Dlouhodobý test Peugeot 308 SW 1.2 PureTech: Jak je vlastně rychlý?

Antiautomat  |  26. 06. 2015 08:54

'' možností redakční telemetrie''
Mozete prosim popisat co bolo myslene tymto?
Napoveda: https://sk.wikipedia.org/wiki/Telemetria...


Odpovědět  |   | 
Orel  |  26. 06. 2015 12:25

Jezdím s tim na firmě už nějaký pátek a je to lenivé jak sviňa. Rozjezd to má celkem dobrý, ovšem pak se dlouhou, dlouho nic neděje a když vrcholí otáčky, tak taky nic. Jinak auto je to celkem vzhledem ke třídě a ceně slušné, nevrže a vše funguje, sedadla dobrá i při delším cestování. Kolikrát přemýšlím k čemu ta 1.2 je vlastně dobrá, na jaký provoz se to vlastně hodí.

Odpovědět  |   | 
Radon  |  26. 06. 2015 13:32

A na jake auto jsi byl do te doby zvykly? Tedy tvuj standard...

Odpovědět  |   | 
Orel  |  26. 06. 2015 13:46

Měl jsme před tím 308 1.6vti, nebyla to raketa, ale rozhodně to bylo pružnější, já proti tomu motoru 1.2 nic nemám, chápu, že 1.2 není 1.6, ale co nechápu v čem spočívá to kouzlo té 1.2 ?

Odpovědět  |   | 
mex  |  26. 06. 2015 14:58

Nízké CO2, samozřejmě jenom papírové

Odpovědět  |   | 
Tom  |  26. 06. 2015 15:54

Take mam podobnou zkusenost, ale zkusil jsem ty dve auta zmerit a kupodivu, byt pocitove jsem rikal, ze ta 1,6 jede lepe, byla ta 1,2 turbo lepsi a pruznejsi ve vsech smerech. Jen tam proste nevrcholil kroutak jako u atmosfery, takze pocitove se mi zdalo, ze jede atmofera lip. Ale objektive opak byl pravdou...

Odpovědět  |   | 
k22  |  26. 06. 2015 15:41

z 80-130 to odpovídá tak Fiatu Punto 1.2, předjíždět s tím chce docela koule..

Odpovědět  |   | 
Jiřík  |  26. 06. 2015 18:06

Nauč se počítat a zkus myslet.kW na kg hmotnosti+ točivý moment jsou jasným faktorem,to auto jede dobře,Punto1.2 v 80 takřka přestává zrychlovat-ale auto je to jinak dobré.Fyzika je jen jedna,kolik máš koulí Ty,nevím,ale na vysvědčení jich asi bylo hodně......

Odpovědět  |   | 
Adolf  |  27. 06. 2015 10:50

Punto má i převodovku.

Odpovědět  |   | 
veto  |  26. 06. 2015 21:58

vdaka za pekne informacie, takymito testami ste sa pre ma stali najlepsim automagazinom na sk a cz

Odpovědět  |   | 
goes  |  27. 06. 2015 14:48

oni jsou jen v CZ...

Odpovědět  |   | 
goes  |  27. 06. 2015 14:49

oni jsou jen v CZ... a kdyby ses ucil lepe cizi jazyky, bude pro tebe madarsky, rusky, poslky, rakousky, nemecky... auto magazin stejne "vas" jako ten cesky.

Odpovědět  |   | 
X1  |  27. 06. 2015 16:53

Autorevue citam, ale hodnotim ho ako priemer az podpriemer. Ale tak je to takmer vsade na SK CZ scene, nerozumiem z coho vlhnes. O pozitivnej "diskriminacii" koncernu radsej pomlcim.

Odpovědět  |   | 
goes  |  27. 06. 2015 14:47

pro redakci...

v clanku pisete "Výrobce udává zrychlení 0-100 km/h za 10,1 sekundy. To se nám nepodařilo ani při jednom pokusu. Možná i proto, že automatická převodovka není snahám o rychlý rozjezd příliš nakloněna."

to je dle meho nesmysl. Automobilka to prece merila s tou samou prevodovkou. 10,1 s je udaj pro automat, ne manual. Takze to, ze tam je liny automat dava cas s linym automatem, tak jak jej mela automobilka pri mereni. Takze duvod nenamereni tech 10,1 nemuze byt automat.

Odpovědět  |   | 
goes  |  27. 06. 2015 14:49

a jeste dotaz, ktery konkretni Vbox pouzivate. maji jich v nabidce vice...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 06. 2015 22:09

A spotřeby, které automobilky udávají jsou také skutečné? Znáš heslo "papír snese všechno"?

Odpovědět  |   | 
goes  |  29. 06. 2015 19:15

Vubec nejde o to, zda ten udaj sedi nebo ne. Jde mi o to, ze proste vymlouvata se na automat je kravina, kdyz automobilka ten cas resila taky s automatem.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  29. 06. 2015 21:34

Zřejmě nechápeš.

Odpovědět  |   | 
goes  |  30. 06. 2015 07:00

Chapu kam tim miris, ze si to automobilka pribarvila. Ale to opet neni duvod psat, ze za to muze pomaly automat.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  30. 06. 2015 21:01

Zvláštní myšlenkové pochody. A čímpak by to asi mohlo být, když si automobilka něco upraví tak, aby jí to vyhovovalo.

Odpovědět  |   | 
goes  |  01. 07. 2015 08:11

Tak zacneme jinak. Muzes tu tvou upravu, se kterou jsi prisel, nejak prokazat? Nebo zustaneme u toho, ze jsi to napsal, tak to je proste tak a ne jinak.
Druhak odvolavat se na to, ze dynamika je slaba, protoze to ma automat v aute ve kterem je automat a se kterym to automobilka merila je proste kravina.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  01. 07. 2015 08:35

Hned na úvod jsem ti to vysvětlil, nevím proč bych se měl opakovat. Nebyl by to zdaleka první případ, kdy se naměřené výsledky lišily od "papírových". Kde bereš tu jistotu, že uvádějí skutečné naměřené hodnoty, viz. spotřeba. Také to můžeš prokázat?

Odpovědět  |   | 
goes  |  02. 07. 2015 10:19

Jenze ja tu nejsem v roli toho, co by neco potvrzoval nebo zpochybnoval. To tys tu neco zpochybnil. A pokud jsi to zpochybnil, tak zrejme mas neco, cim toto dokazes podporit. Proc bych ja mel neco delat, kdyz tvzreni tu hazes ty?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  02. 07. 2015 11:32

Ale jdi ty brepto. podívej se na začátek své větve, co zpochybňuješ. Já ti napsal jen zdůvodnění.

Odpovědět  |   | 
goes  |  02. 07. 2015 12:12

Chapu, ze je pro tebe ted slozite se z toho nejak vycukat. Ja na rozdil od tebe zadne tvrzeni nepouzil. To tys psal o tom fejkovani a ja mam neco dokladat. No proc ne. Chapu, ze i v anonymni rovine je tezke priznat chybku. Ok, nechme toho.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 46 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A
MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijela k Grandhotelu Pupp autem za 5 milionů!

MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijel…

I v letošním roce je automobilka BMW oficiálním partnerem filmového festivalu v Karlových Varech. Zjišťovali jsme, jakými vozy se budou prohánět ty největší hvězdy.

28.  6.  2019 | | 20 N/A