Do Česka dorazil korejský Kodiaq. Hyundai Santa Fe sází na naftu

139 komentářů

Pavel
11. září • 23:57

Můžete laskavě přestat označovat modely Hyundai jmény Škody? Je mi v celku jedno, jestli někdo preferuje Hyundai či Škodu, ale opravdu mi vadí tyto články. Nejdříve to bylo ve spojitosti s Octavií a teď zase Kodiaq. To v té redakci máte takovou nudu, že vymýšlíte samé kraviny ?

B. Maier
31. srpna • 18:29

Naprosto úžasné auto! Design na nejvyšší úrovni. Škodovka silně zaostává. Máme se ještě hodně co učit... V Boleslavi nám stále chybějí nejlepší světoví designeři. Nikdy jsme je neměli a podle toho taky tak vypadají ta naše auta, jen samá německá industriální nuda, nuda, nuda, nuda, nuda, nuda, nuda, nuda, nuda, nuda, nuda, nuda, nuda, nuda, nuda, nuda, nuda, nuda, nuda, nuda, nuda, nuda, nuda, nuda, nuda, nuda, nuda, nuda, nuda, nuda, nuda.:-(

Tomket
15. srpna • 14:42

Hmmm, tak od tebe to sedí... To víš, pravda se čte těžko, viď ...

Honza Havlík
10. srpna • 16:13

Dle komentářu soudím, že je to tu samý zainteresovaný škodovák co? Upřímně nechápu agresi vůči Hyundai. Přeci jen, kdyby byl tak špatný, tak přece nezískává ocenění za oceněním a nepatří ke špičce bezporuchových vozů ne? Za mě je Hyundai dobrá značka a Santa fe povedený kousek. Tak a teď do mě :)

Marek 79
9. srpna • 10:15

pekny santa fe, to vypada trosku jinak nez kodiak a nebo jak se u nas rika kardiak - takovej hodne vzdalenej audiny s lacinym vzhledem :-P

Aleš
6. srpna • 23:13

Další napodobenina Hondy a Toyoty z dílny dřívějších otroků Japonců. Cenově naprostý nesmysl, technologie obvyklá a ničím revoluční oproti Japoncům. Děsivá image, směšný marketing, to všem Hujajdej představuje... auto nebude špatné, ale v podstatě ve všecm horší než Honda a Toyota o Kodiaqovi ani nemluvím, tomu nesahá po kotníky a prodeje budou mluvit jasně, bude kusová. Tak a ted se hnůjdajisti poplácejte po zádech a vyjedte zase v utvrzování jak máte geniální auta, které jsou všem pro smích. Hnůjdaj bude vždy to nejhorší co si můžete koupit.

Radim
5. srpna • 15:26

Už od pohledu vypadá lépe jak nějaký Kodiaq. Vsadím se, že i použité technologie budou oproti škodovce o třídu výš. Takže tak .

stlgevogel
3. srpna • 9:06

Ten Hyundai je nahodou pekny a bude pohodlnejsi ako Kodiaq, za 20 rokov urobili korejci vyrazny pokrok. Asi nebude tak odolny na drsne zaobchadzanie ako Skoda, ale to bude asi malokomu vadit. Nie som odporca ani fanusik ziadnej znacky. Korejci maju nevýhodu v drahsom servise a nižšou predajnou cenou.

Eliška K.
2. srpna • 17:12

Tohle auto se mi opravdu líbí i jako ženský :) rozhodně lepší než nějaký škodovácký hnuj. Musím hlavně pochválit design, který je špičkový. Jen tak dál !

Jirka Novka
2. srpna • 20:08

Tohle se Vám fakt líbí? Tak to budete asi asistka.

PetrStary
3. srpna • 3:09

Ne je to trol, poslední dobou asi Hovnajům teče do bot, že musí nasazovat troly. Ještě navíc tak hloupé :-D :-D :-D Hovnaj to máš pak pasťák, nevíš kdy tě tě vychovatel zprzní v kotelně :-D :-D :-D

car
3. srpna • 0:10

Asi Jatka :-D :-D :-D Ne, rozsekané h()vno se nám opravdu nelíbí

Bjorn
2. srpna • 0:18

Chujdaj opět ukázal vozidlo, které je designově něco mezi prvokem a Milošem Zemanem. Odpad jako vždy, ale co je krásné na showroomech chujajdu je ta sídlištní klientela, neuvěřitelný. 😂😂😂😂

anonym
1. srpna • 22:42

Když už jste se tady tak pěkně zhádali, proč nepřilít oleje do ohně. V testu australského Chroniclu tohle nové Santa Fe porazilo Kodiaq, podle Australanů nabízí lepší safety package, lepší komfort a více místa za stejnou cenu. A v loňském testu na drive.com.au Kodiaqa porazila i Mazda CX-9. Ale abych se Škodě neposmíval, Kodiaq je Car of the Year 2017 v Austrálii. A v jednom testu prohrálo loňské V6 Santa Fe s Kodiaqem na celé čáře. Mimochodem v tom testu ho nazvali Skodiaq. Takže komolení názvů zřejmě není výsadou kultivované diskuze na místním webu.

setr
1. srpna • 22:04

Možná dorazí i italský rapid a francouzský roomster...:-P

Jirkaa
1. srpna • 18:51

tak to trochu zlevnili, protože co si pamatuju naposled tak půl roku zpět, byl santa fe ještě za 1,3m :-) takže asi sází hyundai na více zákazníků, když poníží cenu

jachym
1. srpna • 17:38

Santu Fe měl známej, vždycky jsem v ní měl pocit bezpečné jízdy a bytelnosti. Má jí dodnes.:-D

Honzík
1. srpna • 17:32

Kodiaq nelze srovnávat se Santa fe. Sante fe je o pár let dále. Jde vidět, že Hyundai zkrátka ví jak vyrábět auta !!

