Do Česka míří nová elektrická čtyřkolka. XBus ujede až 600 km a nebude drahý

15 komentářů

PanHajzl
18. července • 14:18

Nejak jsem nepochopil....dva uzaviratelne diferencialy a pak napisete, ze ma v kazdem kole elektromotor? K cemu pak diferencialy?

puk123
10. července • 8:44

Za mně super! Asi to není kára na cestu do Chorvatska, že. Ale jinak vidím spoustu možností. Například řemeslník operující ve městě může směle volit mezi dvoumístným Berlingem a tímto. Jestli bude stejmě jezdit většinu v zóně do 30km/h, tak v tomto převeze srovnatelně nákladu, dostane se, kam s Berlingem ne, atd.. Cena docela srovnatelná. Našla by se řada takových příkladů. Pěkně využili legislativní prostor. Fandím jim!

Rejpal
10. července • 12:05

Rozhodně je cena mnohem nižší než e-Berlingo, akorát ty jízdní vlastnosti nebudou takové, ale do města, nebo na ježdění okolo vesnice to stačí.

Komik
10. července • 10:15

Spíš to bude pro lesníky, zemědělce, techniky od ČEZu, možná armádu atd. Kdo jezdí v okolí do terénu a víc než rychlost a dálku ocení lehčí a pohyblivější auto. Zatím si kupují Duster který stojí stejně..

Praktik
10. července • 15:20

Mohou s tím jezdit do terénu až do takové vzdálenosti, kam by v případě vybití dosáhla prodlužovačka z nejbližší zásuvky ...:-D

puk123
11. července • 14:47

Naloží nebo připojí elektrocentrálu :-P. Ale do velkého terénu bych se s tím stejně pouštět nechtěl.

Jan Taraba
12. července • 11:17

tohle nakrmí i dva solární panely

Kolemjdoucí
9. července • 23:53

Půl mega za 10kWh? Tohle je teď nástupce dikobrazu? A víc fórků nemáte?

Nojono
10. července • 6:32

A pohádka o 5kWh/100km je jako bonus zdarma

Michal
9. července • 21:09

Tak jsem si nakonfiguroval to co by se mi fakt libilo.... 34500,- €
Ulet.

Nojono
10. července • 6:40

TVL vždyť to nevjede do poloviny krytých parkovišť

puk123
10. července • 8:31

Proč?

Jan Taraba
12. července • 11:16

výška

puk123
12. července • 15:37

Standard verze je do 2m, offroad 4cm nad.
To by snad nemělo být moc.
Aha, tak mnohde je. To jsem si myslel, že je možné více.

Laco
9. července • 20:05

To chcem. Maximálna rýchlosť mi nevadí. Som pohodár a 90 je moja bežná rýchlosť. Dôležitá je pružnosť. Idem hľadať po internete detaily.

Doporučujeme

Články odjinud