Dlouhodobý test Nissan Qashqai dCi 110: Recept na úspěch

19 komentářů

Miroslav Červený
22. března • 18:23

Dobrý den
Mám dotaz.Nissa Qashqai má dle technických parametrů 401 litrů objemu zavazadlového prostoru.To je včetně dvojité podlahy nebo jen nad dvojitou podlahou? A je to s rezervním kolem nebo bez? Dále bych se podivil nad Nissanen jako takovým.V ČR udává objem kufru 401 litrů, ale u stejného automobilu v zahraničí to je 439 litrů a to nad dvojitým dnem(např.Španělsko). Tak kolik je skutečný objem zavazadlového prostoru?
Děkuji

Dynax
19. února • 10:08

Psy štekajú, karavána ide ďalej. Výsledky hovoria jasne. V EU dlhodobo najpredávanejší model v triede. CZ/SK trh na tom nič nezmení. Ako jeden z mála v tomto fóre som Qashqai J11 rok vlastnil a najazdil na nom 35T km. Autu som v danom segmente a kategórii nemal čo vytknúť . Pre aktuálnu potrebu väčšieho kufru som sa práve pre spokojnosť s ním rozhodol pre nový X-Trail. Som rozmeru XXL , tak nejaké poznámky o málo priestoru a tlačení palubky na nohu mi prídu úsmevné.

fish
21. února • 18:02

X traila mám od Vánoc doma, jezdím každý den, prům.spotřeba motoru 1,6 dci - 5,5l, super
auto na silnici, terén i dálnici. Kolikrát plky redaktorů na účet X trailu jsou nesmyslné např.
poslední automotorevue na Primě - expert Pepa hodnotil škodárnu rapid scout a když porovnám
jeho test X trailu s tímto pseudooffroadem rapidem, tak je mi s toho smutno. Rapid vyšel
jako král offroadů a X trail jako nepoužitelná záležitost v tom samém terénu.Co k tomu říci, zřejmě
podplacená záležitost koncernem a i kdyby konkurence byla sebelepší, tak City go vítězí
ve všech kategoriích. Kašlat na jejich testy, zkusit si to sám a pak hodnotit. Zatím si stojím
:-D:-D:-D:-D Fish

Aleš
23. února • 13:04

Souhlasím s tebou. Mám taky X-traila od října loňského roku a zatím max. spokojenost. Spotřeba okolo 5,3l/100km. Jsem s ním max.spokojen. Netvrdím, že je to bůh mezi SUV, ale poměr cena-výkon jasně vítězí.

fish
8. března • 10:43

Ahoj, kdyby jsi měl nějaké zkušenosti navíc s X Trailem dej vědět, nikde se o tom autě moc nepíše. Já zatím bez problémů, max spokojenost, auto jako tank spotřeba městskýho autíčka.
:-D:-D:-D

bubulak
17. února • 10:54

Z údajů z článku to jasně plyne - je to krám pro hipsterské frikulíny, co je pro ně důležitý jak to auto vypadá a jakou má konektivitu na fejsbůk, ale ne jakou má užitnou hodnotu a jezdí. Auto, které poskytuje vnitřní prostor zhruba jako průměrný hatchback nižší střední třídy, ale stojí podstatně více a jezdí o dost hůře. A jedinou výhodu této třídy aut - pohon 4x4 se už Nissanu podařilo také eliminovat a ještě se tím chlubí. K tomu ještě můžeme přidat otřesné řazení v duchu nejlepších tradic toho druhého z aliance Nissan - Renault a zadní nápravu typu lešenářská trubka. Prostě za téměř 600 papírů skutečně deal roku. Úspěch tohoto vozu potvrzuje moji dávnou teorii, že nejlepší kšeft je ten s lidskou blbostí.

lamal_SK
17. února • 14:28

Za torznu priecku a 4x4 mozu zakaznici samy, ani jeden z nich tie veci nie lenze nevyuzil ale ani neocenil, nevidim dovod preco by to nie len nissan ale i VW vid octavie a golfy ponukal nadalej.Jedine hipsterske co mi pride je tvoj prispevok, ludia co hladaju bezpecne auto s vyssou svetlou vyskou i posedom samotnym si pridu na svoje, ked si v takom aute este nesiel a ani si konkretne Kashkai neriadil, tak je dost od veci pisat hipsterske klady. Clovek co neriesi ostatnych, ale si kupi co potrebuje v tom ma jasno na rozdiel od teba.

