Dnešním dnem končí povinnost používat zimní pneumatiky

79 komentářů

Pepa
1. dubna • 11:01

Super zákon :-D . ze včerejška na dnešek napadlo přes 30 cm sněhu asi nahoře nemají respekt k zákonům našich vyvolených nejmoudřejších. Asi s tím přezouváním ještě počkám zákon nezákon. :-D

zdeněk
1. dubna • 11:50

Netušíš, co jsi napsal za neuvěřitelnou pitomost, že?

petan
1. dubna • 10:37

k čemu je třeba upozornění : Dnešním dnem končí povinnost používat zimní pneumatiky , když tomu neodpovídají přírodní podmínky. Když necham zimní pneumatiky na autě do cca 10. 4. tak žádný postih zákonný nedostanu.

zdeněk
1. dubna • 11:49

Panebože, proč bys měl být postihován??? Na zimních můžeš jezdit celoročně!

lethal924
1. dubna • 19:47

Zatim jste nepochopil ani jeden prispevek na ktery reagujete. Tady napriklad odporujete nekomu, kdo ma stejny nazor jako vy.

zdeněk
2. dubna • 11:07

"Když nechám zimní pneu do cca10.4., tak žádný zákonný postih nedostanu".
Jak si tuto větu vysvětluješ ty? Nemáš dojem, že někteří si slova "končí povinnost používat zim. pneu" vysvětlují jako povinnost přezout na letní? Já tedy ten dojem mám.

JirkaK
31. března • 17:38

No a co že chumelí???? Není zima, nevyšlo to v rozkaze!!!!!3-[
Kdo byl na vojně, ví o čem je řeč:-D
Jinak by mě zajímalo, kolik vlastně je ten zmíněný "výrazný rozdíl" mezi zimní a letní gumou při 0 stupňů na suchém asfaltu. Zatím mi to spíš připomíná ten známý výrok herr Goebbelse "stokrát zopakovaná lež se stane pravdou".

beda
2. dubna • 16:24

http://www.dfens-cz.com/view.php...
jediný srovnání co jsem našel, bohužel odkazy již nefungujou.
jinak odpověď na vaši otázku ne základě testu z roku 2009 je prakticky žádný

runner42
2. dubna • 14:52

Testováno na 2x Nissan 370Z, 331 koní, 365 Nm, zadní pohon, 5°C, jasno, sucho. Zkoušeli jsme opakovaně rozjezdy pod plným plynem, prohodit řidiče, různé nastavení stabilizace.
Guma Potenza RE050A jde okamžitě do smyku.
Guma Blizzak LM25 normálně drží trakci.Je v tom k***a velkej rozdíl !!!

Tomáš
31. března • 18:04

Mě také, nehledě na to, že se dnes šmelí, kde se dá...

Dan
31. března • 14:53

V tomhle případě se neřídím zákonem ale rozumem. V místě mého bydliště už mě před léty překvapil sníh i v červnu (samozřejmě jen padal a hned tál), takže s ohledem na současný průběh zimy ještě zhruba měsíc s výměnou kol počkám.
Jen už teď mám hrůzu z nedočkavců co přezujou a pak na poprašku budou jezdit 30km/h aby si nerozbili hubu. Asi si nainstaluju silnější klakson :o)))))

jogurt
31. března • 16:51

Na blba to nepomůže.

TOmáš
31. března • 11:24

Stejně dnes přezuji :-D

runner42
31. března • 11:38

proč?

kaa
31. března • 11:49

Protože může..B-]

Fantomas
31. března • 12:08

Ale to přece mohl i teď.

pacho
31. března • 12:59

ja som prezul už 3.3, a pohoda. Ináč hrozne bludy o zimných gumách. Je testami overené, že na suchej ceste aj pri nulových a mínusových teplotách, majú lepšie brzdne a jazdné vlastnosti letné pneu. Jedina výhoda zimných je na ľade a snehu. Na zimných som toho roku spravil cca 5000km, z toho na ľade a snehu zhruba 500km, a podotýkam že žijem v horskej oblasti. Ostatok su bludy a reklamné ťahy. Takže asi tak.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Antiautomat
31. března • 13:42

Ostava len suhlasit, ono nehody a problemy vznikaju jednoducho preto, ze za volantom sedi mantinel, proti ktoreho blbosti nema aj ta najlepsia zimna guma sancu. V istych pripadoch to moze byt dokonca opacne, prehnane ocakavania a nezdrave sebavedomie plynuce z faktu ze auto je *prezute* moze skoncit /a casto konci/ zle. Inak je dokazane ze normalne rozmyslajuci a konajuci vodic /co je prave ten tazky problem/ dokaze jazdit v b-e-z-n-e-j premavke bezpecne nezavisle na tom co tam ma obute, pokial to je normalna kvalitna pneu v nalezitom stave.

