Dlouhodobý test Peugeot 308 SW 1.2 PureTech: Jak je vlastně rychlý?

Antiautomat  |  26. 06. 2015 08:54

'' možností redakční telemetrie''
Mozete prosim popisat co bolo myslene tymto?
Napoveda: https://sk.wikipedia.org/wiki/Telemetria...


Odpovědět  |   | 
Orel  |  26. 06. 2015 12:25

Jezdím s tim na firmě už nějaký pátek a je to lenivé jak sviňa. Rozjezd to má celkem dobrý, ovšem pak se dlouhou, dlouho nic neděje a když vrcholí otáčky, tak taky nic. Jinak auto je to celkem vzhledem ke třídě a ceně slušné, nevrže a vše funguje, sedadla dobrá i při delším cestování. Kolikrát přemýšlím k čemu ta 1.2 je vlastně dobrá, na jaký provoz se to vlastně hodí.

Odpovědět  |   | 
Radon  |  26. 06. 2015 13:32

A na jake auto jsi byl do te doby zvykly? Tedy tvuj standard...

Odpovědět  |   | 
Orel  |  26. 06. 2015 13:46

Měl jsme před tím 308 1.6vti, nebyla to raketa, ale rozhodně to bylo pružnější, já proti tomu motoru 1.2 nic nemám, chápu, že 1.2 není 1.6, ale co nechápu v čem spočívá to kouzlo té 1.2 ?

Odpovědět  |   | 
mex  |  26. 06. 2015 14:58

Nízké CO2, samozřejmě jenom papírové

Odpovědět  |   | 
Tom  |  26. 06. 2015 15:54

Take mam podobnou zkusenost, ale zkusil jsem ty dve auta zmerit a kupodivu, byt pocitove jsem rikal, ze ta 1,6 jede lepe, byla ta 1,2 turbo lepsi a pruznejsi ve vsech smerech. Jen tam proste nevrcholil kroutak jako u atmosfery, takze pocitove se mi zdalo, ze jede atmofera lip. Ale objektive opak byl pravdou...

Odpovědět  |   | 
k22  |  26. 06. 2015 15:41

z 80-130 to odpovídá tak Fiatu Punto 1.2, předjíždět s tím chce docela koule..

Odpovědět  |   | 
Jiřík  |  26. 06. 2015 18:06

Nauč se počítat a zkus myslet.kW na kg hmotnosti+ točivý moment jsou jasným faktorem,to auto jede dobře,Punto1.2 v 80 takřka přestává zrychlovat-ale auto je to jinak dobré.Fyzika je jen jedna,kolik máš koulí Ty,nevím,ale na vysvědčení jich asi bylo hodně......

Odpovědět  |   | 
Adolf  |  27. 06. 2015 10:50

Punto má i převodovku.

Odpovědět  |   | 
veto  |  26. 06. 2015 21:58

vdaka za pekne informacie, takymito testami ste sa pre ma stali najlepsim automagazinom na sk a cz

Odpovědět  |   | 
goes  |  27. 06. 2015 14:48

oni jsou jen v CZ...

Odpovědět  |   | 
goes  |  27. 06. 2015 14:49

oni jsou jen v CZ... a kdyby ses ucil lepe cizi jazyky, bude pro tebe madarsky, rusky, poslky, rakousky, nemecky... auto magazin stejne "vas" jako ten cesky.

Odpovědět  |   | 
X1  |  27. 06. 2015 16:53

Autorevue citam, ale hodnotim ho ako priemer az podpriemer. Ale tak je to takmer vsade na SK CZ scene, nerozumiem z coho vlhnes. O pozitivnej "diskriminacii" koncernu radsej pomlcim.