Toky
17. února • 16:10

No tak ja som v ňom sedel ale nešiel lebo sa nedalo. Pretože palubná doska je tak nešikovne tvarovaná, že tlačí jej hrana na koleno, ak si ho chceš oprieť. A sedieť v aute tak, že stále musím dávať pozor na rozťahovanie nôh aby som náhodou neohlodával koleno, no tak to mi netreba.
Vyšší posed a výhľad je ale fajn, s hečbekom sa to zrovnávať nedá.

bubulak
17. února • 14:32

Právě, že (bohužel) jel.

lamal_SK
17. února • 14:39

a co z toho vyplyva v com je horsi ako konkurenti - ktori presne ? alebo vsetky crossovery su hipsterske nudle ?

bubulak
19. února • 9:27

Všechny určitě ne, jen ty předražené navoněné prdy bez pořádné techniky, jako je QQ2. Já jezdím v jednom s V6 a awd a rozhodně si nestěžuji.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
lamal_SK
24. února • 8:30

A stoji tolko co kashkai jo ?

Driver
17. února • 12:20

Souhlasím s tebou do detailu, ale napadlo mě, co bys napsal před 50ti lety. Všechno drahé, všechno šmejd, a stejně něco bylo úspěšné a zase by se dalo uvádět: Úspěch tohoto vozu potvrzuje moji dávnou teorii, že nejlepší kšeft je ten s lidskou blbostí. :-D

Ex
17. února • 8:28

Nevím, měl jsem Nissana vyrobeného v Britanii a později Suzuki vyrobené v Maďarsku. Zatím co Nissan byla řada závad jedna za druhou a 2x měněný motor 1,8, tak musím zaklepat, čtyřkolka od Suzuki zatím
úplná pohoda, i když pohodlí musím uznat je trochu nižší. No budu mít Suzuki už 4 rokem a přichází čas na obměnu, ale Nissan to už jistojistě nebude.

gladiatorr
17. února • 14:32

Nissan P11 13 let, 270 t km, 2l benzín, pak qashqai durhé gen - oba naprosto bez problémů, takže další ?

lamal_SK
17. února • 14:23

bohuzial 1.8 16V bol menej podareny motor ale pochybujem, ze ti ho vymenili 2x mal len 2 problemy 1 - francuzke piestne kruzky, ktore prepustali vela oleja 2 - vadny snimac polohy klukoveho hriadela, ani v jednom pripade by ti kvoli snimacu ani kruzkom motor nevymenili... takze skor asi blufujes i ked je pravda, ze to bol nevydareny motor v primere i almere

Mira
17. února • 7:06

Podle nadpisu hledám dlouhodobý test, ale nikde žádné zhodnocení, jen přehled technických parametrů a fotogalerii, tradičně na více stranách. Navrhuji opravu názvu: Např: Těšte se na dlouhodobý test, nebo Plánujeme dlouhodobý test.

space
17. února • 9:09

Myslíš to dobře, ale mýlíš se. Tohle není test Nissanu, ale dlouhodobý test trpělivosti čtenářů. Třeba takové Autoforum mě se svými daily top ten, best, shit dostalo do stavu, kdy už tam nechodím.
Dokud sem budeme ve velkém lozit nebude tomu jinak...

Pilot ..
18. února • 21:03

Tesat do kamene tyto slova!!

Doporučujeme

Články odjinud