Dlouhodobý test Peugeot 308 SW 1.2 PureTech: Sportujeme

Antiautomat  |  15. 05. 2015 08:27

je niekde informacia o tej prevodovke, ake to ma intervaly vymeny naplne a tak.
Alebo je to tzv.dozivotna - rozumej po 5 rokoch vrakac?

Odpovědět  |   | 
Adolf  |  15. 05. 2015 08:43

Dnes je doživotní vše. I náplň chladiče

Odpovědět  |   | 
Peter  |  15. 05. 2015 21:43

Dozivotna ako na sefovej sukromnej Ibize s DSG, kde mu v Seate potichu menili dozivotnu olejovu napln uz po styroch rokoch. Vraj tam "nieco" nasli, tak radsej menia.
Vypustia na trh paskvil a potom to testuju za peniaze kupujucich.

Odpovědět  |   | 
jouda  |  16. 05. 2015 21:37

Otázka je, proč to tedy kupující koupí?

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  16. 05. 2015 21:40

Hm no ked sa v oleji nieco najde /nejake zvysky, piliny apod/, potom je prevodovka uz napolo znehodnotena. Mal pozadovat vymenu celej.

Odpovědět  |   | 
veto  |  18. 05. 2015 09:14

az na to, ze dsg urcite nema dozivotnu napls, treba ju menit kazdych 60000km aj podla vyrobcu.
dozivotnu podla vyrobcu maju hydromenice

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  19. 05. 2015 16:51

Pozor, to hovoris o 6 stupnovej. Ta mensia, 7 stupnova dozivotnu ma.
No a samozrejme tak to aj vyzera,....Prave preto by som pozadoval komplet novu a bez akejkolvek diskusie s nimi. Vyrobne chyba.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  15. 05. 2015 09:27

Když už máte ten Racelogic tak proč jste nezměřili třeba skutečné zrychlení 0-100 Km/h nebo pružnost motoru např. na 4, 5 a 6? To, že měříte příčné zrychlení je sice fajn, ale spoustě lidí řekne více porovnání třeba té akcelerace z 0-100 Km/h a následné porovnání s konkurenty...

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  15. 05. 2015 10:13

Taky jsem to v článku čekal. Zrychlení třeba na trojku z 80 na 120, a tak. Jinak 0 - 100 má dle měření za 9,7s Viz. zde: https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
honza  |  15. 05. 2015 15:33

A nešlo by z těch repráků namísto bzučení falešného motoru pouštět např. řehtání a dusot koní? A co budou soudruzi pouštět, až budou jenom elektrovozidla? Zvuky parních loko?

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  15. 05. 2015 15:46

to si pak v infotainmentu vybereš zvuk z nabídky podle nálady

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  16. 05. 2015 09:31

Nebo si stáhneš další na Google Play

Odpovědět  |   | 
čert  |  16. 05. 2015 09:49

Něco jako:,,Jáchyme, hoď ho do stroje?" Viz auto dánského muzikanta, MY 1966 Ford Mustang Convertible.

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  17. 05. 2015 19:17

Ten byl sakra peknej, docela by me zajimalo, od koho si to tenkrat pujcili.

Odpovědět  |   | 
honza  |  16. 05. 2015 10:05

Podle záporných reakcí se zdá, že falešný zvuk motoru je to pravé. No já nevím, když si koupím čtyřválec 1.2, tak by měl znít jako čtyřválec 1.2. To není ostuda. Dělat z toho něco jiného je divadlo - asi jako když kombík Aurisu má v přídomku sport...

Odpovědět  |   | 
Adolf  |  16. 05. 2015 11:18

Ve čtyřválci 1,2 jezdí jen buran,antieko,zločinec a vůbec člověk co nenávidí planetu Zemi.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  16. 05. 2015 17:49

Očekával bych spíše možnost vypnutí umělého zvuku, ale automobilky si zřejmě myslí, že to musí každý pochválit a s radostí poslouchat.

Odpovědět  |   | 
honza  |  16. 05. 2015 20:00

Nezkoumal jsem, jak se to dá vypnout. Na řízení auta mne baví to, když auto můžu vnímat takové, jaké je. Zábava je hrát si s tou technikou a zvuk motoru k tomu neodmyslitelně patří. Slyším, kdy se trápí, kde je optimum, kde zabírá turbo, mírně zatlačím do šaltr páky a (ne)cítím vibrace. Když zaplatím za 1.2, chci zvuk 1.2. Zbytek je divadlo, které člověka uspokojí pouze v prvotním návalu emocí při testovací jízdě a chvíli při zajíždění.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  17. 05. 2015 16:07

zrejme si to nepochopil. Nikdo tu sa na nic nehrá, a ani nerobí divadlo. Z reproduktoroiv, ide originál zvuk z motora, je len zosíleny, aby ho vôbec bolo počuť.

