Do ČR dorazila nejčernější Toyota RAV4. Hybrid s bohatou výbavou není nejdražší

57 komentářů

Tom
1. srpna • 20:10

Jen by mě zajímalo, když jsou u Toyoty tak blbí a Toyoty tak na nic auta, proč se jich prodává nejvíc na světě. Zřejmě proto, že všichni na světě jsou blbci a nejchytřejší jsou někteří zdejší diskutující.

eCVThater
2. srpna • 23:53

Podle této logiky by CocaCola musela být nejlepší limonáda na světě.

HRD
1. srpna • 11:31

Kráva neví, proč jíst maso, a vůl neví, proč si připlatit za Toyotu.
Přeloženo, kráva neví co je maso a vůl neví co je Toyota. Protože to oba nikdy nezkusili a nezkusí.

eCVThater
2. srpna • 23:44

Jo, přesně o takovýchto chytrolínech, co si takto lžou do kapsy, píšu výše.

petr r. (petrumr)
3. srpna • 15:15

tys projížděls RAV4 s 2,5L hybridem s jedním elektromotorem nebo dvouma?

bill
31. července • 14:07

černá je dobrá, vypadá stále čistě, v zimě se na ní krásně tvaruje solanka a v létě prostě paráda

petr r. (petrumr)
31. července • 15:27

chci se zeptat, v jakým městě stříkají sůl solankou?

fero
1. srpna • 16:58

Kamo, este som nevidel tvoj prispoevok, ktory dava zmysel. Ty musis byt riadne mimo.

petr r. (petrumr)
1. srpna • 19:47

fero- neřikej mě kamo, v ghettu to jim říkám taky....ale jestli makáš v zimní udržbě tak víš, že solanka je drahá a u nás se používá jen asi na dálnice, jinde míchají sůl s vodou a skrápějí sůl tímto roztokem-to je ty nádrže na boku a čerpadlo to hází k talíři, kde šnek hází sůl, měněním rychlosti se mění šířka posypu, když zastavuješ, tak se vypíná šnek a čerpadlo. Fakty sem nevěděl, že na forum hned přijdou dva co nevědí o technice a o práci nic.

Xixao
3. srpna • 22:00

Prosimte muzes se rozepsat o rozdilech mezi solankou a soli smichanou s vodou? Dost me to zajima.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
4. srpna • 20:17

sůl smíchaná s vodou v kádi se musí pořád míchat-cirkulační čerpadlo, když ho vypneš máš sůl sednutou na dně kádě, kdežto solanku přiveze cisterna a tam ta sůl nesedá na dno.

vana
31. července • 13:21

Já se teda vůbec netěším až mě povezou v černém autě

eCVThater
31. července • 13:10

Na holobyt, kde není ani hlídání mrtvého úhlu (ani za příplatek!), je drahá až až.

Peter(Charouz)
1. srpna • 14:11

řekl bych, že s tou neustálou připomínkou na hlídání mrtvého úhlu už to začíná být trapné. Neznáš nic jiného než vysavač, mrtvý úhel a výškově stavitelné sedadlo spolujezdce. Pokud bez toho neumíš jezdit, tak jezdi MHD.

eCVThater
2. srpna • 23:28

Ale jo, kromě tebou uvedených absurdností (sorry jako, ale absence takových samozřejmostí v tak drahém autě je absurdní a ne že ne) mám v záloze ještě nepohodlný, neodhlučněný a celkově neschopný podvozek, celkově chabé odhlučnění (což uznává i sama Toyota a proto zatím alespoň přicházející plug-in v tomto ohledu prý náležitě vytuní), Nedostatečné rozměry sedadel pro evropský trh (problém všech japonských aut) a celkově holobytní interiér - např. za takový plast v kufru by se styděla i Dacia, v autě za 1,2 mil je to dobrý úlet (není to asi komfortní a už vůbec ne odolné), absence nějaké sofistikovanější světelné techniky, infotainment cca 10 let pozadu atd. atd... Takových věcí se tam najde řada, ve výsledku zjistíme, že hlavní problém je cena, která aby odpovídala kvalitě, by měla být minimálně o 200 tis níž (a to jsem ještě hodný).

Denaturak
10. srpna • 14:56

Plácáš nesmysly. Nedostatečné rozměry sedadel - mám 193 cm, 110 kg a v lepších sedadlech, než mám můj Avensis jsem nejel. A to jsem jel ve spoustě aut. Jediný, kdo má ze standardní konkurence slušné sedačky, je Passat. Ale neznám auto, které by najelo 280000 tisíc bez jiné údržby, než je spotřebák.

petr r. (petrumr)
1. srpna • 16:40

on nejezdí, sedí na místě spolujezdce, sedačku mý vyšroubovanou co nejvíce aby viděl zrcátko řidiče jak se tam rosvěcí ta kontrolka.

eCVThater
2. srpna • 23:34

RAV4 je jediné auto za 1,2 mil Kč, kde něco takového není možné. Jiné tak drahé auto prostě není! Ale tady se stále držíme paradigmatu, že všichni jsou idioti, jen Toyota je letadlo, že?

petr r. (petrumr)
3. srpna • 17:43

RAV 4 tu cenu má spravedlivou, prostě za tu cenu dostaneš hodnotu kde jinde u drihých to nemáš.

