Do Česka míří čínský elektromobil Seres SF5. Má dva motory a výkon supersportu

13 komentářů

redmond
14. listopadu • 22:37

...a este ziskate obrovsku kopiu iPadu.

Nerdak
28. září • 6:10

No značka s menom "sereš" bude v nasich koncinach určite populárna

Zelí
29. září • 10:05

Myslím, že by měli najít vhodnější jméno.

WRC Fabia R2 Twincharger
26. září • 12:11

No co to.. ty číňane! Začínám pomalu věřit, že budoucnost elektromobility je zářná.. Už se těším na ty levné a 1000 hp našlapané stroje za nějakých těch 10 let..?:-D

ACE
26. září • 12:47

Jak to bude vypadat za 10 let je zvědavo asi hodně lidí, jen nevěřím tomu že je budoucnost zářná. Ale to je už každého osobní víra.

petr r. (petrumr)
26. září • 19:40

to bude tedy zajímavé a může to nasměrovat i dotace jak třeba u autobusů...cng---elektra---trolejbusy a zase nafta....vodík už byla možná zase bude, ale cng se asi nevrátí.

petr r. (petrumr)
26. září • 12:36

No a co jiného ti zbude, česká EŇA už končí s výrobou, ješte, že stihla dát vůz do muzea a sice se o tym nesmí mluvit, ale do muzea se dávají věci co se vyráběly a nikomu to v diskuzích není nápadný, raději nadávají na konkurenci.

ACE
26. září • 9:55

Jen tak dál, když už elektro ať je konkurence.

smějící se bestie 2
26. září • 11:31

Jen nevím, proč se automobilky stále chlubí výkony motorů i elektro, maximální rychlostí, když téměř všude je omezení maximální rychlosti. Takže se nedá ani ten výkon použít !
Měli by soustředit na praktičnost, využitelnost aut podle potřeb/požadavků zákazníků.

petr r. (petrumr)
26. září • 12:32

máš pravdu, mají prodávat u nás tzv. eco modely, v tomhle bych podpořil i zelené a popravdě i BESIP by do toho měl zasáhnout, přeci má státní peníze.

smějící se bestie 2
26. září • 13:34

Eco modely, jsou i s klasickými motory.

petr r. (petrumr)
26. září • 19:31

šak to se mně líbí.

ACE
26. září • 12:30

No protože to zákazníci chtějí, jen se podívej kolik lidí tu tvrdí že 300k je pro ně málo :-D

Doporučujeme

Články odjinud