Fantomas
31. března • 14:03

To jsou bohužel důsledky spotřební, konzumní společnosti : kupuj - používej (nepřemýšlej) - zahoď - kupuj další.

Tomáš
31. března • 14:18

Tak tak, jsem rád že všichni máte zdravý rozum... ale ruku na srdce než se hádat s pčr je pro všechny lepší mít zimní pneu... ale jelikož mám lepší (v podstatě nové) letní a zimní s asi 4mm vzorkem, tak raději dám letní... nehledě na to,že mám hezká litá kola a kloudnou pneumatikou (R16 205/45) než příšerný R13 175/70 balon a ještě barum polaris..

letec
31. března • 20:02

Zimní guma i s 3mm bude na sněhu a ledu vždy lepší než nová letní, nechtěl bych tě potkat na silnici!

zdeněk
1. dubna • 11:34

Vidíš, máš naprostou pravdu, ale přesto ti dá nějaký zjevně "zkušený řidič" mínus.

zdeněk
31. března • 16:26

Hezká litá kola ti opravdu na kluzké silnici hodně pomůžou. To je skutečně názor zkušeného mistra volantu! Tušíš, jaký je na sněhu rozdíl mezi širokou a úzkou gumou? Víš vůbec, jaké vlastnosti má silika a proč se přidává právě do zimních gum? Hlavně, že všichni máte "zdravý rozum"...

pacho
1. dubna • 16:55

"Hezká litá kola ti opravdu na kluzké silnici hodně pomůžou......" Zdenku, prosim Ťa predtým, ako reaguješ na príspevok, skús sa zamyslieť, a hlavne snaž sa pochopiť písaný text. Prosím Ťa kde je tam v texte napísané, že "liťáky" pomáhajú na šmykľavej ceste? Tie "liťáky" to je už len bonus , že sa nemusím pozerať na škaredé kolesa, aspoň ja som to tak pochopil. N ale čo už, prečo si do niekoho len tak nerypnuť, a nespraviť z neho blbca, že.

zdeněk
1. dubna • 19:00

Máš pravdu, tou druhou větou to vypadá, že reaguji na ta litá kola, ale není to tak. Ta první věta je pouze ironie, tou druhou mám na mysli jeho dosti nerozumné názory, se kterými, jak doufám, snad nesouhlasíš taky. Opravdu nebylo mým úmyslem z něj dělat hlupáka, to zvládl sám i bez mého přičinění. A můžu tě ujistit, že psaný text chápu velmi dobře, pokud samozřejmě není napsaný naprostým idiotem. I takové se zde někdy vyskytnou.

Tomáš
31. března • 18:02

Vzhledem k tomu, že si nemohu dovolit pneumatiku za 3-4 tisíce, bych řekl že až takový rozdíl v relativně levných (1500cca) nebude oproti letních. A se zimní pneu to na sněhu zrovna tak klouže a na led mě tak i tak nepomůže... to by museli mít zimní pneu hřeby...
Co se týče šíře, tak zas takový extra rozdíl oproti 205 není. To bych musel mít Lambo, které má 395 třeba :D "Hezká kola" jsem původně použít nechtěl neboť jsem přesně čekal podobné reakce :) A pokud je venku celý den 5°, silnice jsou suché (Praha), tak nevidím jediný důvod proč nemít klidně letní pneumatiky. Nehledě na to, že jízdu musím přizpůsobit podmínkám tak i tak.

zdeněk
31. března • 18:53

1) Netuším, na jakém voze střídáš 16" a 13" disky.
2) Za kvalitní pneu rozhodně nemusíš dát 3-4 tis., na kvalitní a značkové ti stačí polovina.
3) Že na sněhu a ledu to klouže s oběma stejně, je tvůj obrovský a nebezpečný omyl a neznalost! Právě na takovém povrchu je rozdíl nejzásadnější! To možná poznáš v praxi, až před tebou bude někdo brzdit na zimních gumách.
4) 205 proti 175 opravdu není extra rozdíl, ale i trochu zkušený řidič to na sněhu pozná velmi rychle, když už ne na odporu (to samozřejmě znamená zhoršení jízdních vlastností), tak jistě na spotřebě. Myslíš, že severské rallye se jezdí na "žiletkách", aby si jezdci zhoršili časy? S tím rozměrem u Lamborghini jsi totálně mimo, pokud bys toto myslel vážně, tak by byla diskuze s tebou zcela zbytečná, takže to beru jako "poněkud" přestřelenou nadsázku.
5) A nakonec ti dám i za pravdu, při pěti stupních, suché vozovce a normálních rychlostech je opravdu jedno, na čem pojedeš.