Dojo
31. července • 14:26

Nevím, proč přidávat něco, co je bráno jako základ, že to nestojí ani za zmínku.
Radši upozorní na něco, co nemá jiná holobyt značka ani za příplatek.Samozřejmě to tam je
https://www.toyota.cz/world-of-toyota/safety/to... ...

eCVThater
31. července • 14:38

Ale no tak, co to na nás zkoušíš? Samozřejmě to tam (v Black Edition) NENÍ (je to až v Executive):
https://pdf.sites.toyota.cz/cenik_rav4_2021.pdf...

Peter(Charouz)
1. srpna • 14:24

a četl jsi ten článek.? Black Edition vychází z výbavy Executive.

eCVThater
2. srpna • 23:30

Svatá prostoto! Člověk jim sem dá černé na bílém odkaz na ceník, kde mají černé na bílém přesně napsáno, co je v tom kterém výbavovém stupni, a stejně někdo napíše takovou reakci. To už fakt nevím jestli je hloupost a nebo zlomyslnost.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
3. srpna • 17:40

Výbavový stupen se neliší jenom co je tam napsaný, jestli máš nějaký auto tak si sežen někoho kdo má jiný stupen výbavy a budeš se divit.

Toyota= standard kvality
31. července • 14:50

Plná záruka 3 roky, prorezavění 12 let a na baterii 10let. Kolik dostaneš na baterku u e-tsi?

Axel Toronto (xax41)
31. července • 15:20

Co to je, to e-tsi? B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
koncernový antipíčus
31. července • 15:32

koncernový mildhybrid ;-).

petr r. (petrumr)
31. července • 15:39

myslíš ten průser co má elektromotor před převodovkou a neumí to brzdit, když spojky se rozepnou, přehřejí se brzdy a přívěs udělá nůžky? To je vlastně to auto co nemůže mět závěs?

koncernový antipíčus
31. července • 17:11

Superb plug-in má na kouli 1600 kg, o čemž se žádné fwd hybridní Toyotě ani nesní a tažné má samozřejmě výklopné, což je u Toyoty taky naprosté sci-fi, to budou mít Japonci možná za 15 až 20 let.

petr r. (petrumr)
31. července • 20:46

kde uvidím fotku TP tažnýho zařízení?

koncernový antipíčus
31. července • 17:05

To byl jednak plug-in hybrid a za druhé se nic takového nestalo. Nesmíš skočit na každý hoax.

petr r. (petrumr)
31. července • 20:44

ale stalo a stalo se to při homologaci tažnýho v alpách a od té nehody nemůžeš mět na tym hybridu tažný a nedivil bych se, kdyby tažný zakázali na všech DSG.

Škarohlíde
31. července • 13:54

A proč se celosvětově tak dobře prodává?

stealth01
31. července • 15:05

Ja jsem úspěch Toyoty taky nikdy nepochopil. Jako proč bych si měl koupit zrovna Toyotu? Co je na ni žák úžasného?
O marketingových řečech o spolehlivosti to není nebo možná právě proto, ze tomu někdo věří?

bob
3. srpna • 16:31

Toyota je tak úspěšná proto, že si po mnoho let budovala pevné postavení na pro ní zajímavých trzích a to i v momentě, kdy se z daných trhů jiné automobilky spíš stahovali...

Jozef
31. července • 15:37

Opýtaj sa zákazníkov Toyoty........ mám už v rodine 4..........a nikdy som nebanoval.

Axel Toronto (xax41)
31. července • 15:25

To člověk že země ve které se nostalgicky vzpomíná na nejhorší auta na světě ( 1000,100,120,613 ) nikdy nepochopí. A možná je to tak dobře.

homer
31. července • 22:53

zapomnel jsi na ikonickou skodu 1203 - tam bylo spatne vsechno takovym zpusobem ze smich prechazel v plac a naopak

Kari
31. července • 15:19

Auta co moc nejedou, řidičsky impotentní, cena vysoká... taky nechápu, co lidi k tomu táhne.

