Dlouhodobý test Peugeot 308 SW 1.2 PureTech: Sportujeme

36 komentářů

lamal_SK
19. května • 18:25

Nie ze by jazdila 308 spatne, aspon ta kratka ochotne zataca a zadok uskakuje dost desivo na blbej ceste, ale to priecne zrychlenie necele 1G bude gumami a nie ze nie... odporucam to odmerat na nejakych priemernych gumach v rozmere 16/205/55 a nie zrovna na Michelin PS3 co je vysoko nadpriemerne lepiva premiova pneumyslim, ze s hociakym zastupcom tejto triedy sa pri spravnom naskladani auta do zakruty podari to iste na tych gumachbtw nie je to nahodicka, ze najrychlejsie auto pri vyhybacom manevri zostalo tiez nahodou na dlhodoby testik ? moc by som tym ultra jazdnym vlastnostiam 308sw s 1440kg pohotovostnej neveril

John
16. května • 20:39

Ten otackomer, ze ide opacne to mi pripada ako ZSSR ked zaviedli, ze vsetky ventily sa budu zatvarat opacne ako tie ,,kapitalisticke". No HOVADINA!!!!!!

Petr
18. května • 15:26

Podivej na Aston Martin - je to taky HOVADINA ??

pacho
17. května • 16:02

len takú podotázočku, sedel si v tom vôbec?, spravil si s tý aspoň 50km, že to porovnávaš k ZSSR?. Zrejm z Tvojej strany ide len o výkrik do tmy??

lamal_SK
19. května • 18:19

otackomer nevadi, ale i-cocKpit je riadna zebracina.. hroza s tym pracovat hlavne ked mas pustenu navigaciuosobne skusenosti

veto
18. května • 12:58

presne tak, v zivote v tom nesedel, ale uz ma kategoricky nazor. Keby v tom aute sedel, tak by videl na prvy pohlad, preco je ten otackomer opacne.

Verny
16. května • 22:50

Nejen otáčkoměr ale celý slavný i-kokpit nebo jak to nazývají je úplná hovadina. Je to vidět na prodejích ty jim padají a budou padat dál. Jsem zvědavý kdy to pokorně vrátí zpátky. Jen aby už nebylo pozdě.

Michal
17. května • 21:59

Pokud myslíš prodeje v ČR, tak ty závratné opravdu nejsou, ale v EU je na tom v prodejích hodně dobře: http://left-lane.com/wp-content/uploads/2015/0... ...

Adolf
17. května • 11:35

Je to hnus.

Tomas
22. května • 23:06

Chod do pici, jezdil si v tom aute? Ne? Tak si jezdi v tvoji kokotine

jirka
16. května • 20:05

130 koní stovka za 10.1 nic moc. Elektronický meziplyn hnus. Já umím meziplyn při zrychlování kdy je třeba podřadit a nedávno jsem se naučil meziplyn připodřazování při spomalování jednou nohou brzda a plynový pedál. Docela makačka než to člověk dostane pod kůži.

lamal_SK
19. května • 18:17

gratulujem k medzi plynu, si sa pochvalilna kombik s 1440kg pohotovostnej hmotnosti je tych 10s na 1,2t velmi pekny cas...

honza
16. května • 20:16

Jj. Mám už slabší synchrony a tak mě to přimělo řadit dolů s dvakrát vyšláplou spojkou a dvakrát daným meziplynem jako v dobách postarších náklaďáků. Padá to tam mnohem snáz a jízda je mnohem zajímavější....

kubis
16. května • 12:55

Tak jsem se pořád divil proč Peugeot na testy pořád cpe k 1.2thp automat.
Byl jsem se svézt s manuálem a pokud na ten motor začal člověk trochu tlačit, tak při přeřazení i nahoru pěkně cukal. To se mi stalo během 15 min. 3x po přeřazení asi ze 4t. otáček, což mi tedy nepřijde až tak vytočený motor. To kopání u sviznějsi jizdy tedy nic příjemného.Nevím zda to byla chyba kusu ale za mě ten motor celkově docela zklamání. Zřejmě s automatem je to lepší.