LanRic
31. března • 17:43

Přesně tak, půlka republiky pod sněhem a zdejší profesionálové přezouvají na letní jen aby je hřálo u srdce, že přemohli zlý stát. Přeju hezký rozhovor s pojišťovnou.
Chápu, že člověka mrzí když musí jezdit v 10 stupních na zimních, ale přes noc ještě mrzne a po ránu bývá běžně námraza. A počítat s tím, že v našich končinách bude jen zima a ne mokro je hazard.
Spiklenecké debaty o tom, že letní guma je vlastně uplně stejná jako zimní je hloupost. Letní funguje na 100% zhruba do 7 stupňů a ve 2 stupních prakticky ztrácí veškeré své vlastnosti.

runner42
2. dubna • 13:35

Ano, je to přesně tak.
Netrpělivě sleduji teploměr, kdy konečně přelezou stálé teploty 8 stupňů a já vytáhnu Zetko na novou sezónu. V zimě s ním nejezdím a tudíž ani neobouvám zimní pneu. Po zkušenostech vím, že těch osm je plus mínus teplota, kdy se dá bezpečně jezdit a pneu má rozumnou adhezi. Mám vyzkoušené Potenzy a Pilot SuperSporty a u obou je pod těch 8 stupňů povrch příliš chladný, stejně tak gumy je problém zahřát a je to fakt o hubu a to i na jinak suché a sluncem zalité silnici.
Ti co tady vykládají, že letní guma je v chladu v pohodě, obouvají zřejmě pneu na vizidlo s koly a výkonem šlapací tříkolky.

Skyline
2. dubna • 13:09

Kvuli hlupakum jako je LanRic vznikaji zakony jako ten nesmysl o povinnych pneu. Ty delas v nejake pneumatikarske firme ze omilas tu demenci o 7 stupnich nebo jsi jeste neco tupejsiho?

runner42
2. dubna • 13:23

Má samozřejmě pravdu.

Skyline
2. dubna • 13:49

A jeee, runner42, ted ses slusne vybarvil:-D

runner42
2. dubna • 14:10

Ale školku jste dochodil, ne? Takže z kreslení víte, že měkká guma má lepší přilnavost než tvrdá, že ano...

Skyline
2. dubna • 18:50

Chapu, ze se na me divas s obdivem (kdyz uz nemas ani tu skolku) a tak te zkusim nezklamat:
- Zkus si nekdy sahnout na kola po jizde v -5 stupnich (napoveda: studena nejsou)
- Je-li prilnavost mekke gumy tak uzasna vec, proc maji zimni gumy tak katastrofalni vysledky v lete?Jezdil jsem jednu zimu komplet na letnich. Zadne drama se nedelo. Letni kola "kupodivu" vsechny sve vlastnosti neztratila, auto jelo, brzdilo a zatacelo naprosto v pohode. Akorat kdyz napadl snih, jel jsem MHD. Bludy o tom, jak jsou pod 7 stupnu letni kola k nicemu jsou vymysl pneumatikarskych firem aby se rozsiril pocet mesicu, pri kterych je zimni guma udajne nepostradatelna. Je to samozrejme velka lez, nicmene chapu, ze kdyz nemas ani skolku, nezbyva ti, nez tomu verit. Na strane druhe, proc bych si mel myslet, ze rozumis gumam vic nez autum?;-)

runner42
3. dubna • 9:05

Zimní pneu má v teplém špatné výsledky, protože pneumatika má omezení účinnosti dané teplotou zdola i shora. To nevíte, experte?Proč si myslíte, že F1 přezouvají čtyři typy tvrdosti pneu do sucha? Aby jim to barevně ladilo k autu? By to mohli podle vás odjezdit na tvrdejch a hotovo :D Někdy máte poměrně rozumné názory, ovšem jindy jako např. teď se pěkně shazujete.