JirkaX
1. srpna • 18:11

Santa Fe je o pár let dále? To jako z automobilky, kde zítra již znamená včera? To už tu jednou bylo a víme jak to dopadlo.

Mirek
1. srpna • 21:28

Proboha, ty jsi hlupák, používat zkomoleninu, která se používala na Sovětský svaz, a ještě blbě.

David Z.
1. srpna • 11:24

To auto je opravdu směšné jak čínský bůh srandy, prostě ošklivé, ten design bude jako u všech Chujdajů starý po třech letech. Za mne jedině Japonec a to Honda CR-V.

bzzz
1. srpna • 11:49

Tys tomu nasadil korunu.

1. srpna • 10:43

Ctu tyto diskuse a musim se smat. At si kazdy jezdi v cem chce a neni se potreba o tom dohadovat. Co je pro jednoho dobre nemusi byt pro druheho. Cely narod nemusi preci jezdit skodovkou i kdyz je to "nejlepsi na svete."

Jirka
1. srpna • 9:38

Imbecilové, co tu haní Korejce jsou příkladem pro nás všechny, že ne každý má IQ nad hranici demence a ne každý má vědomosti o tom, co se děje ve světě a ne jen kousek za vesnicí směrem k boleslavi.
Každý vzdělaný člověk ví skutečnosti, že Korejci nejsou Číňani a že jejich zkušenosti, odhodlání, pracovitost, zdokonalování a vývoj všeho druhu jde rapidně vzhůru a jejich výrobky dostávaji ve světě nejvyšší ocenění a prestige.
Ale bohužel "Pepik" od boleslavi nemá takovou inteligenci, zkušenosti i vědomosti a za pecí nemá okno, tak nevidí, co se děje dál od jeho zatuchlé chalupy plné součástek na jeho nesmrtelnou Šádes. Tak jim to nemějme za zlé, že tu haní vše, co není Škoda.
Ale ŠKODA, že se Pepik občas nepodívá z okna, nebo na telku zn. LG, SAMSUNG atd. aby viděl co vše ve světě vyrábí Korejci a co nevyrábí ČR. :-)

Vojtěch
1. srpna • 20:59

Jirko, ty primitive....

JirkaX
1. srpna • 11:41

Jaký je rozdíl mezi tebou a těmi o kterých píšeš? Žádný. Přečti si to po sobě. Jak vůbec víte, že ti kritici korejců jsou zároveň majiteli škodovek? Což určitě platí i obráceně. Nemám ani jednu z těch značek, tak do toho nezasahuji. Ale všichni kteří tady úmyslně komolíte názvy značek jako Hnůjdaj, Šáde a pod.jste jenom banda promitivů.
Občas mi připadá, že moje auto má vyšší IQ než řada zde diskutujících.

WP
1. srpna • 4:14

I.diotský název článku vyvolá stejně hloupou a zbytečnou diskuzi. Redaktůrek se tetelí blahem a vůbec mu nevadí, že z dlouhodobého hlediska dělá pro web to nejhorší.
Fugleviči, chceš-li spadnout na úroveň fekálií prezentovanou Autoforem, pak jsi na nejlepší cestě. Nevím, kdo z kolegů ti doporučil psát jako blb.:-/

Mirek
31. července • 21:17

Před několika měsíci se tady jeden místní diskutér rozčiloval, že když je tady nějaký test aut VW..., tak na něj hned hází všichni zastánci Hyundaie špínu. Já se dobrovolně přihlásil, že se zastávám neevropských aut původem z východu, ale špínu na zmíněné auta neházím a zdaleka to také nedělají všichni, jak tvrdil. Již si nepamatuji, kdo to byl, ale zdravím dotyčného a doporučuji mu přečíst si tuto diskuzi, aby viděl, jakou věcnou diskuzi tady vedou jeho kolegové. A všechny, kteří tady hodnotí techniku, případně líbí nelíbí, a nepřišli se vyzvracet, přejí hezký den.

Barbar Hovnan
31. července • 20:57

Kodiaq je o level nize chytrolini novinarsky. Jak zpracovanim tak komfortem jizdy. Uz prosim priznejte oficialne...

Karel.
1. srpna • 1:35

Zajímavé, že chytrolíni novinářský jsou i v Austrálii a ta dvě auta řadí do stejné třídy. https://www.themotorreport.com.au/car-review/2017-hyundai-s... ...

anonym
1. srpna • 22:24

V Austrálii řadí všechny SUV se sedmi sedadly do stejné třídy. I když jsou mezi nimi rozměrové velké rozdíly. Takže dají klidně do testu Toyotu Higlander, Pathfindera, Kodiaqa a Mazdu CX-9. Stačí, že to auto má 7 sedadel a najdou cenově podobné verze.

Karel.
1. srpna • 22:48

Mezi Kodiaqem a Santou jsou rozdíly v rozměrech minimální, Kodiaq je o 7 mm delší, o 2 mm širší a o 20mm nižší a má o 91 mm delší rozvor.

