vozy i v Evropě. Číňané nikoliv. B-]
Já jsem 11 let s Toyotou, s benzínovým 4válcem jsem za tu dobu řešil každoročně výměnu oleje a teď na konci roku budu poprvé měnit brzdy.Před 6 lety jsem koupil ojetý Lexus RX450 hybrid se 400 tis. km za pakatel, a že by mělo nějakou závadu? Vůbec, motor vůbec nezestárnul, hybridní baterie taktéž, jen jsem zase měnil olej a brzd. destičky. Nějaký Čínský rádoby "levné" auto tady nemá co dělat, ať si prodávají svým soudruhům.
Pamatuju doby, kdy se rikalo "Japonec az na konec" a s opovrzenim jsme se divali na Dewoo Racer, prevleceny to Kadett. O tom, kde je Toyota dnes jste napsal a Korejci dotahli koncern. Pred 10ti lety neprosla cinska auta pres evropske crash testy. Kde asi budou za 10 let? Myslim ze se nas automotion zacina bat...
To se říkalo před lety o elektronice (a nejen o ní) taky a hle jak to dopadlo. Tím nechci říct že bych si v tuhle chvíli činské auto koupil, ale realita za pár může vypadat jinak.
Oproti elektronice, auto je přece jenom movitost, která člověka nějak reprezentuje. Nechci mluvit za ostatní, ale jako obyčejný Evropan sáhnu po značce, která reprezentuje nějakou známou dlouholetou tradici, ať už je to lidové auto (všichni víme, že dnešní VW za prd, ale budiž), nebo kvalitní benzínový Japonec či mohutného Amíka nebo Frantu. Mě nějaký Dongfeng, Lifang, Hongzhou neoslovuje, protože mám vyryto v paměti a mám předsudky, že jsou nekvalitní, kopírují předek Hondy, zadek BMW a interiér Opelu. To je mi radši vietnamský Vinfast, který má přijít příští rok, sympatičtější, protože nadčasový a unikátní design, vypadá kvalitně i luxusně a spolupracovalo s BMW. Toť můj názor.
Cinske automobilky bych opravdu nepodcenoval, staci se podivat jak to bylo na Evrospkem trhu s Hyundai a Kia pred 15 lety a jako to treba v USA bylo nez na Americky trh vstoupili postupne Japonske a Korejske znacky, aneb nejdriv se jim vsichni vyzmivali a dnes patri casto dane znacky k nejporodavanejsim v danych krajinach podcenovat soupere nazacatku casto znamena, ze placeme nakonci jako porazeni ;-)
jen takova vsuvka, diky zakonum v Cine, tak zrovna Dongfeng spolupracuje nebo spolupracoval s Hondou, Nissanem, Renaultem, Infinity, Volvem, Am General (Hummer H1 a vojenske verze HMMWV, to mam dojem licencne Dongfeng od Amiku koupil), peugeotem a Citroenem, a vesmes od vsech tech znacek ma prevzate know-how
Lenže presne tak to je vždy predtým ako nová znacka vstúpi na nový trh.Ako to vyzeralo v USA keď tam vstúpili Japonci?Ľudia si hovorili presne to iste.
Korejci se na EU trh dostali tak že nabídli "něco na víc" a to dlouho záruku, firmu to moc nestálo a zákazníky přivedlo do salonu. Na čínskej vergl se nikdo nebude ani podívat na tož ho kupovat, nemá nic co by už někdo jiný, ověřený nenabízel
A co je na tom jakoze levne? Cekam sem tak 350k a rup ceny jak eu konkurence
Možno toľko stojí .......pre importéra😉
:-D:-D jako že to jde na trh s nulovou marží? tak určitěěěě
Nemají důvod prodávat pod cenou. Ví co dělají.
Vážně? Jediným důvodem ke koupi nečeho takového je extrémně výhodná cena. Co jiného mohou nabídnout? Značka nulová, design v lepším případě podprůměrný, kvalita zcela neznámá. Při pouze "docela výhodné ceně" si to koupí fakt jen pár podivínů...
No však jo, za nízkou cenu se kompletní auto snaží prodávat Ssangyong a moc mu to nejde. Jde to pouze Dacii, ale to zas není kompletní auto.
Ssangyong že neprodává? Jsi nějak mimo,je to značka co roste nejrychleji ze všech. A to neříkám proto, že jsem ho koupil. Ale za tu cenu je v top výbavě a naprosto prémiovým zpracováním,a vnitřek může takový karoq jen závidět. Navíc tam kde je dealer jich jezdí dost. 5let záruka/100km. A prodávají se v celé Evropě,tak servis není problém. To že dřív dělali ošklivé auta je už pryč,korando je povedené a prodeje jen rostou. A dacie se tomu nevyrovná ani náhodou. Jinak ta Čína dobrý,ve velikosti kodiaqu za 600tkč, teď jde jen o záruku. A servisů po Evropě moc nebude, takže jediný problém vidím jen v tzv."velkém neznámém". Ale za 600tkč už nekoupíš ani karoq v základu s jednolitrem a manuálem...
V Evropě se rostlo před deseti lety a od té doby se plácají do podílu 0.1%. To je prodávání po celé Evropě? Design- přemýšlel jsem komu se to může líbit, ale OK to je věc vkusu. A to tvé porovnání s Kodiaqem, euro NCAP: adult/child 92%/72%, SS XLV jen 82%/62%, vždyť je to za tu cenu pojízdná rakev. Raději nechci kvalitu v dalších oblastech. Bezpečnost je základní kritérium.
Tak dodržet tebou zmíněnou záruku "5let záruka/100km" musí být hodně velký kus odříkání. Roční nájezd jen 20 km, abys to měl v záruce 5 let... to bych nezvládl, jsem slaboch, záruku bych měl v prdeli po jednom dni. Nic ve zlém, sranda musí být.:-D
Tak to jsem nečekal, že je tady někdo zastuzený suchar a nechápe, že je mi jasné, že chybička se vloudí a já si z toho jen udělal legraci.:-O
Z nuly sa samozrejme rastie najrýchlejšie.Ja by som sa obával či tu vôbec 5rokov vydržia. Predsa len už parkrat to Číňania skusali a vždy odišli.
Sorry, prehliadol som že píšeš o Ssangyongu. (Dosť nešťastne zvolene meno značky)
Bohužel to je pravda, to jméno je zvolené nešťastne pro EU trh.
Ale pak tu máme ještě zcela nový svět elektromobilů a tam už to, co píšu výše, až tak platit nemusí...
Dacia je velmi kompletne auto len ty o tom nevies.
:-D:-D Fakt? nějaká revoluce či co?
Gratulace vedeni EU k tomuto uspechu. Za chvilku tady jina nez cinska auta koupit nepujdou. K0k0ti...
A jak vedení EU ovlivní zájem či nezájem kupujících? Pokud budu chtít Audi, koupím si Audi, pokud budu chtít Mahindru, koupím si Mahidnru. Vedení EU se určitě ptát nebudu.
Pokud EU bude čistě už jen elektrická a jiný auta nepůjdou koupit a Číňani sem dovezou naftu,benzín, tak jo, je to jasná volba.
Myslíš to vážne? Akože EU zakáže vyrábat spalovaky ale povolí ich dovážať z Činy?Pobavilo.
on má i pravdu a včil se to i děje, třeba eu přikazuje na autách zpětný kamery a dovezeš plno aut bez, který nejsou vyráběny v eu a tak to bude i stěma spalovákama, budou vyjímky atd.
Nojo, tohle produkuje české školství....
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.