Do ČR dorazila nejčernější Toyota RAV4. Hybrid s bohatou výbavou není nejdražší

eCVThater  |  31. 07. 2020 13:10

Na holobyt, kde není ani hlídání mrtvého úhlu (ani za příplatek!), je drahá až až.

Odpovědět  |   | 
Škarohlíde  |  31. 07. 2020 13:54

A proč se celosvětově tak dobře prodává?

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  31. 07. 2020 14:07

To taky nechápu.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  31. 07. 2020 15:05

Ja jsem úspěch Toyoty taky nikdy nepochopil. Jako proč bych si měl koupit zrovna Toyotu? Co je na ni žák úžasného?
O marketingových řečech o spolehlivosti to není nebo možná právě proto, ze tomu někdo věří?

Odpovědět  |   | 
Kari  |  31. 07. 2020 15:19

Auta co moc nejedou, řidičsky impotentní, cena vysoká... taky nechápu, co lidi k tomu táhne.

Odpovědět  |   | 

jedeš po městě, je zácpa motor neběží, klima běží..prostě pohodlí, výkon, spotřeba a velká bezpečnostní výbava. Ty nadržený auta neumí ani bez motoru nacouvat do garáže.

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  31. 07. 2020 15:56

Jo, do zácpy a zajíždějí do garáže je to dobrý, to ne že ne. Nicméně většina jízdních situací se neodehrává v zácpách a garážích .

Odpovědět  |   | 

a kde se odehrává? Snad hybrid patři okolo komína a mimo dosah to nepoznáš, říká ti něco plynulá jízda?

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  03. 08. 2020 21:25

Plynula jizda v zacpe ci v garazi?

Odpovědět  |   | 

ááááá pán nejel hybridní toyotou. Hybridní toyota nemá žádný cukání, prostě pujč si ji a projed třeba v nějaké velké garáži a zkus i couvat, žádným autě se ti nepodaří tak rychle měnit zpátečku a jízdu do předu.

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  31. 07. 2020 15:43

Podle mě je to tím, že spousta lidí si plete kvalitu se spolehlivostí a spolehlivost zřejmě jakous takous Toyoty mají. Byť často je to na principu "co v autě není, to se neporouchá" a zbytek je marketing. Takže lidi v tom sice trpí (neví o tom, protože nemají srovnání) a opájejí se tím, jak je to spolehlivé a lžou si do kapsy, že kdyby si pořídili něco jiného (rozumněj jízdně a uživatelsky lepšího), tak by se to určitě hned porouchalo a na servisu by tratili minimálně statisíce!

Odpovědět  |   | 
Škarohlíde  |  31. 07. 2020 16:48

Pokud nebudu počítat trabanta a 120, tak jsem vyloženě trpěl jen v jednom voze. A to jako spolujezdec v Octavii II Tdi. Jelo se do Brna. Bručení, vibrace v celé konstrukci, které přecházely v dunění. Mě z toho normálně rozbolela palice. Po jízdě v naftové škodovce jsem zamířil do lékárny.

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  31. 07. 2020 17:03

Diesely taky nesnáším, nicméně vyjící eCVT není o moc lepší. Samozřejmě to jde vyřešit, jak ukazuje např. Ford Kuga, nebo (s jinou technologií) Honda CRV a nebo (s úplně stejnou technikou) Lexus. Nicméně Toyota to vyřešeno nemá (možná to bude lepší až u plug-inu, co přijde).

Odpovědět  |   | 
Škarohlíde  |  31. 07. 2020 17:40

Je fakt, že interiér hondy vypadá o poznání hodnotněji a v hybridu jsou skladovky zhruba od 750tis což je jiná cena než Toyota. Jak jsem koukal, tak cr-v vyprodávají od 450tis. To je neuvěřitelná cena ve srovnání s Dusterem.

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  31. 07. 2020 18:17

No právě, když člověk porovná CRV a RAV4, má pocit, že cenovky by měly být nastavené úplně naopak, tedy Honda dražší než Toyota. Toyota je v tomto génius marketingu, když dokáže prodávat za takové ceny.

Odpovědět  |   | 

rav4 je 218k kdežto neprodejná honda 184k a podívej se jakou má výbavu a poruchovost, baterky jsou ko po záruce a když chceš s dvouma elektromotorama, tak motor má co dělat aby vyrobil tu elektřinu.

Odpovědět  |   | 
Alsiik  |  02. 08. 2020 10:36

Zajímalo by mě, jak můžeš vědět, že baterky Hondy jsou po záruce KO, když hybridní systém je krytej zárukou 5 let / 100 000km. Připomínám, ze hybridní CR-V se u nás prodává stejně jako ravka od jara 2019.