Tomket
16. srpna • 13:09

Potom tu je ještě Grand Santa Fe, které má oproti Kodiagu všechny rozměry větší. Kodiaq je o 208 mm kratší, o 3 mm užší, o 19 mm nižší a rozvor má o 9 mm menší. Nejen v tom má Hyundai oproti škodovce navrch...

Mirek
31. července • 21:52

Nic se přiznávat nebude, Octavia je také konkurentem Passatu, Mondea, Mazdy 6, Insignie... :-D

Mirek
31. července • 22:02

Tohle je sice off topic, ale napadlo mě, když Octavia má délku 4 670 mm a jistá část lidí proto tvrdí, že je to již střední třída, proto Passat...., může vůbec současný Focus být konkurent Octavie, když ve verzi kombi má délku 4 668 mm (-2mm k Octavii), ale hatchback má jen délku 4 378 mm? :-D:-D

Barbar Hovnan
31. července • 20:18

Idiocie pecniho stupne... Vazne.... B-]

Anti-automat
31. července • 19:24

...nehadajte sa tu medzi sebou ako babky na miestnom dedinskom trhu o kilo jablk.Radsej si vezmime do ruk globus. Zmierme sa sa tym, ze Europa,ktora je vlastnena vsetkym moznym, len nie europskym, na tom globuse znamena nieco ako sranec od holuba na kapote. Zotrieme a ideme dalej. Bohuzial, je to tak.

PeterKa.
1. srpna • 11:43

;)

bzzz
31. července • 19:47

No kdyz sleduji mistni diskuze, tak se ani neni cemu divit ;-)

Zdeny
31. července • 17:19

Tak na toto se dá aspoň dívat, na rozdíl od těch hnusnejch krabic od Das Uberauto. A věřím, že i technikou tento Hjundai stračí ty naše předražený zázraky do kapsy. Ona, milí holenkové, doba poněkud pokročila a kdo byl někdy v Koreji (já ano) tak by tam viděl, jak se dělá dnes průmysl ve velkým. Včetně výzkumu, o kterým si naši rádobyvýrobci aut mohli nechat jen zdát...

Pavel.
31. července • 18:10

Nebudu hodnotit design, ale "Das Uberauto" vyrábí SUV, která tohle SUV lehce strčí do kapsy (Touareg, Q7, Bentayga, Cayenne).

bzzz
31. července • 18:23

Taky jsou ovsem cenou uplne jinde, mily 'Watsone' ;-)

Pavel.
31. července • 18:33

No a? Zdeny tvrdí, že VW si může nechat zdát o úrovni jejich průmyslu, nikdo jim přece nebrání postavit pořádné SUV a říci si za něj klidně víc než za Cayenne nebo Bentayagu, proč to asi neudělají, když mají takový skvělý průmysl a výzkum?

Moik
1. srpna • 8:42

A proč to nemůže udělat Škodovka? A proč to může udělat Audi i když má techniku Škodovky...mysli. Tohle nemá s úrovní techniky téměř nic...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Pavel.
1. srpna • 10:59

Vůbec nejde o značky v rámci koncernů, ale o schopnost koncernů vyrobit technologicky špičkové auto. No a koncern Hyundai končí v SUV na Santa Fe nebo Sorentu, koncern VW končí na Cayenne nebo Bentayaze. Stejně tak by se dalo porovnat kde končí koncern Hyundai ve sportovních autech a kde končí koncern VW. V obou případech končí koncern VW na značně technicky vyspělejších autech. Takže teorie kolegy na kterého jsem reagoval o tom, že v Hyundai/Koreji se dělá výzkum o kterém se může VW jenom zdát je silně pochybná, výsledky mluví o přesném opaku. Jakou značku tomu ten který koncern nalepí na čumák je docela putýnka.

Mirek
1. srpna • 11:26

Plácáš voloviny. Nemůžeš srovnávat Hyundai a Audi, přestože Audi patří do koncernu. S takovou bys mohl potom srovnávat klidně s BMW, a Mercedesem. Hyundai nevyrábí prémiová auta, na to má jinou značku.

Pavel.
1. srpna • 11:38

Nikde nesrovnávám Audi a Hyundai, srovnávám koncern Hyundai a koncern VW. Klidně sem dej nejlepší SUV od té "jiné značky" koncernu Hyundai a porovnej je třeba s tím Cayenne. Nebo sem dej nejlepší supersport koncernu Hyundai (lhostejno pod jakou značkou se prodává) a porovnej ho třeba Chironem nebo Porsche 918, nebo Aventadorem.

Mirek
1. srpna • 21:23

Také pěkná hloupost. A srovnáváš. Tímto příspěvkem jsi jednoznačně začal srovnávat: "Nebudu hodnotit design, ale "Das Uberauto" vyrábí SUV, která tohle SUV lehce strčí do kapsy (Touareg, Q7, Bentayga, Cayenne)."

Jinak ten Das Uberauto skoupil automobilky, které to tak dělají, VW nic takového nevyrábí, řešili VW.

Pokud bych přistoupil na tvou rétoriku, tak Hyundai vyrábí námořní lodě, vojenskou techniku, tanky, obráběcí stroje... Postav k tomu něco od koncernu VW a porovnáme. Není to postavené na hlavu?