Skyline
3. dubna • 9:10

Ano, spravne, takze najednou to "mekci je lepsi" neplati. Zajimave, ze smerem dolu se toho drzis jak exkrement kosile, experte. Jiste, provoz auta po meste je neco jako F1 a kdo neprezouva 4 druhy pneu je blazen?:-D:-D:-D Tvoje schopnost vydedukovat z meho prispevku ten blabol o tom, ze by mohli F1 jezdit na jednech gumach je minimalne zajimavy studijni material do kolonky "mentalni projekce".;-)

runner42
3. dubna • 10:45

Nevykrucujte se a odpovězte, proč F1 přezouvá gumy různých tvrdostí."Měkčí je lepší" samozřejmě neplatí univerzálně, stejně jako větší auto, propečenější steak, delší soulož. Ale evidentně jste jediný, kdo to takhle chápe, normální člověk posuzuje měkkost pneu, velikost auta, propečenost steaku i délku soulože podle účelu a okamžité potřeby.
Jinak proč je zimní guma v horku a letní v zimě špatná volba jsem tady psal už včera, najděte si to.Jinak je už taková tradice, že v každé diskuzi o pneumatikách se najde někdo, kdo neměl na to koupit si další set zimních pneu, jezdí v zimě na letních, když napadne tak MHD a pak se on-line bije v prsa a každému vysvětluje, jak letní stačí a jaká že je to diktatura, když se zimní natvrdo vyžadují. Klasika.

Skyline
3. dubna • 13:52

Nevim, na co bych mel odpovidat, s tematem to nijak nesouvisi a snaha zatahnout diskusi jinam abys nevypadal jako uplny blbec je pro tebe typicka.Jiste, ze letni staci a jiste, ze jejich vyzadovani je demence. To nejakym blabolenim mimo misu skutecne neokecas. Ale tys nikdy nebyl chlap, takze nic noveho. Klasika.;-)

Isi
3. dubna • 14:41

Skyline neodpoví a neodpoví, jen se bude donekonečna vymlouvat :-D:-D:-DI hloupej Honza ví že monoposty přezouvaj podle teploty a charakteru trati, jen pro chudáka Skajlajna z horní dolní je to novinka a radší si naere do huby než aby přiznal svoje neznalosti a že nemá za zimáky.

runner42
3. dubna • 14:51

To víš, Skyline je expert, škoda že takového nemají v Brně, on by jim všechno vysvětlil a nemuseli by kvůli chladnému počasí odložit začátek letošní sezóny okruhu. :-P

Skyline
3. dubna • 15:17

Je videt, ze na hlupce to zabralo a ten nad tebou uz mele o prezouvani F1 jako kdybysme se tady o tom bavili od zacatku. Tak se hosi poplacejte po zadech, vy se k sobe hodite;-)

runner42
3. dubna • 16:22

A hele, venku sněží.... tak šup šup na autobus :-P

runner42
3. dubna • 16:17

Ty jsi ale fakt mega lama :-D
Největší prdel je, jak si krásně protiřečíš, že měká guma nedrží líp a současně že je to v pohodě protože i letní se v zimě trochu zahřeje :-)) Protože zřejmě gumu drží na silnici teplo, to dá Skylinův rozum :-D:-D:-D

LanRic
2. dubna • 20:41

Urážky, chytání za slovo a slaboduché dedukce. Zajděte si půjčit učebnici fyziky do nějaké lepší knihovny a možná pochopíte to co nechcete pochopit. Ty čísla mají samozřejmě rezervu, kvůli vystrašení hlupáků aby i jim včas došlo kdy měnit pneumatiky.
A nejsem z pneumatikářského průmysl, jen jsem osm let studoval pružnost, pevnost a dynamiku snad všech materiálů používaných ve stavebnictví i strojírenství.

homer
1. dubna • 7:36

Největší hloupost je tvoje poslední věta. VŠECHNY testy všech kdo testy udělali potvrdily že letní pneumatika je lepší na všech površích, suchých nebo mokrých, za všech teplot KROMĚ sněhu a ledu. Zprávy na nově nestačí, zkus taky někdy otevřít google.

pacho
1. dubna • 10:20

a to chceš tvrdiť, že na suchej ceste pri 0° skôr zabrzdí zimná, ako letná? na to netreba ani uja "gugla", stačí si to vyskúšať v praxi. Ono ta letná sa po krátkej jazde trocha zahreje, takže nie je o čom. Skús si pozorne prečítať tento test http://auto.sme.sk/c/6737578/test-volkswagen... ... a hlavne záver. Keď sa Ti máli 4m na suchej ceste, tak fakt s Tebou nie je o čom. Už by Ste fakt mohli zabudnúť na to 7° -vé vymývanie mozgov, a riadiť sa zdravým rozumom.

