S těmi špatnými prodeji jsou to kecy v kleci. Za 9 měsíců 2017 se prodalo v EU1175ks R8746ks BMW i8497 ks Huracanů112 ks NSX1261 ks Ferrari 488 GTBTakže prodeje skoro na úrovni 488 (což je nejprodávanější model této třídy) daleko před Lambem (kde je "braní" za srdce u Lamba, když má tak zoufalé prodeje?). To by VW/Audi muselo nejdříve zaříznou to Lambo, které se neprodává ani z poloviny tak dobře jako R8. Navíc už vidím, jak investují do instalace V6 (který posune prodeje R8 daleko před ten Huracan) aby model vzápětí zařízli, to je holý nesmysl.
Nevím, proč srovnávat s elektroplečkama. Lambo se vyrábí ručně, dlouhé čekačky a více vozů ani dělat nebudou. Pokud se prodá méně Audi než výjimečných Ferrari, tak to zjevně je neúspěch. Kdyby bylo úspěšné, tak by pokračovali. Za mě je to škoda. Kdyby najali lepší designéry, mohlo tomu být jinak.
Jediná elektroplečka z toho výčtu je i8. Lambo se vyrábí prakticky stejně jako R8 a drtivou většinu komponent mají shodnou a přesto má ani ne poloviční prodeje. R8 je druhé nejprodávanější auto v segmentu, nevím co by Audi očekávalo, mít větší prodeje než Ferrari je silně nerealistické právě vzhledem k image Ferrari. O designérech to vůbec není.
Pokud budu moci, aspoň jeden kus koupím. Musím, protože to je klenot mezi supersporty. Bude vážně chybět. Konkurence z D3 neměla na R8 odpověď. Snad najdu nějaké zdroje na pořízení. Miluji R8, je to dokonalé auto na rychlou jízdu na okruzích. Mimochodem jak to autor myslel s tím výkonem. V R8 má být vyladěn na 470 koní, což je o dvacet více, než dosud. Dosud měla R8 tuším 540 koní a V10 Plus 610.
No jo, ale lidi co na tyto auta maji finance tohle neresi. Uz vidim jak bohac, ktery lovi nejakou kocku, tak ji povida, ze si zrovna koupil Audi R8 ;-).
uz to nehul, takhle presne mluvi nekdo, kdo tomu nerozumi a nema doma nic aspon trochu se blizici R8 - R8 je auto, za kterym se leckdo ohledne... ty odborniku od klavesniceB-]
Tady jsem jezdil cele odpoledne a pak už si s ní jen celé odpoledne hrál jako s kočkou:https://youtu.be/0iGCGrDa4AQ... Tady jsem ji měl na cely den a celou noc:https://youtu.be/06vgvPt0c4Y... A tady je moje M3:https://youtu.be/CLYiNmkexJQ... Tak co odborniku?
Nemyslíš mě že? Jinak doma jsem měl M3 F80 a s R8 jsem toho najezdil taky dost.
To není auto, které by ocenily buchty. Na to je Ferrari nebo Lambo.
To je pravda a lidem, kteří na auto musí balit babu, taová auta do ruk nepatří.
Tento konkrétní motor bude mít o 20 koní více, než má dosud v RS5 Coupé a RS4 Avant. Vždyť to tam je napsané.
"V supersportu ale má být vyladěn na maximální výkonu 470 koní, což je o dvacet více než dosud."Mně to znělo jako: Dosud měl tento supersport 450...
Bylo to napsané trochu nešikovně, to je pravda
Je to jak říká sir, navíc předražené a ani to nemá takovou image aby to mohlo stát takovou raketu. Ti co na to mají si asi spíš trochu připlatí, třeba za Fko nebo Lambo. Je asi lepší říct mám Ferrari než mám Audi.
Děláš si srandu? Předražené? Víš vůbec, co v tom autě je za techniku? Spolu s LFA má tento desetiválec nejrychlejší reakci motoru na sešlápnutí pedálu akcelerátoru na světě. Je to auto, které většinou vede časy na všech možných okruzích. Já po zkušenostech s R8 V10 Plus tvrdím spíše opak. To auto má nastavenou cenu příliš nízko na jeho schopnosti. Neskutečně zábavné a fantasticky výkonné.
Tak motorove je to parada. Ale pri vsi ucte, kdyz nekdo ma love na takove auto, tak urcite sahne po necem jinem. Tohle auto designove fakt nenadchne a ku*do faktor se blizi nule.
Motor, podvozek, brzdy, lehkost s jakou si s ni můžeš hrát jako s ochocenou kočkou. Vše je fantazie. O tomto autě by sexy slečny ani nevedely. To není na předvádění se v centrech velkoměst. Je to auto pro řidiče. Huracan na nej má pouze v poslední verzi Performante (nejel jsem, vlastně Huracan jen na místě spolujezdce - nevlezu se do nej)
600 koní zvládnout to už musíš být profík, abys to dostal na hranu a ještě na dráze. Jináč je to cesta hrobu nebo lochu. Ale jinak nic proti němu. Jen to nebere za srdíčko.
Péro to asi moc neprodlouží, té fakt :-D
O prodeji čehokoliv nerozhodují inženýři, ale marketing. A jestli to zákazníci nekupují, tak je něco špatně. Image, lepší konkurence nebo cena. Nebo kombinace různých faktorů. V tomto případě si myslím, že to cílové skupině přijde moc drahé za image Audi, čili je to předražené, ať už si o technických kvalitách toho auta myslíme cokoliv.
Bohužel je to asi pravda. Lidi raději jdou do méně schopných aut a hledí na image. To je hodně špatně, ale zrovna tito lidé nikdy neocení tu krásnou přetáčivost a ten adrenalin za volantem.
Takto výkonné auto na normální cestě není žádná velká radost, když jezdíš na jeho 10 - 15 % schopností. Něco jiného je to na dráze, ale kolikrát se tam člověk za rok dostane....
Z hlediska motoru je to škoda. Ale nedivím se. Jeho design nebere za srdíčko, je to studené.
Souhlas. Tohle auto designove podelali. Klasicky koncernovy design. Nicim neurazit, ale ani nicim nenadchnout. Lambo je Lambo.
No právě taková auta se musí kupovat na srdíčko..
Ty maš radši teplý dizajny, ty tě berou za srdíčko? ;-)
Stačí se podívat na italské nebo americké sporťáky, z kterých stříkají emoce.
Stříkají jo...? :-D:-D:-DJo ahá tak proto byl Mustang zvolenej teplouškým autem roku :-D:-D:-Dhttp://www.autobild.de/artikel/ford-mustang-euro... ... Přes samý stříkaní nemaj ani čas na to se vodlepit z místa :-DTam to musí vypadat, volepenej voant a zahnědlá šaltpáka :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.