Když někdo něco nevyrábí, tak nemůžeš hned tvrdit, že na to nemá a podle toho soudit. Hyundai vyrábí vodíková auta, vyrábí je koncern VW? Nevyrábí, ale přece na základě toho nebudu tvrdit, že ta automobilka je "aušus", když to nevyrábí. A porovnávat SantaFe s prémiovými vozy a hloupě k tomu pstát, že na to nemá může jen zabedněnec. Stejná věc se týká i supersportů. Genesis nevyrábí SUV auta a Hyundai je automobilka typu VW, Škoda, Seat..., tak tady nepiš pitomosti o tom že když nemá auto porovnatelné s Cayenne... Takto můžeš zkritizovat Ford, PSA, Toyotu, Mazdu, Hondu, Renault, Volvo, Rolls Royce... nikdo nevyrábí všechno.

Nyní se můžeš vyjádřit k technice auta a jestli v této třídě je auto dobré, nebo špatné, ale nedělej nesmyslná srovnání a odkazování na něco, co není a navíc z toho dělat nějaké hloupé závěry.

Pavel.
1. srpna • 22:41

Jediný hloupý závěr tady udělal ten na kterého jsem reagoval, koncern VW prostě nemá co závidět koncernu Hyundai ohledně výzkumu a vývoje. Má svůj dostatečně schopný vývoj, jehož výsledky jsou zcela přesvědčivé a konec konců do R&D dává cca třikrát tolik prostředků. A vodíkové auto samozřejmě VW vyvinuté má, má ho dnes totiž prakticky každý větší koncern, GM ho měl dokonce už před nějakými 50 roky, vyrobit auto s palivovými články a poháněné elektromotorem není dnes žádná raketová věda.
http://www.topgear.com/car-news/detroit-motor-sh... ...
Problém a velká věda je výroba vodíku, jeho skladování a distribuce. Tuhle disciplínu nikdo dosud nezvládl tak aby to bylo ekonomicky jenom trochu přijatelné a proto nemá smysl taková auta vyrábět, není pro koho. Občas někdo takové auto vyrobí v pár set kusech, rozdá jej universitám aby byla reklama, ale tím praktické využití končí. A bude to tak dokud se nepohne se základní problém, kterým není výroba takového auta, ale ona výroba a distribuce vodíku.

Mirek
2. srpna • 6:18

Nic, co bych nevěděl jsi nenapsal. Jen ti připomenu, že jsem jasně napsal, že podle toho, že někdo něco nevyrábí, nehodnotím žádnou automobilku, ani auta. To byla jen ukázka toho, že VW také nevyrábí všechno, např. ta auta na vodík.
Kdyby VW, jako, že se o to pokusili, začal vyrábět prémiová auta, tak dopadne pravděpodobně špatně, viz Phaeton, proto je mimo mísu podsouvat auta zavedených automobilek, které si i s výrobcem koupili.
To, že někdo napsal hloupost o vývoji, je druhá věc. Já jen hodnotil to přirovnání k autům typu Cayenne...
A že se redaktor již delší čas snaží vědomě rozpoutávat vášně titulky článků, to je jiná záležitost, navíc související s hloupostí některých diskutérů, kteří na to skočí a potom je výsledek takový, jako v této diskuzi. Nevěnují se autu, ale kdo je blbější ..., že jezdí takovým, nebo makovým autem.

Pavel.
2. srpna • 7:39

VW si nekoupil žádné zavedené automobilky, koupil si automobilky, které krachovaly a musel je kompletně postavit na nohy, třeba Audi byla poválečná troska které se pro nepoužitelnost Mercedes zbavil a VW z toho vybudovalo prémii. Lamborghini bylo několik vykradených výrobních hal postavených do konkurzu, které nikdo nechtěl. Ostatně koupit si automobilku může kdokoliv i ten Hyundai na tom není nic špatného. A třeba Porsche je součást VW od samého počátku, je v podstatě jedno jestli formálně vlastní VW Porsche nebo Porsche VW, protože v konečném důsledku celek vlastní rodina Porsche/Piech. Takže tvoje křečovitá snaha dělit koncern VW na VW a ostatní je legrační. Ty si hodnoť automobilky podle čeho chceš, já je hodnotím podle toho co vyrábí a použil jsem to jako argument k podpoře toho jaký má nebo nemá koncern VW výzkum a vývoj.

Mirek
2. srpna • 11:54

Já žádnou snahu, ani křečovitou nemám. Bezostyšně pomíjíš, že koupi automobilky VW koupil zavedenou značku. Je tedy naprosto jedno, jak se to snažíš převykládat. Já to vím, jak a kdo koho koupil ... Nevidím jediný důvod to tady sáhodlouze vysvětlovat, jen ty si stále hledáš podružné záminky, abys vše překroutil k obrazu svému. Jasně jsem napsal o co mi šlo a jestli ty vidíš jakýkoliv důvod se v tom pitvat a překrucovat podstatu toho, co jsem napsal, tak si posluž.
Legrační jsi tady jenom ty. Jestli budu porovnávat SantaFe k jakémukoliv autu, tak z mainstreamu a nebudu do toho motat prémii i kdyby to vlastnil kdokoliv. Opakovaně ti napíšu, že jsem nehodnotil žádný výzkum a vývoj, to si vyřiď s tím, kdo to napsal. Doporučím ti přečíst, co jsem psal, aby ses dále neztrapňoval. Pokud se ti to nelíbí, běž si konečně domů poplakat, že tebe nejchytřejšího člověka pod sluncem někdo nechce poslechnout.

