Možnost vlastnit auto, která má doma i Michael Schumacher se boháčům asi jen těžko odmítá (i když by stačilo koupit si Fiat Croma). Na Monterey Car Week, prestižní aukci, která se odehrává na začátku příštího měsíce se bude dražit velmi unikátní vůz. Svého nového majitele zde totiž najde Ferrari FXX z roku 2006. Monterey Car Week

Možnost vlastnit auto, která má doma i Michael Schumacher se boháčům asi jen těžko odmítá (i když by stačilo koupit si Fiat Croma). Na Monterey Car Week, prestižní aukci, která se odehrává na začátku příštího měsíce se bude dražit velmi unikátní vůz. Svého nového majitele zde totiž najde Ferrari FXX z roku 2006. | Monterey Car Week

Novopečený majitel s ním ale domů neodjede a dokonce mu jej ani nepřivezou do garáže. Vůz pochází ze speciálního programu automobilky Ferrari XX. Asi nejprestižnější automobilový klub je vstupenkou nejen za sedadlo závodního Ferrari, ale i do spoluúčasti na vývoji.  Monterey Car Week

Novopečený majitel s ním ale domů neodjede a dokonce mu jej ani nepřivezou do garáže. Vůz pochází ze speciálního programu automobilky Ferrari XX. Asi nejprestižnější automobilový klub je vstupenkou nejen za sedadlo závodního Ferrari, ale i do spoluúčasti na vývoji.  | Monterey Car Week

Účast v tomto klubu totiž spočívá v tom, že zaplatíte několik milionů eur a Ferrari vás bude v průběhu roku vozit po světových okruzích, kde na vás bude zaplacené auto vždy čekat a budete s ním moc jezdit po dráze. Bohužel ale jenom tam, protože žádný vůz z programu XX nemůže na silnici.  Monterey Car Week

Účast v tomto klubu totiž spočívá v tom, že zaplatíte několik milionů eur a Ferrari vás bude v průběhu roku vozit po světových okruzích, kde na vás bude zaplacené auto vždy čekat a budete s ním moc jezdit po dráze. Bohužel ale jenom tam, protože žádný vůz z programu XX nemůže na silnici.  | Monterey Car Week

Ačkoliv se to zdá jako nesmysl, má tato služba v klubu miliardářů velký úspěch. Majitelé jsou totiž často zkušení jezdci a tak se se zaplacením určené částky nestávají pouze vlastníky vozu, ale přímo součástí automobilky. Svými postřehy potom totiž pomáhají při dalším vývoji vozů a výsledky se odráží i do těch produkčních. Monterey Car Week

Ačkoliv se to zdá jako nesmysl, má tato služba v klubu miliardářů velký úspěch. Majitelé jsou totiž často zkušení jezdci a tak se se zaplacením určené částky nestávají pouze vlastníky vozu, ale přímo součástí automobilky. Svými postřehy potom totiž pomáhají při dalším vývoji vozů a výsledky se odráží i do těch produkčních. | Monterey Car Week

Předmětem této aukce bude jedno ze třiceti Ferrari FXX, které má své základy ve slavném modelu Enzo. Pod kapotou je motor V12 6.2 litru o výkonu 809 koní, který je spárovaný se šestistupňovou sekvenční převodovkou. Některé díly z vozu mají svůj původ ve Formuli 1. Monterey Car Week

Předmětem této aukce bude jedno ze třiceti Ferrari FXX, které má své základy ve slavném modelu Enzo. Pod kapotou je motor V12 6.2 litru o výkonu 809 koní, který je spárovaný se šestistupňovou sekvenční převodovkou. Některé díly z vozu mají svůj původ ve Formuli 1. | Monterey Car Week

