Dny existence Audi R8 jsou prý sečteny. Zbývají mu dva roky

28 komentářů

Provo
24. prosince • 0:16

S těmi špatnými prodeji jsou to kecy v kleci. Za 9 měsíců 2017 se prodalo v EU
1175ks R8
746ks BMW i8
497 ks Huracanů
112 ks NSX
1261 ks Ferrari 488 GTB
Takže prodeje skoro na úrovni 488 (což je nejprodávanější model této třídy) daleko před Lambem (kde je "braní" za srdce u Lamba, když má tak zoufalé prodeje?). To by VW/Audi muselo nejdříve zaříznou to Lambo, které se neprodává ani z poloviny tak dobře jako R8. Navíc už vidím, jak investují do instalace V6 (který posune prodeje R8 daleko před ten Huracan) aby model vzápětí zařízli, to je holý nesmysl.

Sir CHerokee
24. prosince • 0:35

Nevím, proč srovnávat s elektroplečkama. Lambo se vyrábí ručně, dlouhé čekačky a více vozů ani dělat nebudou. Pokud se prodá méně Audi než výjimečných Ferrari, tak to zjevně je neúspěch. Kdyby bylo úspěšné, tak by pokračovali. Za mě je to škoda. Kdyby najali lepší designéry, mohlo tomu být jinak.

Provo
24. prosince • 11:54

Jediná elektroplečka z toho výčtu je i8. Lambo se vyrábí prakticky stejně jako R8 a drtivou většinu komponent mají shodnou a přesto má ani ne poloviční prodeje. R8 je druhé nejprodávanější auto v segmentu, nevím co by Audi očekávalo, mít větší prodeje než Ferrari je silně nerealistické právě vzhledem k image Ferrari. O designérech to vůbec není.

stealth01
23. prosince • 18:57

Pokud budu moci, aspoň jeden kus koupím. Musím, protože to je klenot mezi supersporty. Bude vážně chybět. Konkurence z D3 neměla na R8 odpověď.
Snad najdu nějaké zdroje na pořízení. Miluji R8, je to dokonalé auto na rychlou jízdu na okruzích. Mimochodem jak to autor myslel s tím výkonem. V R8 má být vyladěn na 470 koní, což je o dvacet více, než dosud. Dosud měla R8 tuším 540 koní a V10 Plus 610.

Alias
23. prosince • 21:12

No jo, ale lidi co na tyto auta maji finance tohle neresi. Uz vidim jak bohac, ktery lovi nejakou kocku, tak ji povida, ze si zrovna koupil Audi R8 ;-).

C. Rice
24. prosince • 16:27

uz to nehul, takhle presne mluvi nekdo, kdo tomu nerozumi a nema doma nic aspon trochu se blizici R8 - R8 je auto, za kterym se leckdo ohledne... ty odborniku od klavesniceB-]

stealth01
24. prosince • 19:48

Tady jsem jezdil cele odpoledne a pak už si s ní jen celé odpoledne hrál jako s kočkou:https://youtu.be/0iGCGrDa4AQ... Tady jsem ji měl na cely den a celou noc:https://youtu.be/06vgvPt0c4Y... A tady je moje M3:https://youtu.be/CLYiNmkexJQ... Tak co odborniku?

stealth01
24. prosince • 19:42

Nemyslíš mě že? Jinak doma jsem měl M3 F80 a s R8 jsem toho najezdil taky dost.

stealth01
23. prosince • 21:55

To není auto, které by ocenily buchty. Na to je Ferrari nebo Lambo.

Sir CHerokee
23. prosince • 23:19

To je pravda a lidem, kteří na auto musí balit babu, taová auta do ruk nepatří.

Anonym
23. prosince • 19:28

Tento konkrétní motor bude mít o 20 koní více, než má dosud v RS5 Coupé a RS4 Avant. Vždyť to tam je napsané.

stealth01
23. prosince • 21:03

"V supersportu ale má být vyladěn na maximální výkonu 470 koní, což je o dvacet více než dosud."Mně to znělo jako: Dosud měl tento supersport 450...