Antonín H.
2. srpna • 14:57

Mirku, je vůbec možné, že jste takový primitivní hlupák, jak se zde předvádíte?
Řekněte prosím že ne, a že se třeba jen snažíte provokovat, ať nezklamete moji víru v lidstvo.
Těžko se mi přijímá fakt, že Homo Sapiens Sapiens může být tak neskonale hloupý jako vy...

Tomket
15. srpna • 14:43

Hmmm, tak od tebe to sedí... To víš, pravda se čte těžko, viď ...

Horejsek
1. srpna • 21:50

Mirku, jste vážně takový hlupák jak se všechny snažíte přesvědčit? Skoro se tomu zdráhám uvěřit, ač tomu ta vaše argumentace odpovídá...

Mirek
1. srpna • 21:55

Horejsku, jste vážně hlupák. Je vidět, že evidentmě rozdělujete svět na na východ od nás a na západ od nás, ale argumentačně jste naprosto nulový.

Horejsek
1. srpna • 22:08

Svět se ty jelito dělí na lidi hloupé a chytré.
Mezi těmi hloupými jsi ale ty zřejmě s velikou rezervou nejhloupější.
Stačí si přečíst tvoje povedené příspěvky.
Když jsme u toho, neudělal bys líp, jít něco užitečného dělat?

Mirek
2. srpna • 6:00

Tak ses nám rozkecal, tak povídej, kdepak jsi se naučil poučku o dělení světa. Ty budeš mít jistě i vlastní měnu a vlastní míry.
Člověk, který nemá co říci a chce se zapojit, tak nejčastěji to provede tím, že druhého označí za hlupáka a přidá k tomu poučku o tom, že by měl dotyčný jít něco užitečného dělat.
Tak zrovna ty tvoje příspěvky jsou tedy velice přínosné, obsah nulový, jen druhé hloupě napadat.
A k autu máš co? Nic? No jako obvykle. A já zapomněl, Hyundai nedělá supersporty, ani auta, která konkuruji Cayenne....To pro tebe tedy není automobilka hodná povšimnutí.
Teď zase můžeš na chvíli jít pochlebovat Pavlovi, jak je chytrý, jak všechno zná. Mě již ničím novým nepřekvapíš.

bzzz
1. srpna • 13:00

A to Chiron, 918ka nebo Aventador zdaleka nepredstavuji koncernovy technologicky top ;-)

Pavel.
1. srpna • 13:28

No když nebudu počítat prototypy nebo různé experimentální auta, tak z běžně dostupné produkce schválené pro silniční provoz asi ano.

Jaroslav Strachota
1. srpna • 20:56

Pavle, obdivuji Vaši trpělivost debatovat při Vašich znalostech s lidmi, kteří naopak nemají znalosti vůbec žádné, což je bohužel nedokáže odradit od potřeby svůj myšlenkový handicap zatvrzele veřejně prezentovat....

Smrdik
1. srpna • 11:13

A proto bude Hyundai svou technologií poskytovat Audi.

Pavel.
1. srpna • 11:35

Jediná oblast kde Audi a Hyundai spolupracují je vývoj vodíkových aut a tam si ty technologie poskytují vzájemně. Hyundai Audi stejně jako Audi Hyundai. Takových aliancí mezi velkými automobilkami je v současnosti asi 5 a v převážné míře v nich jde o vytvoření nějakých společných standardů od nádrží na vodík, přes standardy palubního napětí až třeba po výrobu a distribuci vodíku.
Nijak se nesnažím shazovat kvality Hyundai, ale když má někdo klapky na očích řekne, že koncern VW si může nechat zdát o kvalitě vývoje Hyundai, tak je prostě mimo mísu.

Smrdik
1. srpna • 12:53

Audi toho moc nenabizi, tam jde o poskytnutí technologie o kterou má koncern výměnou za potlačovani vodíku a plicích stanic v Německu a potažmo v Evropě.

Pavel.
1. srpna • 13:40

Kdyby toho Audi moc nenabízelo, tak s ním Hyundai neuzavře dohody, Hyundai není charitativní organizace (Audi také ne) aby s někým šlo do spolupráce a ta vypadala tak, že bude jenom dávat a nic dostávat.

Smrdik
1. srpna • 12:51

Tady jde o to, co kdo umí vyvinout a vyrobit in-house a tam to pro koncern nedopada dobře

Pavel.
1. srpna • 13:34

O to vůbec nejde, jde o to co ve výsledku umí daný koncern vyvinout a postavit. Každý velký koncern samozřejmě platí různé externí aktivity jako jsou univerzitní nebo akademické programy, poskytuje granty etc., které pak zpětně využívá ve svém vývoji, ale to je stejné v Německu jako v Koreji.

bzzz
31. července • 18:57

Tak o nicem jsou puvodni prispevek i reakce na nej ;-)

Jaroslav Strachota
31. července • 17:51

Je dobře, že jste v Korei byl, proto jste možná také viděl, že v hotelu je kompletně všechno, od TV, přes hotelový telefon, výtah, sporák evropské. I hotelové taxi je Mercedes.A kdo si to může dovolit, jezdí v evropském autě.
Ono totiž nejde o to, dělat průmysl ve velkém, to nakonec dělal i soudruh Stalin v Sovětském Rusku, ale jde zejména o úroveň, na jaké se dělá.
A tady je korea orientovaná zejména na nízkou cenu. A u aut jakbysmet....