Novopečený majitel s ním ale domů neodjede a dokonce mu jej ani nepřivezou do garáže. Vůz pochází ze speciálního programu automobilky Ferrari XX. Asi nejprestižnější automobilový klub je vstupenkou nejen za sedadlo závodního Ferrari, ale i do spoluúčasti na vývoji.  Monterey Car Week
Účast v tomto klubu totiž spočívá v tom, že zaplatíte několik milionů eur a Ferrari vás bude v průběhu roku vozit po světových okruzích, kde na vás bude zaplacené auto vždy čekat a budete s ním moc jezdit po dráze. Bohužel ale jenom tam, protože žádný vůz z programu XX nemůže na silnici.  Monterey Car Week
Ačkoliv se to zdá jako nesmysl, má tato služba v klubu miliardářů velký úspěch. Majitelé jsou totiž často zkušení jezdci a tak se se zaplacením určené částky nestávají pouze vlastníky vozu, ale přímo součástí automobilky. Svými postřehy potom totiž pomáhají při dalším vývoji vozů a výsledky se odráží i do těch produkčních. Monterey Car Week
Předmětem této aukce bude jedno ze třiceti Ferrari FXX, které má své základy ve slavném modelu Enzo. Pod kapotou je motor V12 6.2 litru o výkonu 809 koní, který je spárovaný se šestistupňovou sekvenční převodovkou. Některé díly z vozu mají svůj původ ve Formuli 1. Monterey Car Week
5
Fotogalerie

Do aukce jde unikátní Ferrari, které nemůže na silnici. I tak o něj bude rvačka

Ferrari FXX je jedno z těch aut, které sem tam spatříte na závodní dráze a máte z toho zážitek na celý život. Jedno teď může být vaše.

Možnost vlastnit auto, která má doma i Michael Schumacher, se boháčům asi jen těžko odmítá (i když by stačilo koupit si Fiat Croma). Na Monterey Car Week, prestižní aukci, která se odehrává na začátku příštího měsíce, se bude dražit velmi unikátní vůz. Svého nového majitele zde totiž najde Ferrari FXX z roku 2006.

Novopečený majitel s ním ale domů neodjede, a dokonce mu jej ani nepřivezou do garáže. Vůz pochází ze speciálního programu automobilky Ferrari XX. Asi nejprestižnější automobilový klub je vstupenkou nejen za sedadlo závodního Ferrari, ale i do spoluúčasti na vývoji. 

Účast v tomto klubu totiž spočívá v tom, že zaplatíte několik milionů eur a Ferrari vás bude v průběhu roku vozit po světových okruzích, kde na vás bude zaplacené auto vždy čekat a budete s ním moc jezdit po dráze. Bohužel ale jenom tam, protože žádný vůz z programu XX nemůže na silnici. Jen jedno Ferrari FXX je upraveno pro silniční provoz.

Ačkoliv se to zdá jako nesmysl, má tato služba v klubu miliardářů velký úspěch. Majitelé jsou totiž často zkušení jezdci, a tak se se zaplacením určené částky nestávají pouze vlastníky vozu, ale přímo součástí automobilky. Svými postřehy potom totiž pomáhají při dalším vývoji vozů a výsledky se odráží i do těch produkčních.

Předmětem této aukce bude jedno ze třiceti Ferrari FXX, které má své základy ve slavném modelu Enzo. Pod kapotou je motor V12 6.2 litru o výkonu 809 koní, který je spárovaný se šestistupňovou sekvenční převodovkou. Některé díly z vozu mají svůj původ ve Formuli 1. Spíš než auto si ale nový majitel koupí vstupenku do klubu. Výsledná částka se bude samozřejmě pohybovat v řádu milionů eur.

Ferrari

Ferrari je italský výrobce sportovních automobilů. Společnost založil v roce 1929 Enzo Ferrari. Dnes patří do skupiny FCA. Kromě výroby automobilů je Ferrari aktivní také v oblasti motoristického sportu, zejména ve Formuli 1.

Ferrari 812 Superfast • Ferrari GTC4Lusso • Ferrari 488 GTB • Ferrari Portofino • Ferrari F8 Spider • Ferrari Monza SP1/SP2

Doporučujeme

Články odjinud