runner42
2. dubna • 13:54

Všiml jste si, že ve Vámi odkazovaném článku je jasně uvedeno, že testovali při teplotě +13°C ?!
V takovém případě samozřejmě výhody letní pneu jasně převládají, ale odvozovat z toho lepší výkon i při nule, to moc logiku nemá.

homer
2. dubna • 10:00

i když bude -20°C a bude SUCHÝ povrch tak letní zastaví dřív - má totiž větší přilnavost danou souvislejším vzorkem který nepotřebuje lamely na "hrabání" a směs zimáku je měkčí jenom proto abys ty slabý lamely hned neutrhal a pro brzdění je to spíš handicap,
zrovna tak je pozoruhodné že na suchu smykem zastavíš dřív než s ABS akorát někdy nevíš kde

runner42
2. dubna • 14:36

Nemáte pravdu. Budeme uvažovat pouze suchý povrch. Do těch zhruba osmi stupňů má mnohem lepší přilnavost měkčí zimní guma. Letní je příliš studená a tvrdá. Kolem cca 20 stupňů se to začíná pomalu obracet, zimní guma díky přítomnosti oleje a delším molekulám polymeru působící síly neudrží, stává se z ní "žvejkačka", brzdná dráha se prodlužuje a rychle se sjíždí. Kolem +30°C je zimní guma stejně nebezpečná, jako letní při -20°C.Jinak pro lepší pochopení doporučuji podívat se do F1 na pneumatiky Pirelli a jejich provozní rozsah teplot při různě tvrdých směsích.

zdeněk
31. března • 19:00

Přesně tak, vidím, že stačí, když má člověk v hlavě mozek a navíc ho umí používat.

SS
31. března • 14:44

tak týden bych raději počkal:-D

Fantomas
31. března • 13:05

Však také současný zákon správně říká, že když v zimě není sníh a náledí, jezdi si na čem chceš. Ale spoustě lidí to stále vadí a stále je jim to málo.

Bobby Deerfield
2. dubna • 18:02

Já mám spíš pocit, že se opět schyluje k pevným termínům používání.

Fantomas
31. března • 10:25

Teď se krásně projevila nesmyslnost přesně uzákoněných termínů. Dnes je sníh a nemít zimáky je za 2 tisíce. Zítra bude sníh úplně stejný a už to nikom nevadí :-))

zdeněk
31. března • 16:09

Nemáš tak docela pravdu, zítra ti už sice pokuta nehrozí, pokud ovšem zaviníš kvůli letním pneu nějakou nehodu, velmi ti to přitíží nejen u policie, ale také u pojišťovny. Výmluva, že tě počasí zaskočilo, by byla vzhledem k současnému počasí poněkud trapná. Takže ono to pořád vadí dosti lidem.

Bobby Deerfield
1. dubna • 20:12

Kdyby se těm méně chytrým řidičům neustále připomínala možnost krácení pojištění v případě nehody na letňákách, tak by zákon o zimních pneu ani nemusel vznikat. Podobných zákonů je samozřejmě víc.

Skyline
2. dubna • 13:06

To je samozrejme hloupost, kraceni (pokud by na nej meli smejdi z pojistoven vubec mit narok) by mohlo nastoupit az pokud by se prokazal vliv pneu na nehodu. Nabourat loni v breznu pri 20 stupnich na letnacich prece neni vina kol.

Bobby Deerfield
2. dubna • 17:58

Co se ti na tom zdá hloupého? Resp. je fakt, že když máš něco dané zákonem, tak je to pro mnohé jednodušší.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Skyline
2. dubna • 18:43

Ten priklad nebyl dost jasny?

Bobby Deerfield
2. dubna • 19:50

Ten příklad se týkal pouze toho, že si někdo neplní své povinnosti. A proto stát vytváří represivní zákony a omezuje tě v možnostech vlastního úsudku.

Skyline
2. dubna • 20:36

Jake "povinnosti"? Stat vytvari represivni zakony a omezuje moznosti predevsim proto aby mohl ovladat a okradat, jiny vyznam to nema.