Zdeny
1. srpna • 17:08

Já jsem se asi blbě díval. Tak bezpečně si pamatuji, že na letiště mě vezla limuzína Toyota (Camry). Na pokoji byly přístroje Samsung a LG, nic evropského jsem tam rovněž neviděl. Pochybuji, že by si telefon kupovali v Evropě, jsou největším výrobce,m mobilní techniky na světě, chytráku. A ty jis tam evidentně nebyl, protože jinak bys nevyblil takovou chujovinu o evropských autech. Zajeď si tam, jestli se třeba v Soulu neztratíš hned na hajzlu na letišti...
A kdybys měl možnost jen najuknout do jakékoliv fabriky (já byl v chemičce), tak bys asi pandul na prdel. Evropa tohle dostihně tak za dva světelný roky. Jen úroveň laboratorního vybavení je pro nás evropany nepochopitelná. A to jsem byl v BASF, Raiso, Giulini, Omya adalších gigantech, co máme v Evropě...

Jaroslav Strachota
1. srpna • 20:48

1/Takže na letiště tě vezla Toyota. Čím si vysvětluješ že to nebyla korejská limuzína, když jsou tak skvělé? 2/Při letech do Sydney spávám u letiště v hotelu Hyatt. Pokud si chceš prohlédnout vybavení, stav se tam, máš to cestou na letiště. 3/Hotelové telefony jsem nikdy jiné než klasické drátové nikde neviděl. Takže argument, že jsou největším výrobcem mobilní techniky na světě, je Mimo mísu chytráku. 4/ Až budeš chtít vědět, v čem bohatí korejci jezdí, navštiv čtvrť Gangnam a pak dělej rozumy 5/Jak jsou na tom korejské chemičky nevím, ale kdybych to vědět potřeboval, jistě se neobrátím na někoho, kdo v předchozích 4 bodech projevil nulový přehled.

bzzz
1. srpna • 17:58

Ztratit by se nemel. Vse je prehledne, digitalizovane, automatizovane, robotizovane. Vetsina (nechci psat vsichni) hovori anglicky. Aha, takze vlastne nic pro ceske internetove troly ;-)

Smrdik
31. července • 19:40

Větší hovadinu jsem dlouho nečetl 😊

E15
31. července • 16:51

odporné dieselové korejské SUV a je dražší než přímo v Japonsku vyrobená RAV4 Hybrid. Mimochodem zákazníci korejských SUV se prezentují jako mimořádní píčusové nejen při nákupu, nýbrž i na silnici. A sice to nemám nijak podloženo, ale podle mě jsou to právě oni, kdo volí Babiše.

Jan
1. srpna • 10:26

To je ale ubohé...viď?

petr r. (petrumr)
31. července • 20:28

E 15-každý nevolí komunisty a nemá v garáži volhu.

Dza
31. července • 19:17

Co to tu plácáš za kraviny?ty budeš nějakej skodovackej zamindrakovanec.nejvetsi picusove jezdej ve škodovkach,to je vidět každý den na silnicích.a nejspíš volej komouse,protoze přesně to sou

Horák Lad.
31. července • 17:36

Tak on si rozumný člověk, nebo zkušený řidič korejskej krám nekoupí, takže se pak není co divit, jak řidiči této značky jezdí. Jakmile dojedu hujdu, musím se mít hodně na pozoru, protože chování těch lidí je obvykle naprosto nepředvídatelné, ale vždy nebezpečné.
Jen pochybuji, že to má souvislost s volebními preferencemi.
A pokud by měli, tak bych viděl souvislost spíše v tom, že hlupák si nedá poradit, i když to vidí i slyší ze všech stran. A takhle nenapravitelní jsou voliči postbolševické ODS...

losv oslu
16. srpna • 22:09

No já mám teda zkušenost s Octaviema a starejma bavorákama. Leda bych tě ve svý H předjel- než to roztopíš v hrku htm1,2 za tím kamionem na rovince..tak sorry no:-)

Dza
31. července • 19:22

Přesně to co říkáš platí 100% na cechacky škodovácky,dojedes je a začnou závodit jak dementi.si v těch střepech asi myslel že mají lambo 😁

losv oslu
13. srpna • 21:34

Nejlepší je vytuněná Oktáfka co kouří jako kamna a skáče jako koza:-) to už i dodávka H1 deset let strará s 300 nalítanejma jezdí líp.

Smith
5. srpna • 14:45

Přesně tak! Říkám jim Oktoprasata. Největší prasata na silnici jsou tito zoufalí dementi v Octaviích. A řekl bych, že je jich naprostá většina. Jen málokterý oktávkář je slušný. Nejvíc se bavím tím, jak si myslí co mají za skvělé auto, přitom jedou naprostým shitem a to včetně RS.

JirkaX
31. července • 20:01

Tak mám dojem, že si vy dva nemáte co vyčítat.

Mirek
31. července • 21:05

Bohužel má však pravdu. Nejsem brzda provozu, ale docela často mě předjede jouda v Octavii, aby potom předenou jel stejně rychle jako já.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
GCR
1. srpna • 19:46

Tak ho předjeď a nestěžuj si... Nebo ti ten rákosnickej shit nejede?