Odpovědět  |   | 
kubis  |  16. 05. 2015 12:55

Tak jsem se pořád divil proč Peugeot na testy pořád cpe k 1.2thp automat.
Byl jsem se svézt s manuálem a pokud na ten motor začal člověk trochu tlačit, tak při přeřazení i nahoru pěkně cukal. To se mi stalo během 15 min. 3x po přeřazení asi ze 4t. otáček, což mi tedy nepřijde až tak vytočený motor. To kopání u sviznějsi jizdy tedy nic příjemného.

Nevím zda to byla chyba kusu ale za mě ten motor celkově docela zklamání. Zřejmě s automatem je to lepší.

Odpovědět  |   | 
Milan  |  19. 05. 2015 12:08

Jestli to spis nebude tím, že neumíš pouštět spojku.. Ze by si někdo někdy stezoval, ze mu manuál při přeřazení cuká, to jsem jeste teda neslyšel :DDD

Odpovědět  |   | 
Kubis  |  21. 05. 2015 12:22

Takhle to řeknu, u koncernu ani u 308 s jiným motorem mi to necukalo.
Takže to asi nohama nebude...

Odpovědět  |   | 
jirka  |  16. 05. 2015 20:05

130 koní stovka za 10.1 nic moc. Elektronický meziplyn hnus. Já umím meziplyn při zrychlování kdy je třeba podřadit a nedávno jsem se naučil meziplyn připodřazování při spomalování jednou nohou brzda a plynový pedál. Docela makačka než to člověk dostane pod kůži.

Odpovědět  |   | 
honza  |  16. 05. 2015 20:16

Jj. Mám už slabší synchrony a tak mě to přimělo řadit dolů s dvakrát vyšláplou spojkou a dvakrát daným meziplynem jako v dobách postarších náklaďáků. Padá to tam mnohem snáz a jízda je mnohem zajímavější....

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  19. 05. 2015 18:17

gratulujem k medzi plynu, si sa pochvalil

na kombik s 1440kg pohotovostnej hmotnosti je tych 10s na 1,2t velmi pekny cas...

Odpovědět  |   | 
John  |  16. 05. 2015 20:39

Ten otackomer, ze ide opacne to mi pripada ako ZSSR ked zaviedli, ze vsetky ventily sa budu zatvarat opacne ako tie ,,kapitalisticke". No HOVADINA!!!!!!

Odpovědět  |   | 
Verny  |  16. 05. 2015 22:50

Nejen otáčkoměr ale celý slavný i-kokpit nebo jak to nazývají je úplná hovadina. Je to vidět na prodejích ty jim padají a budou padat dál. Jsem zvědavý kdy to pokorně vrátí zpátky. Jen aby už nebylo pozdě.

Odpovědět  |   | 
Adolf  |  17. 05. 2015 11:35

Je to hnus.

Odpovědět  |   | 
Tomas  |  22. 05. 2015 23:06

Chod do pici, jezdil si v tom aute? Ne? Tak si jezdi v tvoji kokotine

Odpovědět  |   | 
Michal  |  17. 05. 2015 21:59

Pokud myslíš prodeje v ČR, tak ty závratné opravdu nejsou, ale v EU je na tom v prodejích hodně dobře: http://left-lane.com/wp-content/uploads/2015/0... ...

Odpovědět  |   | 
pacho  |  17. 05. 2015 16:02

len takú podotázočku, sedel si v tom vôbec?, spravil si s tý aspoň 50km, že to porovnávaš k ZSSR?. Zrejm z Tvojej strany ide len o výkrik do tmy??

Odpovědět  |   | 
veto  |  18. 05. 2015 12:58

presne tak, v zivote v tom nesedel, ale uz ma kategoricky nazor. Keby v tom aute sedel, tak by videl na prvy pohlad, preco je ten otackomer opacne.

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  19. 05. 2015 18:19

otackomer nevadi, ale i-cocKpit je riadna zebracina.. hroza s tym pracovat hlavne ked mas pustenu navigaciu

osobne skusenosti

Odpovědět  |   | 
Petr  |  18. 05. 2015 15:26

Podivej na Aston Martin - je to taky HOVADINA ??

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  19. 05. 2015 18:25

Nie ze by jazdila 308 spatne, aspon ta kratka ochotne zataca a zadok uskakuje dost desivo na blbej ceste, ale to priecne zrychlenie necele 1G bude gumami a nie ze nie...

odporucam to odmerat na nejakych priemernych gumach v rozmere 16/205/55 a nie zrovna na Michelin PS3 co je vysoko nadpriemerne lepiva premiova pneu

myslim, ze s hociakym zastupcom tejto triedy sa pri spravnom naskladani auta do zakruty podari to iste na tych gumach

btw nie je to nahodicka, ze najrychlejsie auto pri vyhybacom manevri zostalo tiez nahodou na dlhodoby testik ? moc by som tym ultra jazdnym vlastnostiam 308sw s 1440kg pohotovostnej neveril

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 196 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 32 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A
Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila jedna nevinná fotografie se supersportem

Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila je…

Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.

31.  7.  2019 | | 6 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A