Odpovědět  |   | 
goes  |  27. 06. 2015 14:47

pro redakci...

v clanku pisete "Výrobce udává zrychlení 0-100 km/h za 10,1 sekundy. To se nám nepodařilo ani při jednom pokusu. Možná i proto, že automatická převodovka není snahám o rychlý rozjezd příliš nakloněna."

to je dle meho nesmysl. Automobilka to prece merila s tou samou prevodovkou. 10,1 s je udaj pro automat, ne manual. Takze to, ze tam je liny automat dava cas s linym automatem, tak jak jej mela automobilka pri mereni. Takze duvod nenamereni tech 10,1 nemuze byt automat.

Odpovědět  |   | 
goes  |  27. 06. 2015 14:49

a jeste dotaz, ktery konkretni Vbox pouzivate. maji jich v nabidce vice...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 06. 2015 22:09

A spotřeby, které automobilky udávají jsou také skutečné? Znáš heslo "papír snese všechno"?

Odpovědět  |   | 
goes  |  29. 06. 2015 19:15

Vubec nejde o to, zda ten udaj sedi nebo ne. Jde mi o to, ze proste vymlouvata se na automat je kravina, kdyz automobilka ten cas resila taky s automatem.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  29. 06. 2015 21:34

Zřejmě nechápeš.

Odpovědět  |   | 
goes  |  30. 06. 2015 07:00

Chapu kam tim miris, ze si to automobilka pribarvila. Ale to opet neni duvod psat, ze za to muze pomaly automat.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  30. 06. 2015 21:01

Zvláštní myšlenkové pochody. A čímpak by to asi mohlo být, když si automobilka něco upraví tak, aby jí to vyhovovalo.

Odpovědět  |   | 
goes  |  01. 07. 2015 08:11

Tak zacneme jinak. Muzes tu tvou upravu, se kterou jsi prisel, nejak prokazat? Nebo zustaneme u toho, ze jsi to napsal, tak to je proste tak a ne jinak.
Druhak odvolavat se na to, ze dynamika je slaba, protoze to ma automat v aute ve kterem je automat a se kterym to automobilka merila je proste kravina.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  01. 07. 2015 08:35

Hned na úvod jsem ti to vysvětlil, nevím proč bych se měl opakovat. Nebyl by to zdaleka první případ, kdy se naměřené výsledky lišily od "papírových". Kde bereš tu jistotu, že uvádějí skutečné naměřené hodnoty, viz. spotřeba. Také to můžeš prokázat?

Odpovědět  |   | 
goes  |  02. 07. 2015 10:19

Jenze ja tu nejsem v roli toho, co by neco potvrzoval nebo zpochybnoval. To tys tu neco zpochybnil. A pokud jsi to zpochybnil, tak zrejme mas neco, cim toto dokazes podporit. Proc bych ja mel neco delat, kdyz tvzreni tu hazes ty?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  02. 07. 2015 11:32

Ale jdi ty brepto. podívej se na začátek své větve, co zpochybňuješ. Já ti napsal jen zdůvodnění.

Odpovědět  |   | 
goes  |  02. 07. 2015 12:12

Chapu, ze je pro tebe ted slozite se z toho nejak vycukat. Ja na rozdil od tebe zadne tvrzeni nepouzil. To tys psal o tom fejkovani a ja mam neco dokladat. No proc ne. Chapu, ze i v anonymni rovine je tezke priznat chybku. Ok, nechme toho.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Volkswagen Grand California 680: Dovolená na Slovensku jezdící, spící

Volkswagen Grand California 680

Největší obytný Volkswagen měří na délku skoro sedm metrů, přitom ale jezdí jako klasická dodávka. Jeho schopnosti jsme vyrazili prověřit na Slovensko.

včera | Vladimír Kadera | 9 příspěvků
Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

11.  8.  2020 | Michal Dokoupil | 70 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 56 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro
Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné není, přesto se o něj Češi možná porvou

Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné nen…

Vlastně by nás ani nemělo překvapovat, že v pozici nejlevnějšího kombi na českém trhu najdeme Dacii Logan MCV. Vůz začíná na 204.900 korunách a krásou neoplývá, přesto se o něj možná Češi ještě poperou.

27.  7.  2020 | | 85 N/A
Mička Jan
Konec výrobyDacia Logan