Mirek
1. srpna • 20:48

Tady si někdo stěžuje? Jen jsem popsal stav mysli českého majitele Octavie. Já s tím problém nemám, nepotřebuji předjíždět, když někdo jede stejně rychle jako já.
Tak jestli je Ford rákosnickej shit, tak co jsi potom ty?

Petr Čopák
1. srpna • 21:17

Mirku, ve tvém připadě bude lepší, když se vůbec nebudeš vyjadřovat. Stav mysli českého majitele Octavie je charakterizován tím že předjede pomalejší auto. To je opravdu hodnotný názor. Zatímco tuzemský majitel i20 je charakteristický tím, že než by předjel odstavené auto, tak za ním raději zůstane stát? Pravda je taková, že podle svých prezentovaných názorů jsi debil a je úplně jedno, v čem jedeš. Docela jistě jsi z té sorty exotů, co řídí zásadně v klobouku, v obci jezdí 30 a mimo ní pro jistotu až 40, takže dokážeš zdržovat i traktor a když tě předjede, tak na něj blikáš, že si dovolil moc. Prostě typický zakomplexovaný a zaprděný majitel hyundaie. Hovada jako ty by vůbec neměla dostávat řidičák!

mpolan
2. srpna • 15:48

Čtení s porozuměním máš za pět. Doučit se doma a poté se nech přezkoušet, jo?

Mirek
1. srpna • 21:52

Že by potrfený majitel Octavie? To ti to ale hnulo žlučí. :-D

Petr Čopák
1. srpna • 21:59

Kloboučníci jako ty hejbou žlučí všem řidičům a dokonce i chodcům. Nevím, proč by to mělo mít souvislost se značkou auta nebo bot???
Neboj se to vysvětlit.

xman
31. července • 18:07

Koupil jsem hyundaie v akci v dieslu za cenu benzinu. Po skonceni 5 lety zaruky ho strelim. Po trech letech a 70 tis. se nic neposralo...Nechapu proc bych mel bejt idiot, autista, moron atd....Ridicak mam 17 let, najeto stovky tis km bez nehody...
Ale jo, trochu divnej asi budu, kdyz se necham vyprovokovat kdejakym sulinem, kterej reaguje asi jen na svetlo a znacku auta....

Kuzma
31. července • 21:57

Kdo si koupí hyundaie, nadosmrti kunda je

Jirka
1. srpna • 9:47

Kdo si dá přezdívku KUZMA, může si rovnou říkat KUNDA. 😁😜

JirkaX
31. července • 20:07

Jen tak trochu mimo, nebylo by lepší nabídnou ho ještě v záruce? Co takhle důvěra kupujícího?

Insider
31. července • 17:24

Jako vrchní pičus se tu ovšem projevuješ ty...

PetrStary
3. srpna • 3:05

nekoukej do zrcadla a nemluv sprostě, i když je vam v hnojdé kriminalita vlastní

Jim
31. července • 17:03

Chápu. Všechno Korejské je na ho*no. Hlavně že čumíš na korejskou televizi a žvaníš do korejského mobilu.

E15
31. července • 17:12

nic takového!

Mirek
31. července • 21:00

On zapomněl, že netelefonuješ, ale vysíláš kouřové signály, neboť k tobě domu nedorazila nejen běžná technika a elektronika, ale ani slušné chování.

Dza
31. července • 16:12

Prej korejský kodiaq.vzdyt hyundai je 100x hezčí a věřím že i lepší než zaprdenej skodovackej krumplaq.

PetrStary
3. srpna • 3:04

Dyť ten Hovníkaj vypadá jak nepovedený prototyp Ara :-D Vsadím boty, že technicky na tom budou stejně :-D

Posraldescu
31. července • 16:05

Korejský Duster

PetrStary
31. července • 23:25

Spíš pozvracené pleny mameluka Vošického :-D

Karel
1. září • 8:09

Závidíš, viď... že škodovka nic tak suprového ještě nikdy nevyrobila a Hyundai jí ve všem ujíždí, hlavně v alternativních pohonech. V nich je Hyundai oproti škodovce o světelné roky dál. A o spolehlivosti ani nemluvě...:-P

Jim
31. července • 15:28

Co sem stále ser*te toho Kožaka apod. Aha, už jsem zapomněl kdo vás platí. Co třeba napsat "Do Česka dorazila Korejská Mazda CX7". Nehledě na to , že první SantaFe tu byla už v době, kdy se Škodovce o SUV ještě ani nezdálo.

losv oslu
13. srpna • 21:30

To co Santa Fe dokázalo to Škodovka nedá nikdy. Je to odpad co v koncernu smetou ze stolu.

jean
1. srpna • 7:48

Presne to isté som chcel napísať, ked sa vyrábalo prvé Santa Fe, tak škodova lepila prvú octaviu a fábiu. Skôr by sa malo písať o českom Santa Fe....

Davos
31. července • 23:25

A zapominate na Terracana, který měl rám. Nesmrtelné auto až na pár drobnustek, které se dali opravit.

Lilian
31. července • 15:22

Super nadpis! Je videt,ze Daniel je velmi ucenlivym zakem 190 cm vysokeho ucitele!Potlesk pro Dana,a velka pochvala od Honzy.

31. července • 15:17

Pekne

bzzz
31. července • 15:13

Ta modra vypada hezky.

