Možná nepřekvapí, že i legendy módního průmyslu mívají často vybraný vkus na auta. A zrovna takový Ralph Lauren je už ostatně znám svou vytříbenou sbírkou automobilů. | Ferrari F50 (1995) Zdroj: RM Sotheby´s/Jorge Guasso

Možná nepřekvapí, že i legendy módního průmyslu mívají často vybraný vkus na auta. A zrovna takový Ralph Lauren je už ostatně znám svou vytříbenou sbírkou automobilů. | Ferrari F50 (1995) | Zdroj: RM Sotheby´s/Jorge Guasso

Do garáže amerického módního návrháře a zakladatele stejnojmenné značky dříve patřilo i tohle Ferrari F50, zanedlouho nabízené  v aukci společnosti RM Sotheby´s , které se navíc na veřejnosti ukazuje poprvé od roku 2009. | Ferrari F50 (1995) Zdroj: RM Sotheby´s/Jorge Guasso

Do garáže amerického módního návrháře a zakladatele stejnojmenné značky dříve patřilo i tohle Ferrari F50, zanedlouho nabízené v aukci společnosti RM Sotheby´s, které se navíc na veřejnosti ukazuje poprvé od roku 2009. | Ferrari F50 (1995) | Zdroj: RM Sotheby´s/Jorge Guasso

Laurenův exemplář z roku 1995 si raritní auru udržuje na několika úrovních. Mimo to, že modelů F50 tehdy vzniklo jen 349 kusů, tento konkrétní patří do série 55 vyrobených ve specifikaci pro americký trh... | Ferrari F50 (1995) Zdroj: RM Sotheby´s/Jorge Guasso

Laurenův exemplář z roku 1995 si raritní auru udržuje na několika úrovních. Mimo to, že modelů F50 tehdy vzniklo jen 349 kusů, tento konkrétní patří do série 55 vyrobených ve specifikaci pro americký trh... | Ferrari F50 (1995) | Zdroj: RM Sotheby´s/Jorge Guasso

...z nichž pouze dva byly vyhotoveny v tradičním žlutém laku Giallo Modena – a jako jediný z této dvojice má interiér v celočerném hávu Nero. | Ferrari F50 (1995) Zdroj: RM Sotheby´s/Jorge Guasso

...z nichž pouze dva byly vyhotoveny v tradičním žlutém laku Giallo Modena – a jako jediný z této dvojice má interiér v celočerném hávu Nero. | Ferrari F50 (1995) | Zdroj: RM Sotheby´s/Jorge Guasso

V rukách módního magnáta zůstalo F50 do roku 2003, kdy zamířilo k prodejci z Floridy a následně k novým vlastníkům, manželům a oddaným fanouškům Ferrari ve Sterlingu ve Virginii. | Ferrari F50 (1995) Zdroj: RM Sotheby´s/Jorge Guasso

V rukách módního magnáta zůstalo F50 do roku 2003, kdy zamířilo k prodejci z Floridy a následně k novým vlastníkům, manželům a oddaným fanouškům Ferrari ve Sterlingu ve Virginii. | Ferrari F50 (1995) | Zdroj: RM Sotheby´s/Jorge Guasso

A přestože byl vůz zprvu často vystavován, účast na přehlídce Cavallino Classic v roce 2009 má být podle aukčních expertů až doteď poslední chvílí, kdy mohla veřejnost původně Laurenovo vzácné F50 spatřit na vlastní oči. | Ferrari F50 (1995) Zdroj: RM Sotheby´s/Jorge Guasso

A přestože byl vůz zprvu často vystavován, účast na přehlídce Cavallino Classic v roce 2009 má být podle aukčních expertů až doteď poslední chvílí, kdy mohla veřejnost původně Laurenovo vzácné F50 spatřit na vlastní oči. | Ferrari F50 (1995) | Zdroj: RM Sotheby´s/Jorge Guasso

Uprostřed F50 se slavně nachází atmosférický 4,7litrový V12 původem z monopostů formule 1, spojený s šestistupňovou manuální převodovkou. | Ferrari F50 (1995) Zdroj: RM Sotheby´s/Jorge Guasso

Uprostřed F50 se slavně nachází atmosférický 4,7litrový V12 původem z monopostů formule 1, spojený s šestistupňovou manuální převodovkou. | Ferrari F50 (1995) | Zdroj: RM Sotheby´s/Jorge Guasso

Výkon 519 koní (382 kW) a točivý moment 471 Nm zajistil tehdejšímu vrcholnému supersportu Ferrari zrychlení z nuly na 100 km/h za 3,7 sekundy a maximální rychlost 328 km/h. Hodnoty, které zní působivě i v dnešní době. | Ferrari F50 (1995) Zdroj: RM Sotheby´s/Jorge Guasso

Výkon 519 koní (382 kW) a točivý moment 471 Nm zajistil tehdejšímu vrcholnému supersportu Ferrari zrychlení z nuly na 100 km/h za 3,7 sekundy a maximální rychlost 328 km/h. Hodnoty, které zní působivě i v dnešní době. | Ferrari F50 (1995) | Zdroj: RM Sotheby´s/Jorge Guasso

RM Sotheby´s dodává, že získat vůz původně vlastněný Ralphem Laurenem je poměrné vzácné, jelikož se dnes 85letý návrhář s exempláři ze své sbírky loučil jen zřídka. | Ferrari F50 (1995) Zdroj: RM Sotheby´s/Jorge Guasso

RM Sotheby´s dodává, že získat vůz původně vlastněný Ralphem Laurenem je poměrné vzácné, jelikož se dnes 85letý návrhář s exempláři ze své sbírky loučil jen zřídka. | Ferrari F50 (1995) | Zdroj: RM Sotheby´s/Jorge Guasso

Nyní je F50 ve špičkově zachovalém stavu s najetými 5400 km a po čerstvém servisu u Ferrari. | Ferrari F50 (1995) Zdroj: RM Sotheby´s/Jorge Guasso

Nyní je F50 ve špičkově zachovalém stavu s najetými 5400 km a po čerstvém servisu u Ferrari. | Ferrari F50 (1995) | Zdroj: RM Sotheby´s/Jorge Guasso

Nový domov bude hledat v aukci během automobilového týdne v kalifornském Monterey (15.–16. srpna). | Ferrari F50 (1995) Zdroj: RM Sotheby´s/Jorge Guasso

Nový domov bude hledat v aukci během automobilového týdne v kalifornském Monterey (15.–16. srpna). | Ferrari F50 (1995) | Zdroj: RM Sotheby´s/Jorge Guasso

Odhadovaná hodnota s přihlédnutím na výše zmíněnou historii také nepřekvapí, očekávají se částky v rozmezí 6,5 až 7,5 milionu dolarů (cca 143 až 165 milionů korun). | Ferrari F50 (1995) Zdroj: RM Sotheby´s/Jorge Guasso

Odhadovaná hodnota s přihlédnutím na výše zmíněnou historii také nepřekvapí, očekávají se částky v rozmezí 6,5 až 7,5 milionu dolarů (cca 143 až 165 milionů korun). | Ferrari F50 (1995) | Zdroj: RM Sotheby´s/Jorge Guasso