Milan
19. května • 12:08

Jestli to spis nebude tím, že neumíš pouštět spojku.. Ze by si někdo někdy stezoval, ze mu manuál při přeřazení cuká, to jsem jeste teda neslyšel :DDD

Kubis
21. května • 12:22

Takhle to řeknu, u koncernu ani u 308 s jiným motorem mi to necukalo.
Takže to asi nohama nebude...

honza
15. května • 15:33

A nešlo by z těch repráků namísto bzučení falešného motoru pouštět např. řehtání a dusot koní? A co budou soudruzi pouštět, až budou jenom elektrovozidla? Zvuky parních loko?

honza
16. května • 10:05

Podle záporných reakcí se zdá, že falešný zvuk motoru je to pravé. No já nevím, když si koupím čtyřválec 1.2, tak by měl znít jako čtyřválec 1.2. To není ostuda. Dělat z toho něco jiného je divadlo - asi jako když kombík Aurisu má v přídomku sport...

Jiří Mužík
23. ledna • 21:06

Je to 3-válec

pacho
17. května • 16:07

zrejme si to nepochopil. Nikdo tu sa na nic nehrá, a ani nerobí divadlo. Z reproduktoroiv, ide originál zvuk z motora, je len zosíleny, aby ho vôbec bolo počuť.

Mirek
16. května • 17:49

Očekával bych spíše možnost vypnutí umělého zvuku, ale automobilky si zřejmě myslí, že to musí každý pochválit a s radostí poslouchat.

honza
16. května • 20:00

Nezkoumal jsem, jak se to dá vypnout. Na řízení auta mne baví to, když auto můžu vnímat takové, jaké je. Zábava je hrát si s tou technikou a zvuk motoru k tomu neodmyslitelně patří. Slyším, kdy se trápí, kde je optimum, kde zabírá turbo, mírně zatlačím do šaltr páky a (ne)cítím vibrace. Když zaplatím za 1.2, chci zvuk 1.2. Zbytek je divadlo, které člověka uspokojí pouze v prvotním návalu emocí při testovací jízdě a chvíli při zajíždění.

Adolf
16. května • 11:18

Ve čtyřválci 1,2 jezdí jen buran,antieko,zločinec a vůbec člověk co nenávidí planetu Zemi. :-D:-D:-D

Fantomas
16. května • 9:31

Nebo si stáhneš další na Google Play :-)

čert
16. května • 9:49

Něco jako:,,Jáchyme, hoď ho do stroje?" Viz auto dánského muzikanta, MY 1966 Ford Mustang Convertible. :-))

mrazik
17. května • 19:17

Ten byl sakra peknej, docela by me zajimalo, od koho si to tenkrat pujcili.

Lukáš
15. května • 15:46

to si pak v infotainmentu vybereš zvuk z nabídky podle nálady

Michal
15. května • 9:27

Když už máte ten Racelogic tak proč jste nezměřili třeba skutečné zrychlení 0-100 Km/h nebo pružnost motoru např. na 4, 5 a 6? To, že měříte příčné zrychlení je sice fajn, ale spoustě lidí řekne více porovnání třeba té akcelerace z 0-100 Km/h a následné porovnání s konkurenty...

Lukáš
15. května • 10:13

Taky jsem to v článku čekal. Zrychlení třeba na trojku z 80 na 120, a tak. Jinak 0 - 100 má dle měření za 9,7s Viz. zde: https://www.youtube.com/watch...

Antiautomat
15. května • 8:27

je niekde informacia o tej prevodovke, ake to ma intervaly vymeny naplne a tak.
Alebo je to tzv.dozivotna - rozumej po 5 rokoch vrakac?

Peter
15. května • 21:43

Dozivotna ako na sefovej sukromnej Ibize s DSG, kde mu v Seate potichu menili dozivotnu olejovu napln uz po styroch rokoch. Vraj tam "nieco" nasli, tak radsej menia.
Vypustia na trh paskvil a potom to testuju za peniaze kupujucich.

veto
18. května • 9:14

az na to, ze dsg urcite nema dozivotnu napls, treba ju menit kazdych 60000km aj podla vyrobcu.
dozivotnu podla vyrobcu maju hydromenice

Antiautomat
19. května • 16:51

Pozor, to hovoris o 6 stupnovej. Ta mensia, 7 stupnova dozivotnu ma.
No a samozrejme tak to aj vyzera,....Prave preto by som pozadoval komplet novu a bez akejkolvek diskusie s nimi. Vyrobne chyba.

Antiautomat
16. května • 21:40

Hm no ked sa v oleji nieco najde /nejake zvysky, piliny apod/, potom je prevodovka uz napolo znehodnotena. Mal pozadovat vymenu celej.

jouda
16. května • 21:37

Otázka je, proč to tedy kupující koupí?

Adolf
15. května • 8:43

Dnes je doživotní vše. I náplň chladiče

Doporučujeme

Články odjinud