Odpovědět  |   | 

psali o tym ve fleetových novinách, že honda nemá ochrannu vybití baterky jak hybridní toyota. Hybridní hondy jsou už 2007 a prodej náhradních baterek je už většího množství kdežto u toyoty jsou skoro nulové, prostě pro firmy je vhodnější toyota a taky se jim pro ty baterky daří, i když měli dříve ty nimh. Ale zase tych 70-80 tkč není taková hrůza.

Odpovědět  |   | 
HHa  |  31. 07. 2020 23:34

A na to jsi přišel jak, skladovky CR-V za 450.000,-??
Můžeš sem dat odkaz?

Odpovědět  |   | 

100 ubral a bez DPH a bez hybridu, ve zlíně to nabízí Samohýl je to 1,5 a cena 550tkč bez DPH

Odpovědět  |   | 
Peter(Charouz)  |  01. 08. 2020 14:14

C-rv nebo H-rv, vždyť je to fuk, ne? Hodinky nebo holínky, obojí se natahuje.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  31. 07. 2020 21:44

Rozdíl je v tom, že CVT vyje pár sekund jednou za hodinu, diesel duní neustále.

Odpovědět  |   | 

To člověk že země ve které se nostalgicky vzpomíná na nejhorší auta na světě ( 1000,100,120,613 ) nikdy nepochopí. A možná je to tak dobře.

Bures a jeho volici jsou zplozenci ze zoofilniho analniho incestu.

Odpovědět  |   | 
homer  |  31. 07. 2020 22:53

zapomnel jsi na ikonickou skodu 1203 - tam bylo spatne vsechno takovym zpusobem ze smich prechazel v plac a naopak

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  31. 07. 2020 15:37

Opýtaj sa zákazníkov Toyoty........ mám už v rodine 4..........a nikdy som nebanoval.

Odpovědět  |   | 
bob  |  03. 08. 2020 16:31

Toyota je tak úspěšná proto, že si po mnoho let budovala pevné postavení na pro ní zajímavých trzích a to i v momentě, kdy se z daných trhů jiné automobilky spíš stahovali...

Odpovědět  |   | 
Dojo  |  31. 07. 2020 14:26

Nevím, proč přidávat něco, co je bráno jako základ, že to nestojí ani za zmínku.
Radši upozorní na něco, co nemá jiná holobyt značka ani za příplatek.

Samozřejmě to tam je
https://www.toyota.cz/world-of-toyota/safety/to... ...

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  31. 07. 2020 14:38

Ale no tak, co to na nás zkoušíš? Samozřejmě to tam (v Black Edition) NENÍ (je to až v Executive):
https://pdf.sites.toyota.cz/cenik_rav4_2021.pdf...

Odpovědět  |   | 
Toyota= standard kvality  |  31. 07. 2020 14:50

Plná záruka 3 roky, prorezavění 12 let a na baterii 10let. Kolik dostaneš na baterku u e-tsi?

Odpovědět  |   | 

Co to je, to e-tsi?

Bures a jeho volici jsou zplozenci ze zoofilniho analniho incestu.

Odpovědět  |   | 
koncernový antipíčus  |  31. 07. 2020 15:32

koncernový mildhybrid .

Odpovědět  |   | 

myslíš ten průser co má elektromotor před převodovkou a neumí to brzdit, když spojky se rozepnou, přehřejí se brzdy a přívěs udělá nůžky? To je vlastně to auto co nemůže mět závěs?

Odpovědět  |   | 
koncernový antipíčus  |  31. 07. 2020 17:05

To byl jednak plug-in hybrid a za druhé se nic takového nestalo. Nesmíš skočit na každý hoax.

Odpovědět  |   | 

ale stalo a stalo se to při homologaci tažnýho v alpách a od té nehody nemůžeš mět na tym hybridu tažný a nedivil bych se, kdyby tažný zakázali na všech DSG.

Odpovědět  |   | 
koncernový antipíčus  |  31. 07. 2020 17:11

Superb plug-in má na kouli 1600 kg, o čemž se žádné fwd hybridní Toyotě ani nesní a tažné má samozřejmě výklopné, což je u Toyoty taky naprosté sci-fi, to budou mít Japonci možná za 15 až 20 let.

Odpovědět  |   | 

kde uvidím fotku TP tažnýho zařízení?

Odpovědět  |   | 
Peter(Charouz)  |  01. 08. 2020 14:24

a četl jsi ten článek.? Black Edition vychází z výbavy Executive.

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  02. 08. 2020 23:30

Svatá prostoto! Člověk jim sem dá černé na bílém odkaz na ceník, kde mají černé na bílém přesně napsáno, co je v tom kterém výbavovém stupni, a stejně někdo napíše takovou reakci. To už fakt nevím jestli je hloupost a nebo zlomyslnost.

Odpovědět  |   | 

Výbavový stupen se neliší jenom co je tam napsaný, jestli máš nějaký auto tak si sežen někoho kdo má jiný stupen výbavy a budeš se divit.

Odpovědět  |   | 
Peter(Charouz)  |  01. 08. 2020 14:11

řekl bych, že s tou neustálou připomínkou na hlídání mrtvého úhlu už to začíná být trapné. Neznáš nic jiného než vysavač, mrtvý úhel a výškově stavitelné sedadlo spolujezdce. Pokud bez toho neumíš jezdit, tak jezdi MHD.

Odpovědět  |   | 

on nejezdí, sedí na místě spolujezdce, sedačku mý vyšroubovanou co nejvíce aby viděl zrcátko řidiče jak se tam rosvěcí ta kontrolka.

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  02. 08. 2020 23:34

RAV4 je jediné auto za 1,2 mil Kč, kde něco takového není možné. Jiné tak drahé auto prostě není! Ale tady se stále držíme paradigmatu, že všichni jsou idioti, jen Toyota je letadlo, že?

Odpovědět  |   | 

RAV 4 tu cenu má spravedlivou, prostě za tu cenu dostaneš hodnotu kde jinde u drihých to nemáš.

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  02. 08. 2020 23:28

Ale jo, kromě tebou uvedených absurdností (sorry jako, ale absence takových samozřejmostí v tak drahém autě je absurdní a ne že ne) mám v záloze ještě nepohodlný, neodhlučněný a celkově neschopný podvozek, celkově chabé odhlučnění (což uznává i sama Toyota a proto zatím alespoň přicházející plug-in v tomto ohledu prý náležitě vytuní), Nedostatečné rozměry sedadel pro evropský trh (problém všech japonských aut) a celkově holobytní interiér - např. za takový plast v kufru by se styděla i Dacia, v autě za 1,2 mil je to dobrý úlet (není to asi komfortní a už vůbec ne odolné), absence nějaké sofistikovanější světelné techniky, infotainment cca 10 let pozadu atd. atd... Takových věcí se tam najde řada, ve výsledku zjistíme, že hlavní problém je cena, která aby odpovídala kvalitě, by měla být minimálně o 200 tis níž (a to jsem ještě hodný).

Odpovědět  |   | 
vana  |  31. 07. 2020 13:21

Já se teda vůbec netěším až mě povezou v černém autě

Odpovědět  |   | 
bill  |  31. 07. 2020 14:07

černá je dobrá, vypadá stále čistě, v zimě se na ní krásně tvaruje solanka a v létě prostě paráda

Odpovědět  |   | 

chci se zeptat, v jakým městě stříkají sůl solankou?

Odpovědět  |   | 
fero  |  01. 08. 2020 16:58

Kamo, este som nevidel tvoj prispoevok, ktory dava zmysel. Ty musis byt riadne mimo.

Odpovědět  |   | 

fero- neřikej mě kamo, v ghettu to jim říkám taky....ale jestli makáš v zimní udržbě tak víš, že solanka je drahá a u nás se používá jen asi na dálnice, jinde míchají sůl s vodou a skrápějí sůl tímto roztokem-to je ty nádrže na boku a čerpadlo to hází k talíři, kde šnek hází sůl, měněním rychlosti se mění šířka posypu, když zastavuješ, tak se vypíná šnek a čerpadlo. Fakty sem nevěděl, že na forum hned přijdou dva co nevědí o technice a o práci nic.

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  03. 08. 2020 22:00

Prosimte muzes se rozepsat o rozdilech mezi solankou a soli smichanou s vodou? Dost me to zajima.

Odpovědět  |   | 

sůl smíchaná s vodou v kádi se musí pořád míchat-cirkulační čerpadlo, když ho vypneš máš sůl sednutou na dně kádě, kdežto solanku přiveze cisterna a tam ta sůl nesedá na dno.

Odpovědět  |   | 
HRD  |  01. 08. 2020 11:31

Kráva neví, proč jíst maso, a vůl neví, proč si připlatit za Toyotu.
Přeloženo, kráva neví co je maso a vůl neví co je Toyota. Protože to oba nikdy nezkusili a nezkusí.

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  02. 08. 2020 23:44

Jo, přesně o takovýchto chytrolínech, co si takto lžou do kapsy, píšu výše.

Odpovědět  |   | 

tys projížděls RAV4 s 2,5L hybridem s jedním elektromotorem nebo dvouma?

Odpovědět  |   | 
Tom  |  01. 08. 2020 20:10

Jen by mě zajímalo, když jsou u Toyoty tak blbí a Toyoty tak na nic auta, proč se jich prodává nejvíc na světě. Zřejmě proto, že všichni na světě jsou blbci a nejchytřejší jsou někteří zdejší diskutující.

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  02. 08. 2020 23:53

Podle této logiky by CocaCola musela být nejlepší limonáda na světě.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

včera | Vladimír Kadera | 22 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 79 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 18 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro