Dlouhodobý test Nissan Qashqai dCi 110: Recept na úspěch

Mira  |  17. 02. 2016 07:06

Podle nadpisu hledám dlouhodobý test, ale nikde žádné zhodnocení, jen přehled technických parametrů a fotogalerii, tradičně na více stranách. Navrhuji opravu názvu: Např: Těšte se na dlouhodobý test, nebo Plánujeme dlouhodobý test.

Odpovědět  |   | 
space  |  17. 02. 2016 09:09

Myslíš to dobře, ale mýlíš se. Tohle není test Nissanu, ale dlouhodobý test trpělivosti čtenářů. Třeba takové Autoforum mě se svými daily top ten, best, shit dostalo do stavu, kdy už tam nechodím.
Dokud sem budeme ve velkém lozit nebude tomu jinak...

Odpovědět  |   | 
Pilot ..  |  18. 02. 2016 21:03

Tesat do kamene tyto slova!!

Odpovědět  |   | 
Ex  |  17. 02. 2016 08:28

Nevím, měl jsem Nissana vyrobeného v Britanii a později Suzuki vyrobené v Maďarsku. Zatím co Nissan byla řada závad jedna za druhou a 2x měněný motor 1,8, tak musím zaklepat, čtyřkolka od Suzuki zatím
úplná pohoda, i když pohodlí musím uznat je trochu nižší. No budu mít Suzuki už 4 rokem a přichází čas na obměnu, ale Nissan to už jistojistě nebude.

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  17. 02. 2016 14:23

bohuzial 1.8 16V bol menej podareny motor ale pochybujem, ze ti ho vymenili 2x mal len 2 problemy 1 - francuzke piestne kruzky, ktore prepustali vela oleja 2 - vadny snimac polohy klukoveho hriadela, ani v jednom pripade by ti kvoli snimacu ani kruzkom motor nevymenili... takze skor asi blufujes i ked je pravda, ze to bol nevydareny motor v primere i almere

Odpovědět  |   | 
gladiatorr  |  17. 02. 2016 14:32

Nissan P11 13 let, 270 t km, 2l benzín, pak qashqai durhé gen - oba naprosto bez problémů, takže další ?

Odpovědět  |   | 
bubulak  |  17. 02. 2016 10:54

Z údajů z článku to jasně plyne - je to krám pro hipsterské frikulíny, co je pro ně důležitý jak to auto vypadá a jakou má konektivitu na fejsbůk, ale ne jakou má užitnou hodnotu a jezdí. Auto, které poskytuje vnitřní prostor zhruba jako průměrný hatchback nižší střední třídy, ale stojí podstatně více a jezdí o dost hůře. A jedinou výhodu této třídy aut - pohon 4x4 se už Nissanu podařilo také eliminovat a ještě se tím chlubí. K tomu ještě můžeme přidat otřesné řazení v duchu nejlepších tradic toho druhého z aliance Nissan - Renault a zadní nápravu typu lešenářská trubka. Prostě za téměř 600 papírů skutečně deal roku.

Úspěch tohoto vozu potvrzuje moji dávnou teorii, že nejlepší kšeft je ten s lidskou blbostí.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  17. 02. 2016 12:20

Souhlasím s tebou do detailu, ale napadlo mě, co bys napsal před 50ti lety. Všechno drahé, všechno šmejd, a stejně něco bylo úspěšné a zase by se dalo uvádět: Úspěch tohoto vozu potvrzuje moji dávnou teorii, že nejlepší kšeft je ten s lidskou blbostí.

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  17. 02. 2016 14:28

Za torznu priecku a 4x4 mozu zakaznici samy, ani jeden z nich tie veci nie lenze nevyuzil ale ani neocenil, nevidim dovod preco by to nie len nissan ale i VW vid octavie a golfy ponukal nadalej.

Jedine hipsterske co mi pride je tvoj prispevok, ludia co hladaju bezpecne auto s vyssou svetlou vyskou i posedom samotnym si pridu na svoje, ked si v takom aute este nesiel a ani si konkretne Kashkai neriadil, tak je dost od veci pisat hipsterske klady. Clovek co neriesi ostatnych, ale si kupi co potrebuje v tom ma jasno na rozdiel od teba.

Odpovědět  |   | 
bubulak  |  17. 02. 2016 14:32

Právě, že (bohužel) jel.

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  17. 02. 2016 14:39

a co z toho vyplyva v com je horsi ako konkurenti - ktori presne ?

alebo vsetky crossovery su hipsterske nudle ?

Odpovědět  |   | 
bubulak  |  19. 02. 2016 09:27

Všechny určitě ne, jen ty předražené navoněné prdy bez pořádné techniky, jako je QQ2. Já jezdím v jednom s V6 a awd a rozhodně si nestěžuji.

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  24. 02. 2016 08:30

A stoji tolko co kashkai jo ?

Odpovědět  |   | 
Toky  |  17. 02. 2016 16:10

No tak ja som v ňom sedel ale nešiel lebo sa nedalo. Pretože palubná doska je tak nešikovne tvarovaná, že tlačí jej hrana na koleno, ak si ho chceš oprieť. A sedieť v aute tak, že stále musím dávať pozor na rozťahovanie nôh aby som náhodou neohlodával koleno, no tak to mi netreba.
Vyšší posed a výhľad je ale fajn, s hečbekom sa to zrovnávať nedá.

Odpovědět  |   | 
Dynax  |  19. 02. 2016 10:08

Psy štekajú, karavána ide ďalej. Výsledky hovoria jasne. V EU dlhodobo najpredávanejší model v triede. CZ/SK trh na tom nič nezmení. Ako jeden z mála v tomto fóre som Qashqai J11 rok vlastnil a najazdil na nom 35T km. Autu som v danom segmente a kategórii nemal čo vytknúť . Pre aktuálnu potrebu väčšieho kufru som sa práve pre spokojnosť s ním rozhodol pre nový X-Trail. Som rozmeru XXL , tak nejaké poznámky o málo priestoru a tlačení palubky na nohu mi prídu úsmevné.

Odpovědět  |   | 
fish  |  21. 02. 2016 18:02

X traila mám od Vánoc doma, jezdím každý den, prům.spotřeba motoru 1,6 dci - 5,5l, super
auto na silnici, terén i dálnici. Kolikrát plky redaktorů na účet X trailu jsou nesmyslné např.
poslední automotorevue na Primě - expert Pepa hodnotil škodárnu rapid scout a když porovnám
jeho test X trailu s tímto pseudooffroadem rapidem, tak je mi s toho smutno. Rapid vyšel
jako král offroadů a X trail jako nepoužitelná záležitost v tom samém terénu.Co k tomu říci, zřejmě
podplacená záležitost koncernem a i kdyby konkurence byla sebelepší, tak City go vítězí
ve všech kategoriích. Kašlat na jejich testy, zkusit si to sám a pak hodnotit. Zatím si stojím
Fish

Odpovědět  |   | 
Aleš  |  23. 02. 2016 13:04

Souhlasím s tebou. Mám taky X-traila od října loňského roku a zatím max. spokojenost. Spotřeba okolo 5,3l/100km. Jsem s ním max.spokojen. Netvrdím, že je to bůh mezi SUV, ale poměr cena-výkon jasně vítězí.

Odpovědět  |   | 
fish  |  08. 03. 2016 10:43

Ahoj, kdyby jsi měl nějaké zkušenosti navíc s X Trailem dej vědět, nikde se o tom autě moc nepíše. Já zatím bez problémů, max spokojenost, auto jako tank spotřeba městskýho autíčka.

Odpovědět  |   | 
Miroslav Červený  |  22. 03. 2016 18:23

Dobrý den
Mám dotaz.Nissa Qashqai má dle technických parametrů 401 litrů objemu zavazadlového prostoru.To je včetně dvojité podlahy nebo jen nad dvojitou podlahou? A je to s rezervním kolem nebo bez? Dále bych se podivil nad Nissanen jako takovým.V ČR udává objem kufru 401 litrů, ale u stejného automobilu v zahraničí to je 439 litrů a to nad dvojitým dnem(např.Španělsko). Tak kolik je skutečný objem zavazadlového prostoru?
Děkuji

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Kia XCeed 1.6 CRDi MHEV a XCeed 1.6 GDi PHEV: Jeden hot a druhý čehý

Kia XCeed 1.6 CRDi MHEV a 1.6 GDI PHEV

Korejský kompakt Kia XCeed je nyní dostupný s novými možnostmi pohonu. Vedle plug-in hybridu jde i o diesel s manuální převodovkou iMT.

včera | Vladimír Kadera | 9 příspěvků
TEST Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): Šli skautíci na výlet, měli 200 koní

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

Univerzálnímu stroji se zvýšeným podvozkem nejsilnější turbodiesel a bohatá výbava sluší. Znamená „skautizace“ pro uživatele nějaká omezení, nebo je zde vše Simply clever?

24.  1.  2021 | Richard Herbich | 97 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

22.  1.  2021 | Jan Mička | 85 příspěvků

Nejčtenější články

Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytávku, která se o všechno sama postará

Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytá…

V posledních Fordech najdete novou verzi systému, který automaticky detekuje zamlžení čelního okna.

21.  1.  2021 | | 20 N/A
Daniel Fuglevič
VýbavaFordŽivot řidičeTechnika
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 80 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat
Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji hodnotí dobový tisk a zkušený majitel?

Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji …

Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.

31.  12.  2020 | | 137 N/A
Tomáš Dusil
TatraHistorie
Nejlepší auta roku 2020 podle Autorevue: Cena nehraje roli. I levná auta překvapila!

Nejlepší auta roku 2020 podle Autorevue: Ce…

Během uplynulého roku jsme vám přinesli více než 70 testů, jízdních dojmů a zajímavých ohlédnutí do automobilové historie. Nyní jdeme s kůží na trh a představíme vám auta, která jsou podle nás nejlepší.

1.  1.  2021 | | 7 N/A
AutoRevue.cz
Zajímavosti