Anonym
23. prosince • 23:31

Bylo to napsané trochu nešikovně, to je pravda

Tom
23. prosince • 9:39

Je to jak říká sir, navíc předražené a ani to nemá takovou image aby to mohlo stát takovou raketu. Ti co na to mají si asi spíš trochu připlatí, třeba za Fko nebo Lambo. Je asi lepší říct mám Ferrari než mám Audi.

stealth01
23. prosince • 18:52

Děláš si srandu? Předražené? Víš vůbec, co v tom autě je za techniku? Spolu s LFA má tento desetiválec nejrychlejší reakci motoru na sešlápnutí pedálu akcelerátoru na světě. Je to auto, které většinou vede časy na všech možných okruzích.
Já po zkušenostech s R8 V10 Plus tvrdím spíše opak. To auto má nastavenou cenu příliš nízko na jeho schopnosti. Neskutečně zábavné a fantasticky výkonné.

Alias
23. prosince • 21:06

Tak motorove je to parada. Ale pri vsi ucte, kdyz nekdo ma love na takove auto, tak urcite sahne po necem jinem. Tohle auto designove fakt nenadchne a ku*do faktor se blizi nule.

stealth01
23. prosince • 21:53

Motor, podvozek, brzdy, lehkost s jakou si s ni můžeš hrát jako s ochocenou kočkou. Vše je fantazie. O tomto autě by sexy slečny ani nevedely. To není na předvádění se v centrech velkoměst. Je to auto pro řidiče. Huracan na nej má pouze v poslední verzi Performante (nejel jsem, vlastně Huracan jen na místě spolujezdce - nevlezu se do nej)

Sir CHerokee
23. prosince • 23:19

600 koní zvládnout to už musíš být profík, abys to dostal na hranu a ještě na dráze. Jináč je to cesta hrobu nebo lochu. Ale jinak nic proti němu. Jen to nebere za srdíčko.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kuk Vykuk
24. prosince • 8:03

Péro to asi moc neprodlouží, té fakt :-D

Anonym
23. prosince • 19:56

O prodeji čehokoliv nerozhodují inženýři, ale marketing. A jestli to zákazníci nekupují, tak je něco špatně. Image, lepší konkurence nebo cena. Nebo kombinace různých faktorů. V tomto případě si myslím, že to cílové skupině přijde moc drahé za image Audi, čili je to předražené, ať už si o technických kvalitách toho auta myslíme cokoliv.

stealth01
23. prosince • 21:02

Bohužel je to asi pravda. Lidi raději jdou do méně schopných aut a hledí na image. To je hodně špatně, ale zrovna tito lidé nikdy neocení tu krásnou přetáčivost a ten adrenalin za volantem.

Sir CHerokee
23. prosince • 23:17

Takto výkonné auto na normální cestě není žádná velká radost, když jezdíš na jeho 10 - 15 % schopností. Něco jiného je to na dráze, ale kolikrát se tam člověk za rok dostane....

Sir CHerokee
22. prosince • 15:54

Z hlediska motoru je to škoda. Ale nedivím se. Jeho design nebere za srdíčko, je to studené.

Kutil
23. prosince • 20:59

Souhlas. Tohle auto designove podelali. Klasicky koncernovy design. Nicim neurazit, ale ani nicim nenadchnout. Lambo je Lambo.

Sir CHerokee
23. prosince • 23:14

No právě taková auta se musí kupovat na srdíčko..

Kuk Vykuk
22. prosince • 21:31

Ty maš radši teplý dizajny, ty tě berou za srdíčko? ;-)

Sir CHerokee
23. prosince • 11:47

Stačí se podívat na italské nebo americké sporťáky, z kterých stříkají emoce.

Kuk Vykuk
24. prosince • 7:28

Stříkají jo...? :-D:-D:-D
Jo ahá tak proto byl Mustang zvolenej teplouškým autem roku :-D:-D:-D
http://www.autobild.de/artikel/ford-mustang-euro... ...
Přes samý stříkaní nemaj ani čas na to se vodlepit z místa :-D
Tam to musí vypadat, volepenej voant a zahnědlá šaltpáka :-D

Doporučujeme

Články odjinud