Dny existence Audi R8 jsou prý sečteny. Zbývají mu dva roky

Sir CHerokee  |  22. 12. 2017 15:54

Z hlediska motoru je to škoda. Ale nedivím se. Jeho design nebere za srdíčko, je to studené.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  22. 12. 2017 21:31

Ty maš radši teplý dizajny, ty tě berou za srdíčko?

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  23. 12. 2017 11:47

Stačí se podívat na italské nebo americké sporťáky, z kterých stříkají emoce.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  24. 12. 2017 07:28

Stříkají jo...?
Jo ahá tak proto byl Mustang zvolenej teplouškým autem roku
http://www.autobild.de/artikel/ford-mustang-euro... ...
Přes samý stříkaní nemaj ani čas na to se vodlepit z místa
Tam to musí vypadat, volepenej voant a zahnědlá šaltpáka

Odpovědět  |   | 
Kutil  |  23. 12. 2017 20:59

Souhlas. Tohle auto designove podelali. Klasicky koncernovy design. Nicim neurazit, ale ani nicim nenadchnout. Lambo je Lambo.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  23. 12. 2017 23:14

No právě taková auta se musí kupovat na srdíčko..

Odpovědět  |   | 
Tom  |  23. 12. 2017 09:39

Je to jak říká sir, navíc předražené a ani to nemá takovou image aby to mohlo stát takovou raketu. Ti co na to mají si asi spíš trochu připlatí, třeba za Fko nebo Lambo. Je asi lepší říct mám Ferrari než mám Audi.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  23. 12. 2017 18:52

Děláš si srandu? Předražené? Víš vůbec, co v tom autě je za techniku? Spolu s LFA má tento desetiválec nejrychlejší reakci motoru na sešlápnutí pedálu akcelerátoru na světě. Je to auto, které většinou vede časy na všech možných okruzích.
Já po zkušenostech s R8 V10 Plus tvrdím spíše opak. To auto má nastavenou cenu příliš nízko na jeho schopnosti. Neskutečně zábavné a fantasticky výkonné.

Odpovědět  |   | 
Anonym  |  23. 12. 2017 19:56

O prodeji čehokoliv nerozhodují inženýři, ale marketing. A jestli to zákazníci nekupují, tak je něco špatně. Image, lepší konkurence nebo cena. Nebo kombinace různých faktorů. V tomto případě si myslím, že to cílové skupině přijde moc drahé za image Audi, čili je to předražené, ať už si o technických kvalitách toho auta myslíme cokoliv.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  23. 12. 2017 21:02

Bohužel je to asi pravda. Lidi raději jdou do méně schopných aut a hledí na image. To je hodně špatně, ale zrovna tito lidé nikdy neocení tu krásnou přetáčivost a ten adrenalin za volantem.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  23. 12. 2017 23:17

Takto výkonné auto na normální cestě není žádná velká radost, když jezdíš na jeho 10 - 15 % schopností. Něco jiného je to na dráze, ale kolikrát se tam člověk za rok dostane....

Odpovědět  |   | 
Alias  |  23. 12. 2017 21:06

Tak motorove je to parada. Ale pri vsi ucte, kdyz nekdo ma love na takove auto, tak urcite sahne po necem jinem. Tohle auto designove fakt nenadchne a ku*do faktor se blizi nule.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  23. 12. 2017 21:53

Motor, podvozek, brzdy, lehkost s jakou si s ni můžeš hrát jako s ochocenou kočkou. Vše je fantazie. O tomto autě by sexy slečny ani nevedely. To není na předvádění se v centrech velkoměst. Je to auto pro řidiče. Huracan na nej má pouze v poslední verzi Performante (nejel jsem, vlastně Huracan jen na místě spolujezdce - nevlezu se do nej)

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  23. 12. 2017 23:19

600 koní zvládnout to už musíš být profík, abys to dostal na hranu a ještě na dráze. Jináč je to cesta hrobu nebo lochu. Ale jinak nic proti němu. Jen to nebere za srdíčko.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  24. 12. 2017 08:03

Péro to asi moc neprodlouží, té fakt

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  23. 12. 2017 18:57

Pokud budu moci, aspoň jeden kus koupím. Musím, protože to je klenot mezi supersporty. Bude vážně chybět. Konkurence z D3 neměla na R8 odpověď.
Snad najdu nějaké zdroje na pořízení. Miluji R8, je to dokonalé auto na rychlou jízdu na okruzích.

Mimochodem jak to autor myslel s tím výkonem. V R8 má být vyladěn na 470 koní, což je o dvacet více, než dosud. Dosud měla R8 tuším 540 koní a V10 Plus 610.