Bobby Deerfield
2. dubna • 21:15

Ta povinnost se týkala toho nedostatečného vyšetření dopravní nehody. Myslel jsem, že sleduješ celé vlákno.;-)

runner42
2. dubna • 14:03

S tímto souhlasím. Navíc jsem byl u nehody kolegy a vím, že policie jeho letní pneu na sněhu vůbec neřešila a ani neevidovala.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Bobby Deerfield
2. dubna • 18:01

A řekls aspoň kolegovi, že je trouba? To, že policie neřeší způsobilost k provozu je jejich základní chyba. Oni venkoncem neřeší některé své daleko lehčí úkoly. Ale až si na ně pojišťovny vyšlápnou, tak začnou fungovat i hoši od policie.

Bidlo
1. dubna • 7:46

Pokud máš 1.4. na letních pneumatikách vzorek alespoň 1.6 mm splnil jsi literu zákona a nemůže ti to nijak přitěžovat! Tvůj příspěvek je na rozhraní demence a SCIENCE - FICTION!

zdeněk
1. dubna • 11:26

Chlapče, na rozhraní demence je tvé chápání "litery" zákona! Tebe dovede k poznání zjevně až vlastní zkušenost.

Fantomas
31. března • 22:54

Mně ale šlo spíš o ten princip. Za jednu stejnou věc jsi večer potrestán, ale ráno už ne. Asi kouzelná noc 3-[

zdeněk
1. dubna • 18:40

A jak bys ten "princip" upravil? Povinné zimáky až do května (i v květnu může sněžit)?
Nebo zákaz přezouvat dříve, než zmizí náledí a sníh ze silnice? To snad i naprostý blb pochopí, že by to byl nesmysl, ne? Ale možná máš pravdu, zřejmě bude nutno kašlat na logiku a zákon napsat i pro naprosté hlupáky, jak je z některých příspěvků patrné. Tím nemyslím zrovna ten tvůj, na ty "nejlepší" nemáš ani zdaleka... ;-)

Skyline
2. dubna • 13:05

"A jak bys ten "princip" upravil?"Zrusil bych ten dementni zakon. Jezdilo se bez nej dost dlouho a po par letech nefunkcniho experimentu patri do kose. Chybet bude jen hlupakum a pomahacum/chranicum systemu.

zdeněk
31. března • 18:10

Byl bych velmi rád, kdyby mi ten, co mi udělil nsouhlas, vysvětlil, v čem nemám pravdu. Rád se přiučím od chytřejšího.

lethal924
1. dubna • 18:23

Tak dobře: Váš příspěvek je mimo vzhledem k tomu na co reagujete. Nejde o to že byste neměl pravdu, ale že jste mimo kontext. Nehoda je jedna věc, ale včera mi mohl policajt napařit pokutu a dnes, ikdyž se podmínky nezměnily, mi ji napařit nemůže. V tom je problém celého toho jak už někdo napsal tupého zákona.PS: pokud byste byl "velmi rád" za odpověď, není vhodné psát útočné věty typu "Rád se přiučím od chytřejšího."

runner42
31. března • 11:41

Zákonem rozum nenahradíš, jak se nám falešně snaží podsunout milovníci fašounských doktrín, kteří potřebujou mít uzákoněnou povinnost vozit rezervu nebo lepící sadu.

jogurt
31. března • 16:50

svatá pravda.

SS
31. března • 10:27

Venku zuří maskované jaro v bílých maskáčích :-D

Fantomas
31. března • 10:35

Jaro si evidentně nevyzvedlo úřední oznámení o změně zákona a dělá si co chce :-)
Proč jaro ještě nemá svoji datovou schránku? Jak je to možné? :-)

jogurt
31. března • 16:49

Tupý zákon je tu kvůli tupým řidičům. Kdyby mysleli, nemuseli bychom mít tupé zákony, na jejichž dodržování dohlíží tupí policajti.

Skyline
2. dubna • 13:03

Tupe zakony jsou tu kvuli snaze okrast lidi. S tupymi ridici to nic spolecneho nema, dokud zakon nebyl, nedelo se nic dramatickeho.

SS
31. března • 10:15

Přijel Martin na bílé herce a říká,že přezouvat nemám :-D

Velikonoční apríl
31. března • 16:05

Zítra je Apríl, takže vzhledem k počasí místo "Hody hody doprovody, dejte vejce malovaný ..." budeme asi říkat "Koleda koleda Štěpáne ... " nebo zpívat "Nesem vám noviny ...".
Zkrátka tradiční pranostika "Březen - za kamna vlezem, Duben - ještě tam budem" nejspíš pod vlivem globálního oteplování opět začíná platit?

Doporučujeme

Články odjinud