DMC Zeus: Mercedes-Benz třídy G dostal karbon a 880 koní

Společnost DMC představila novou úpravu legendárního Mercedesu-Benz třídy G. Novinka samozřejmě vychází z provedení G 63 AMG, přičemž změny jsou klasické. Ve velkém se přidával karbon, nechybí nová kola, jiné brzdy a vyšší výkon motoru.

Mercedes-Benz G 63 AMG: první jízdní dojmy  

Mercedes-Benz G 63 AMG: první jízdní dojmy  

DMC Zeus dostal širší blatníky, díky kterým auto přibralo na šířku čtyři centimetry vpředu a tři centimetry vzadu. Jiný je také přední nárazník, ze kterého toho moc nezbylo, maska chladiče nebo kapota. Vše je karbonové, takže by měl být Zeus ve srovnání s běžnou třídou G trochu lehčí. Na auto pak můžete nasadit nová kola. Na výběr je více designů, přičemž velikost končí na rozměru 24 palců.

Brabus 850 6.0 Biturbo Widestar: Třetí premiéra pro Frankfurt  

Brabus 850 6.0 Biturbo Widestar: Třetí premiéra pro Frankfurt  

Myslelo se i na techniku samotnou, takže motor posílil na 647 kW (880 k). Nový je rovněž výfuk, úprav se dočkalo i odpružení nebo brzdy. Pakliže se vám vůz líbí, neměli byste příliš se svou poptávkou otálet. V plánu je údajně výroba pouze deseti kusů. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků