Dlouhodobý test Nissan Qashqai dCi 110: Jak je doopravdy rychlý

Vana666  |  05. 04. 2016 19:30

Citace: "...Při prudkém brzdění jsme jako u všech aut testovaných v zimním období narazili na konstrukční limity sezónních pneumatik. Ve vysokých rychlostech se pláště nedokážou pořádně opřít do povrchu, zpomalení nabere na důrazu teprve při asi 100 km/h..."

Proč se tohle ani trochu neprojevilo v grafu brzděn ze 150 kmh ?? Ta čára je rovná jak pravítko !

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  06. 04. 2016 08:34

Protože místní pisálci dají akorát tak na pocit, ne na realitu.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  06. 04. 2016 08:40

tak tento motor z dílny Renaultu je obecně pěkný problém do budoucna pro každého majitele.

Odpovědět  |   | 
kluc  |  06. 04. 2016 16:11

Proto je Renault ve statistice spolehlivosti motorů nejlepší.
http://www.reliabilityindex.com/manufacturer/Engine...

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  06. 04. 2016 17:13

Nemá smysl diskutovat statistikou této pojišťovny bez znalosti metodiky. Je ovšem pravda, že výsledek renaultu je průměr všech motorizací a dCi 110 je zrovna varianta, které je lepší vyhnout se obloukem.

Odpovědět  |   | 
komik  |  06. 04. 2016 19:32

Nějaké motory od Renaultu máme ve firmě a že by to byly problémy se říct nedá... Spíš bych řekl, že frantíci malé diesely umí na rozdíl od němců (nebo znáte nějaké dobré diesely pod 1.8l třeba u VW? BMW?? Snad jedině opel...1.7D, u VW jen 1.9tdi, které bylo "dobré" díky tomu, že ignorovalo common rail a v podstatě veškeré emisní limity a čoudí víc než autobusy).

Když se nad tím zamyslíte tak 1.5dci u Rendlíku (výroba tuším od 2003) a 1.6HDi u Peugeot+Citroen jsou aktuálně nejdéle vyráběné (a ověřené) malé diesely, takže bych se ani jednoho nebál... Protože kdyby byly zárukou problémů jak píšete, tak se neprodávají druhou dekádu a to už ve 4 automobilkách.

Odpovědět  |   | 
kluc  |  06. 04. 2016 19:45

V ČR jsou prostě různí Karlové, kteří prostě nechápou, že už není rok 2003. V té době měl opravdu motor 1.5 dCi porodní bolesti. Nechápou, že dnes je stejný snad jen to označení 1.5 dCi.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  07. 04. 2016 14:31

Scenic r.v. 2009, po 110 tis km zadřený na klice ( ojniční ložiska ), olej měněný po 15 tis.

Odpovědět  |   | 
Clanek  |  11. 04. 2016 10:23

To je smutny pribeh. Ktery koncern ale nemel takovy pripad?

Odpovědět  |   | 
Totok  |  06. 04. 2016 08:55

Kde se v ČR dá na veřejnosti legálně využít rychlostní potenciál automobilu ?

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  06. 04. 2016 09:14

Hm no tak to si mozes zaobstarat Skodu 105L (ta sla akurat tych 130max) a mas auto vyuzite presne predpisovo legalne (co sa tyka rychlosti). Inak pekne vysledky, otazka je zivotnost maleho motora. Radsej by som tych 81kW a 350Nm videl z dvojlitra. Malo by to este jednu vyhodu: zralo by to menej.

Odpovědět  |   | 
arnold  |  06. 04. 2016 09:31

Na bezne jezdeni to urcite staci. Pokud toto auto budes ovsem mit nalozene a budes chtit s tim predjet na okresce kamion tak se poradne priprav. V takove situaci vykon potrebujes a o maximalku nebo zrychleni 0-50 nejde.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  06. 04. 2016 13:00

Pokiaľ sa bavíme o max. rýchlosti, tak tá sa dá využiť legálne iba na závodnom okruhu. Ak sa budeme baviť o výkonovom potenciáli a o akcelerácii, tak tá sa legálne využíva každý deň pri predbiehacích manévroch.

Stačí takáto odpoveď?

Odpovědět  |   | 
Hlinda  |  06. 04. 2016 21:45

Normálně v Mostě nebo v Brně na okruhu. Veřejně a legálně.
Někdy to zkus.
Pokud někdo nemá zájem, tak DE je od Prahy chvilku cesty autem.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

dnes | Jan Mička | 3 příspěvky
Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

24.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 74 příspěvků
Minitest Volkswagen up! GTI (85 kW): Meziměstská střela i obětní beránek

Volkswagen up! GTI

Utratit více než 400.000 Kč za městské auto se spalovacím motorem může kdekomu připadat jako holý nesmysl. Všechno ale začne dávat smysl, když vezmete v úvahu tři magická písmena na jeho zádi a pořádně se projedete.

21.  5.  2020 | Jan Mička | 13 příspěvků

Nejčtenější články

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 15 N/A
Rez a špína jako umění? Americký trend patinových Volkswagenů dobývá svět

Rez a špína jako umění? Americký trend pati…

Stále rostoucí trend patinovaných vozů se z Ameriky postupně rozrůstá do celého světa. Jedna z nejsilnějších komunit je ta okolo vzduchem chlazených Volkswagenů. Vybrali jsme některé zajímavé kousky.

6.  5.  2020 | | 8 N/A
Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu. Zůstala však jen snem chalupářů

Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu…

Než do hry vstoupil Giorgetto Giugiaro a jeho Ital Design, pokoušeli se v AZNP zhmotnit vizi moderní velké škodovky čistě ve vlastní režii. Výsledek ve srovnání s vozy navrženými v Itálii možná oku tolik nelahodí, potenciál pětici prototypů s názvem I-1 až I-5 ale upřít nelze.

4.  5.  2020 | | 45 N/A
Znáte Škodu 1100 OHC Coupé? Vypadala světově, potopily ji však zbytečné chyby

Znáte Škodu 1100 OHC Coupé? Vypadala světov…

Kromě hrstky notoricky známých škodováckých kupé najdeme v historii domácí značky i pár kousků, o nichž se dnes už moc nemluví. Mezi tyto rarity patří i elegantní Škoda 1100 OHC Coupé.

23.  5.  2020 | | 14 N/A
Nová Škoda Octavia RS má první ceny. Překvapivě zatím chybí hybridní varianta

Nová Škoda Octavia RS má první ceny. Překva…

Alespoň nějaké přiblížení cenové hladiny, na které se bude nové „ereso“ pohybovat…

22.  5.  2020 | | 126 N/A