| Ferrari F50 (1995) Zdroj: RM Sotheby´s/Jorge Guasso

| Ferrari F50 (1995) | Zdroj: RM Sotheby´s/Jorge Guasso

| Ferrari F50 (1995) Zdroj: RM Sotheby´s/Jorge Guasso

| Ferrari F50 (1995) | Zdroj: RM Sotheby´s/Jorge Guasso

| Ferrari F50 (1995) Zdroj: RM Sotheby´s/Jorge Guasso

| Ferrari F50 (1995) | Zdroj: RM Sotheby´s/Jorge Guasso

| Ferrari F50 (1995) Zdroj: RM Sotheby´s/Jorge Guasso

| Ferrari F50 (1995) | Zdroj: RM Sotheby´s/Jorge Guasso

| Ferrari F50 (1995) Zdroj: RM Sotheby´s/Jorge Guasso

| Ferrari F50 (1995) | Zdroj: RM Sotheby´s/Jorge Guasso

| Ferrari F50 (1995) Zdroj: RM Sotheby´s/Jorge Guasso

| Ferrari F50 (1995) | Zdroj: RM Sotheby´s/Jorge Guasso

| Ferrari F50 (1995) Zdroj: RM Sotheby´s/Jorge Guasso

| Ferrari F50 (1995) | Zdroj: RM Sotheby´s/Jorge Guasso

| Ferrari F50 (1995) Zdroj: RM Sotheby´s/Jorge Guasso

| Ferrari F50 (1995) | Zdroj: RM Sotheby´s/Jorge Guasso

| Ferrari F50 (1995) Zdroj: RM Sotheby´s/Jorge Guasso

| Ferrari F50 (1995) | Zdroj: RM Sotheby´s/Jorge Guasso

| Ferrari F50 (1995) Zdroj: RM Sotheby´s/Jorge Guasso

| Ferrari F50 (1995) | Zdroj: RM Sotheby´s/Jorge Guasso

Do garáže amerického módního návrháře a zakladatele stejnojmenné značky dříve patřilo i tohle Ferrari F50, zanedlouho nabízené  v aukci společnosti RM Sotheby´s , které se navíc na veřejnosti ukazuje poprvé od roku 2009. | Ferrari F50 (1995) Zdroj: RM Sotheby´s/Jorge Guasso
Laurenův exemplář z roku 1995 si raritní auru udržuje na několika úrovních. Mimo to, že modelů F50 tehdy vzniklo jen 349 kusů, tento konkrétní patří do série 55 vyrobených ve specifikaci pro americký trh... | Ferrari F50 (1995) Zdroj: RM Sotheby´s/Jorge Guasso
...z nichž pouze dva byly vyhotoveny v tradičním žlutém laku Giallo Modena – a jako jediný z této dvojice má interiér v celočerném hávu Nero. | Ferrari F50 (1995) Zdroj: RM Sotheby´s/Jorge Guasso
V rukách módního magnáta zůstalo F50 do roku 2003, kdy zamířilo k prodejci z Floridy a následně k novým vlastníkům, manželům a oddaným fanouškům Ferrari ve Sterlingu ve Virginii. | Ferrari F50 (1995) Zdroj: RM Sotheby´s/Jorge Guasso
22
Fotogalerie

Dlouho ukryté Ferrari F50 Ralpha Laurena je na prodej. Z ceny se vám protočí panenky

V době uvedení byl Lauren v USA jedním ze dvou majitelů, kteří v garáži parkovali žlutou F50.

Možná nepřekvapí, že i legendy módního průmyslu mívají často vybraný vkus na auta. A zrovna takový Ralph Lauren je už ostatně znám svou vytříbenou sbírkou automobilů. Do garáže amerického módního návrháře a zakladatele stejnojmenné značky dříve patřilo i tohle Ferrari F50, zanedlouho nabízené v aukci společnosti RM Sotheby's, které se navíc na veřejnosti ukazuje poprvé od roku 2009.

Laurenův exemplář z roku 1995 si raritní auru udržuje na několika úrovních. Mimo to, že modelů F50 tehdy vzniklo jen 349 kusů, tento konkrétní patří do série 55 vyrobených ve specifikaci pro americký trh, z nichž pouze dva byly vyhotoveny v tradičním žlutém laku Giallo Modena – a jako jediný z této dvojice má interiér v celočerném hávu Nero.

V rukách módního magnáta zůstalo F50 do roku 2003, kdy zamířilo k prodejci z Floridy a následně k novým vlastníkům, manželům a oddaným fanouškům Ferrari ve Sterlingu ve Virginii. A přestože byl vůz zprvu často vystavován, účast na přehlídce Cavallino Classic v roce 2009 má být podle aukčních expertů až doteď poslední chvílí, kdy mohla veřejnost původně Laurenovo vzácné F50 spatřit na vlastní oči.

Uprostřed F50 se slavně nachází atmosférický 4,7litrový V12 původem z monopostů formule 1, spojený s šestistupňovou manuální převodovkou. Výkon 519 koní (382 kW) a točivý moment 471 Nm zajistil tehdejšímu vrcholnému supersportu Ferrari zrychlení z nuly na 100 km/h za 3,7 sekundy a maximální rychlost 328 km/h. Hodnoty, které zní působivě i v dnešní době.

RM Sotheby's dodává, že získat vůz původně vlastněný Ralphem Laurenem je poměrné vzácné, jelikož se dnes 85letý návrhář s exempláři ze své sbírky loučil jen zřídka. Nyní je F50 ve špičkově zachovalém stavu s najetými 5400 km a po čerstvém servisu u Ferrari. Nový domov bude hledat v aukci během automobilového týdne v kalifornském Monterey (15. a 16. srpna). Odhadovaná hodnota s přihlédnutím na výše zmíněnou historii také nepřekvapí, očekávají se částky v rozmezí 6,5 až 7,5 milionu dolarů (cca 143 až 165 milionů korun).

Zdroj: RM Sotheby's | Zdroj videa: Ferrari

Ferrari

Ferrari je italský výrobce sportovních automobilů. Společnost založil v roce 1929 Enzo Ferrari. Dnes patří do skupiny FCA. Kromě výroby automobilů je Ferrari aktivní také v oblasti motoristického sportu, zejména ve Formuli 1.

Ferrari 812 Superfast • Ferrari GTC4Lusso • Ferrari 488 GTB • Ferrari Portofino • Ferrari F8 Spider • Ferrari Monza SP1/SP2

Doporučujeme

Články odjinud