No moc pěkné a muší váha :) ,myslím zatím nejhezčí Q7.
Bez TDI osmiválce si ňjů Q7 nekoupím a to přesto, že dosavadní zkušenost 460 tis. km s Q7 mi dává důvod být přesvědčen o tom, že zatím nikdo lepší auto nevymyslel. Na downsizing u 5+metrů dlouhého SUV jim kašlu. S 3,0 šestiválcem to prostě nechci, tečka.
460t s kolikátou převodovkou?
S první. Měněny krom spotřebáku (gumy desky stěrače filtry) pouze kotouče, ventilátor topení, 6x čelní sklo, 3 výbojky a asi 7 žárovek. Když odečtu rozbitá skla hrazená pojišťovnou, jsou náklady na servis legrační. Kotouče p+z 12000, ventilátor 3300, výbojky cca 1500/ks.Mimo servisní plán trvám na výměně ATF každých 60000km, což dělá ca 1500 navíc k servisní prohlídce.
s tímhle náletem máš všechna původní ložiska, klouby, čepy, zámky, snímače atp.? To auto mě začíná zajímat...
Člověče jo, vlastně sorry, ještě 2x pravý a 2x levý snímač rozdílového tlaku DPF. Dokonce i kompresor klimy je původní. Rv 2008. A z výše uvedeného důvodu bude jezdit dál.
Nadpis: "Dnes proběhne výstavní premiéra nového Audi Q7. Sledujte vše živě!"Mám dotaz. Proč?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.