Kde se v ČR dá na veřejnosti legálně využít rychlostní potenciál automobilu ?
Normálně v Mostě nebo v Brně na okruhu. Veřejně a legálně. Někdy to zkus.Pokud někdo nemá zájem, tak DE je od Prahy chvilku cesty autem.B-]
Pokiaľ sa bavíme o max. rýchlosti, tak tá sa dá využiť legálne iba na závodnom okruhu. Ak sa budeme baviť o výkonovom potenciáli a o akcelerácii, tak tá sa legálne využíva každý deň pri predbiehacích manévroch.Stačí takáto odpoveď?
Na bezne jezdeni to urcite staci. Pokud toto auto budes ovsem mit nalozene a budes chtit s tim predjet na okresce kamion tak se poradne priprav. V takove situaci vykon potrebujes a o maximalku nebo zrychleni 0-50 nejde.
Hm no tak to si mozes zaobstarat Skodu 105L (ta sla akurat tych 130max) a mas auto vyuzite presne predpisovo legalne (co sa tyka rychlosti). Inak pekne vysledky, otazka je zivotnost maleho motora. Radsej by som tych 81kW a 350Nm videl z dvojlitra. Malo by to este jednu vyhodu: zralo by to menej.
tak tento motor z dílny Renaultu je obecně pěkný problém do budoucna pro každého majitele.
Nějaké motory od Renaultu máme ve firmě a že by to byly problémy se říct nedá... Spíš bych řekl, že frantíci malé diesely umí na rozdíl od němců (nebo znáte nějaké dobré diesely pod 1.8l třeba u VW? BMW?? Snad jedině opel...1.7D, u VW jen 1.9tdi, které bylo "dobré" díky tomu, že ignorovalo common rail a v podstatě veškeré emisní limity a čoudí víc než autobusy).Když se nad tím zamyslíte tak 1.5dci u Rendlíku (výroba tuším od 2003) a 1.6HDi u Peugeot+Citroen jsou aktuálně nejdéle vyráběné (a ověřené) malé diesely, takže bych se ani jednoho nebál... Protože kdyby byly zárukou problémů jak píšete, tak se neprodávají druhou dekádu a to už ve 4 automobilkách.
V ČR jsou prostě různí Karlové, kteří prostě nechápou, že už není rok 2003. V té době měl opravdu motor 1.5 dCi porodní bolesti. Nechápou, že dnes je stejný snad jen to označení 1.5 dCi.
Scenic r.v. 2009, po 110 tis km zadřený na klice ( ojniční ložiska ), olej měněný po 15 tis.
To je smutny pribeh. Ktery koncern ale nemel takovy pripad?
Proto je Renault ve statistice spolehlivosti motorů nejlepší.:-)http://www.reliabilityindex.com/manufacturer/Engine...
Nemá smysl diskutovat statistikou této pojišťovny bez znalosti metodiky. Je ovšem pravda, že výsledek renaultu je průměr všech motorizací a dCi 110 je zrovna varianta, které je lepší vyhnout se obloukem.
Citace: "...Při prudkém brzdění jsme jako u všech aut testovaných v zimním období narazili na konstrukční limity sezónních pneumatik. Ve vysokých rychlostech se pláště nedokážou pořádně opřít do povrchu, zpomalení nabere na důrazu teprve při asi 100 km/h..."Proč se tohle ani trochu neprojevilo v grafu brzděn ze 150 kmh ?? Ta čára je rovná jak pravítko !
Protože místní pisálci dají akorát tak na pocit, ne na realitu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.