Mates35
31. července • 15:45

Běžte už s Hjundajema do ..... (pryč) 3-[ :-P

Mirek
31. července • 20:56

Povídej, o čem bys trady chtěl psát? Asi jeden test o modré Octavii, druhý o červené Octavii, další o stříbrné Octavii..... potom nastupuje Fabia, Kodiaq, Karoq ... a vše v různých barvách završí Superb.

Vadim
31. července • 21:51

Proč ne. Cokoliv kromě rákosnickejch sraček

Mirek
31. července • 22:04

Hele Vadime, víš, že primitivové v diskuzi mi vadí?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kuzma
31. července • 23:32

Mirku, nemluv pořád o sobě...

Mirek
1. srpna • 6:25

Vidím, že s Vadimem ses tady přišel také jenom vyzvracet, primitive (četl jsem tady i tvou ostatní tvorbu).

Insider
31. července • 17:22

Trapné...

Vladimír
31. července • 14:43

Jen zoufalec si pořídí hondaje🤡

Rumburak
3. srpna • 0:07

Průjmový Hjondají od takových tupců vůbec nebrat. Raději pěšky:-P

Petr
31. července • 21:07

A idiot si pořídí Šádes. 😉

Insider
31. července • 17:22

Ročně po světě cca 6 mil. "zoufalců"...? 🤣🤣🤣

Peter
31. července • 15:09

Jestli je Hyundai šrot, tak podle redakčních titulků je na tom Škoda úplně stejně!😀

mtb_
31. července • 15:06

A na čo ma na akom ročníku jazdíš Vladimíre?
Typujem že v ruke máš I-phone alebo nokiu. A telku Sony.

Peter
31. července • 14:17

Vážená redakce, existuje v automobilovém průmyslu nějaká značka, která ve svém portfoliu nemá derivát Kodiaqa, Karoqa, Octavie, Fabie??? Už je to opravdu trapné.

losv oslu
13. srpna • 21:14

Ono je to porovnání na to co produkuje Německočeskej koncern. Taková sonda do trhu, co je třeba lepší u konkurence. Jako v případě mnohých značek. Třeba Santa Fe oproti Škodě.

car
31. července • 15:35

Ježišmaria, jsem se úplně lekl. Co to je za vetřelce z bricha replayové? To je ale abnormálně ošklivé. A jestli jesně Hnojdaj, tak to bude v kýblu aj technicky. No brrrr fujtajbl :-O

Jan
1. srpna • 10:31

desing je otázkou vkusu....a podle tvých blábolů.. je vidět že o automitive nic nevíš...

bzzz
1. srpna • 11:45

Produktovy design = funkcnost + estetika (to jsou obecne platne 'parametry')... vkus = individualni predstava 'idealu'...

Petr
31. července • 21:05

Ty si jeden z těch blbečků z boleslavi viď? 😉

Insider
31. července • 17:20

Care, s tou obsesí byste měl vyhledat odbornou pomoc... Jenom podotýkám, že Hyundai je v rámci spolehlivosti a bezporuchovosti na špici v Evropě i v USA, za design sbírá jednu cenu za druhou a technologicky udává směr (1. sériově vyráběné vodíkové auto, trio IONIQ s alternativním pohonem, autonomní řízení, infotainment atd.).

jarda
20. května • 18:09

:Je vidět ty chytrolíne,jak jsi na tom s mozkem,jestli jsi si přečetl článek o spolehlivosti,tak je to absolut pravda.Podívej se,co tedy nyní vyrábí koncern,servisy jsou plné reklamací.S Hyundaiem jsem najel 250000 a absolutně bez sebemenší závady,známý za 1 rok 120000,pouze př.desky.Řeč je o Santa fe,měl by jsi si udělat trochu jasno,jestli máš kde.Měl jsem Audi 4,Passata,Audi 6,UŽ NIKDY.Minimálně každé 2 týdny servis!!!Takže taková je pravda,oprav si,jestli to je možné,názor,nebo se vrat ke hnoji,kde jsi asi vyrostl.

HuHu
1. srpna • 8:04

Prvni fuel-cell seriovka byla Honda FCX Clarity. Mozno leasovat (operak) v US a Japonsku od 2008. Celkove bylo naleasovano cca 50 vozu. Nebyl problem je vyrobit, ale bylo/je malo cerpacek. Od 2016 je dowtupne 2. generace. Busy jezdili jeste drive, uz v 2004/5 jsem jezdil v takovem do prace - London RV1 route. V CR jezdil prvni tusim v Neratovicich. Nez zacnete neco verejne placat, overte si fakta.

Kuzma
1. srpna • 19:43

To se ten Insider teď musí cítit jako pořádný hlupák 😂😂😂😂😂

Moik
1. srpna • 8:38

OT: Jj kouřící bílá pára z komínku na střeše busu... 2004/2005 Londýn...

stealth01
31. července • 23:10

Vladimíre?

PetrStary
31. července • 22:53

To je ale pikačovina a sám to víš :-D Hnujdají může tak leda obkreslovat chlupatá stehna na záchodovou desku :-D :-D :-D Skupina dementů a krimináníků :-D :-D :-D Hnujdají nebrat!

Jan
1. srpna • 12:00

Dost trapné..viď? :P

Lidl
31. července • 15:11

Kdyz sem to videl taxem se taky musel smat jaxmrd :D dementi tady fakt s tema skodovkama a celym vw omg

Doporučujeme

Články odjinud