Dlouhodobý test Peugeot 308 SW 1.2 PureTech: Jak je vlastně rychlý?

25 komentářů

goes
27. června • 14:47

pro redakci...v clanku pisete "Výrobce udává zrychlení 0-100 km/h za 10,1 sekundy. To se nám nepodařilo ani při jednom pokusu. Možná i proto, že automatická převodovka není snahám o rychlý rozjezd příliš nakloněna."to je dle meho nesmysl. Automobilka to prece merila s tou samou prevodovkou. 10,1 s je udaj pro automat, ne manual. Takze to, ze tam je liny automat dava cas s linym automatem, tak jak jej mela automobilka pri mereni. Takze duvod nenamereni tech 10,1 nemuze byt automat.

Mirek
27. června • 22:09

A spotřeby, které automobilky udávají jsou také skutečné? Znáš heslo "papír snese všechno"? :-D

goes
29. června • 19:15

Vubec nejde o to, zda ten udaj sedi nebo ne. Jde mi o to, ze proste vymlouvata se na automat je kravina, kdyz automobilka ten cas resila taky s automatem.

Mirek
29. června • 21:34

Zřejmě nechápeš.

goes
30. června • 7:00

Chapu kam tim miris, ze si to automobilka pribarvila. Ale to opet neni duvod psat, ze za to muze pomaly automat.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
30. června • 21:01

Zvláštní myšlenkové pochody. A čímpak by to asi mohlo být, když si automobilka něco upraví tak, aby jí to vyhovovalo.

goes
1. července • 8:11

Tak zacneme jinak. Muzes tu tvou upravu, se kterou jsi prisel, nejak prokazat? Nebo zustaneme u toho, ze jsi to napsal, tak to je proste tak a ne jinak.
Druhak odvolavat se na to, ze dynamika je slaba, protoze to ma automat v aute ve kterem je automat a se kterym to automobilka merila je proste kravina.

Mirek
1. července • 8:35

Hned na úvod jsem ti to vysvětlil, nevím proč bych se měl opakovat. Nebyl by to zdaleka první případ, kdy se naměřené výsledky lišily od "papírových". Kde bereš tu jistotu, že uvádějí skutečné naměřené hodnoty, viz. spotřeba. Také to můžeš prokázat?

goes
2. července • 10:19

Jenze ja tu nejsem v roli toho, co by neco potvrzoval nebo zpochybnoval. To tys tu neco zpochybnil. A pokud jsi to zpochybnil, tak zrejme mas neco, cim toto dokazes podporit. Proc bych ja mel neco delat, kdyz tvzreni tu hazes ty?

Mirek
2. července • 11:32

Ale jdi ty brepto. podívej se na začátek své větve, co zpochybňuješ. Já ti napsal jen zdůvodnění.

goes
2. července • 12:12

Chapu, ze je pro tebe ted slozite se z toho nejak vycukat. Ja na rozdil od tebe zadne tvrzeni nepouzil. To tys psal o tom fejkovani a ja mam neco dokladat. No proc ne. Chapu, ze i v anonymni rovine je tezke priznat chybku. Ok, nechme toho.

goes
27. června • 14:49

a jeste dotaz, ktery konkretni Vbox pouzivate. maji jich v nabidce vice...

veto
26. června • 21:58

vdaka za pekne informacie, takymito testami ste sa pre ma stali najlepsim automagazinom na sk a cz

X1
27. června • 16:53

Autorevue citam, ale hodnotim ho ako priemer az podpriemer. Ale tak je to takmer vsade na SK CZ scene, nerozumiem z coho vlhnes. O pozitivnej "diskriminacii" koncernu radsej pomlcim.

goes
27. června • 14:49

oni jsou jen v CZ... a kdyby ses ucil lepe cizi jazyky, bude pro tebe madarsky, rusky, poslky, rakousky, nemecky... auto magazin stejne "vas" jako ten cesky.

goes
27. června • 14:48

oni jsou jen v CZ...

k22
26. června • 15:41

z 80-130 to odpovídá tak Fiatu Punto 1.2, předjíždět s tím chce docela koule..

Jiřík
26. června • 18:06

Nauč se počítat a zkus myslet.kW na kg hmotnosti+ točivý moment jsou jasným faktorem,to auto jede dobře,Punto1.2 v 80 takřka přestává zrychlovat-ale auto je to jinak dobré.Fyzika je jen jedna,kolik máš koulí Ty,nevím,ale na vysvědčení jich asi bylo hodně......;-)

Adolf
27. června • 10:50

Punto má i převodovku.:-D

Orel
26. června • 12:25

Jezdím s tim na firmě už nějaký pátek a je to lenivé jak sviňa. Rozjezd to má celkem dobrý, ovšem pak se dlouhou, dlouho nic neděje a když vrcholí otáčky, tak taky nic. Jinak auto je to celkem vzhledem ke třídě a ceně slušné, nevrže a vše funguje, sedadla dobrá i při delším cestování. Kolikrát přemýšlím k čemu ta 1.2 je vlastně dobrá, na jaký provoz se to vlastně hodí.

Radon
26. června • 13:32

A na jake auto jsi byl do te doby zvykly? Tedy tvuj standard...

Orel
26. června • 13:46

Měl jsme před tím 308 1.6vti, nebyla to raketa, ale rozhodně to bylo pružnější, já proti tomu motoru 1.2 nic nemám, chápu, že 1.2 není 1.6, ale co nechápu v čem spočívá to kouzlo té 1.2 ?

Tom
26. června • 15:54

Take mam podobnou zkusenost, ale zkusil jsem ty dve auta zmerit a kupodivu, byt pocitove jsem rikal, ze ta 1,6 jede lepe, byla ta 1,2 turbo lepsi a pruznejsi ve vsech smerech. Jen tam proste nevrcholil kroutak jako u atmosfery, takze pocitove se mi zdalo, ze jede atmofera lip. Ale objektive opak byl pravdou...

mex
26. června • 14:58

Nízké CO2, samozřejmě jenom papírové :-/

Antiautomat
26. června • 8:54

'' možností redakční telemetrie''
Mozete prosim popisat co bolo myslene tymto?
Napoveda: https://sk.wikipedia.org/wiki/Telemetria...

Doporučujeme

Články odjinud