Odpovědět  |   | 
Anonym  |  23. 12. 2017 19:28

Tento konkrétní motor bude mít o 20 koní více, než má dosud v RS5 Coupé a RS4 Avant. Vždyť to tam je napsané.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  23. 12. 2017 21:03

"V supersportu ale má být vyladěn na maximální výkonu 470 koní, což je o dvacet více než dosud."

Mně to znělo jako: Dosud měl tento supersport 450...

Odpovědět  |   | 
Anonym  |  23. 12. 2017 23:31

Bylo to napsané trochu nešikovně, to je pravda

Odpovědět  |   | 
Alias  |  23. 12. 2017 21:12

No jo, ale lidi co na tyto auta maji finance tohle neresi. Uz vidim jak bohac, ktery lovi nejakou kocku, tak ji povida, ze si zrovna koupil Audi R8 .

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  23. 12. 2017 21:55

To není auto, které by ocenily buchty. Na to je Ferrari nebo Lambo.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  23. 12. 2017 23:19

To je pravda a lidem, kteří na auto musí balit babu, taová auta do ruk nepatří.

Odpovědět  |   | 
C. Rice  |  24. 12. 2017 16:27

uz to nehul, takhle presne mluvi nekdo, kdo tomu nerozumi a nema doma nic aspon trochu se blizici R8 - R8 je auto, za kterym se leckdo ohledne... ty odborniku od klavesnice

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  24. 12. 2017 19:42

Nemyslíš mě že?

Jinak doma jsem měl M3 F80 a s R8 jsem toho najezdil taky dost.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  24. 12. 2017 19:48

Tady jsem jezdil cele odpoledne a pak už si s ní jen celé odpoledne hrál jako s kočkou:

https://youtu.be/0iGCGrDa4AQ...

Tady jsem ji měl na cely den a celou noc:

https://youtu.be/06vgvPt0c4Y...

A tady je moje M3:

https://youtu.be/CLYiNmkexJQ...

Tak co odborniku?

Odpovědět  |   | 
Provo  |  24. 12. 2017 00:16

S těmi špatnými prodeji jsou to kecy v kleci. Za 9 měsíců 2017 se prodalo v EU
1175ks R8
746ks BMW i8
497 ks Huracanů
112 ks NSX
1261 ks Ferrari 488 GTB
Takže prodeje skoro na úrovni 488 (což je nejprodávanější model této třídy) daleko před Lambem (kde je "braní" za srdce u Lamba, když má tak zoufalé prodeje?). To by VW/Audi muselo nejdříve zaříznou to Lambo, které se neprodává ani z poloviny tak dobře jako R8. Navíc už vidím, jak investují do instalace V6 (který posune prodeje R8 daleko před ten Huracan) aby model vzápětí zařízli, to je holý nesmysl.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  24. 12. 2017 00:35

Nevím, proč srovnávat s elektroplečkama. Lambo se vyrábí ručně, dlouhé čekačky a více vozů ani dělat nebudou. Pokud se prodá méně Audi než výjimečných Ferrari, tak to zjevně je neúspěch. Kdyby bylo úspěšné, tak by pokračovali. Za mě je to škoda. Kdyby najali lepší designéry, mohlo tomu být jinak.

Odpovědět  |   | 
Provo  |  24. 12. 2017 11:54

Jediná elektroplečka z toho výčtu je i8. Lambo se vyrábí prakticky stejně jako R8 a drtivou většinu komponent mají shodnou a přesto má ani ne poloviční prodeje. R8 je druhé nejprodávanější auto v segmentu, nevím co by Audi očekávalo, mít větší prodeje než Ferrari je silně nerealistické právě vzhledem k image Ferrari. O designérech to vůbec není.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

dnes | Petr Schnagl | 5 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

včera | Miro Mihálik | 48 příspěvků
První svezení se Seatem Leon TGI 1.5 TSI. Pod 1 Kč/km i s větším motorem?

Seat Leon TGI (první svezení)

České ceny Seatu Leon TGI po modernizaci pohonného ústrojí známe už od ledna letošního roku. Nyní došlo i na první kilometry za volantem a zdá se, že na dosavadních výhodách se vůbec nic nezměnilo.

11.  6.  2019 | Jan Mička | 15 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 116 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A
Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otcové zamykali hlavně své dcery

Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otc…

Jak si představujete motorkářský gang? Určitě ne takhle. A to šlo o jeden z nejnebezpečnějších!

26.  5.  2019 | | 11 N/A