eCVThater
31. července • 15:43

Podle mě je to tím, že spousta lidí si plete kvalitu se spolehlivostí a spolehlivost zřejmě jakous takous Toyoty mají. Byť často je to na principu "co v autě není, to se neporouchá" a zbytek je marketing. Takže lidi v tom sice trpí (neví o tom, protože nemají srovnání) a opájejí se tím, jak je to spolehlivé a lžou si do kapsy, že kdyby si pořídili něco jiného (rozumněj jízdně a uživatelsky lepšího), tak by se to určitě hned porouchalo a na servisu by tratili minimálně statisíce!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Škarohlíde
31. července • 16:48

Pokud nebudu počítat trabanta a 120, tak jsem vyloženě trpěl jen v jednom voze. A to jako spolujezdec v Octavii II Tdi. Jelo se do Brna. Bručení, vibrace v celé konstrukci, které přecházely v dunění. Mě z toho normálně rozbolela palice. Po jízdě v naftové škodovce jsem zamířil do lékárny.

eCVThater
31. července • 17:03

Diesely taky nesnáším, nicméně vyjící eCVT není o moc lepší. Samozřejmě to jde vyřešit, jak ukazuje např. Ford Kuga, nebo (s jinou technologií) Honda CRV a nebo (s úplně stejnou technikou) Lexus. Nicméně Toyota to vyřešeno nemá (možná to bude lepší až u plug-inu, co přijde).

Allamarein
31. července • 21:44

Rozdíl je v tom, že CVT vyje pár sekund jednou za hodinu, diesel duní neustále.

Škarohlíde
31. července • 17:40

Je fakt, že interiér hondy vypadá o poznání hodnotněji a v hybridu jsou skladovky zhruba od 750tis což je jiná cena než Toyota. Jak jsem koukal, tak cr-v vyprodávají od 450tis. To je neuvěřitelná cena ve srovnání s Dusterem. :-)

HHa
31. července • 23:34

A na to jsi přišel jak, skladovky CR-V za 450.000,-??
Můžeš sem dat odkaz?

Peter(Charouz)
1. srpna • 14:14

C-rv nebo H-rv, vždyť je to fuk, ne? Hodinky nebo holínky, obojí se natahuje.

petr r. (petrumr)
1. srpna • 6:55

100 ubral a bez DPH a bez hybridu, ve zlíně to nabízí Samohýl je to 1,5 a cena 550tkč bez DPH

eCVThater
31. července • 18:17

No právě, když člověk porovná CRV a RAV4, má pocit, že cenovky by měly být nastavené úplně naopak, tedy Honda dražší než Toyota. Toyota je v tomto génius marketingu, když dokáže prodávat za takové ceny.

petr r. (petrumr)
31. července • 20:41

rav4 je 218k kdežto neprodejná honda 184k a podívej se jakou má výbavu a poruchovost, baterky jsou ko po záruce a když chceš s dvouma elektromotorama, tak motor má co dělat aby vyrobil tu elektřinu.

Alsiik
2. srpna • 10:36

Zajímalo by mě, jak můžeš vědět, že baterky Hondy jsou po záruce KO, když hybridní systém je krytej zárukou 5 let / 100 000km. Připomínám, ze hybridní CR-V se u nás prodává stejně jako ravka od jara 2019.

petr r. (petrumr)
2. srpna • 19:44

psali o tym ve fleetových novinách, že honda nemá ochrannu vybití baterky jak hybridní toyota. Hybridní hondy jsou už 2007 a prodej náhradních baterek je už většího množství kdežto u toyoty jsou skoro nulové, prostě pro firmy je vhodnější toyota a taky se jim pro ty baterky daří, i když měli dříve ty nimh. Ale zase tych 70-80 tkč není taková hrůza.

petr r. (petrumr)
31. července • 15:36

jedeš po městě, je zácpa motor neběží, klima běží..prostě pohodlí, výkon, spotřeba a velká bezpečnostní výbava. Ty nadržený auta neumí ani bez motoru nacouvat do garáže.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
eCVThater
31. července • 15:56

Jo, do zácpy a zajíždějí do garáže je to dobrý, to ne že ne. Nicméně většina jízdních situací se neodehrává v zácpách a garážích ;-).

petr r. (petrumr)
31. července • 16:50

a kde se odehrává? Snad hybrid patři okolo komína a mimo dosah to nepoznáš, říká ti něco plynulá jízda?

Xixao
3. srpna • 21:25

Plynula jizda v zacpe ci v garazi?

petr r. (petrumr)
4. srpna • 16:30

ááááá pán nejel hybridní toyotou. Hybridní toyota nemá žádný cukání, prostě pujč si ji a projed třeba v nějaké velké garáži a zkus i couvat, žádným autě se ti nepodaří tak rychle měnit zpátečku a jízdu do předu.

eCVThater
31. července • 14:07

To taky nechápu.

Doporučujeme

Články odjinud