Divoce polepený Bugatti Veyron Super Sport je na prodej v Saúdské Arábii

Asi nemusíte příliš zdlouhavě přemýšlet, ve kterých částech světa se pohybují ty nejexkluzivnější stroje. Vystoupit z davu je v takových zemích zatraceně těžké i v případě, že se vozíte v Bugatti Veyron Super Sport, nejrychlejším autě světa, kterých se vyrobilo všeho všudy pouhých 45 kusů s cenou bezmála tři miliony euro za kus.

Začalo to Věčně nespokojenou: Galerie nejrychlejších aut světa

Začalo to Věčně nespokojenou: Galerie nejrychlejších aut světa

Jistý majitel ze Saúdské Arábie se proto rozhodl nechat vůz odlišit unikátním polepem. Jestli je auto poté skutečně hezčí než bylo původně, necháme na vašem posouzení. Naštěstí alespoň částečně ctí klasické barvy černé a oranžové, které doplňuje o stříbrnou a chromovanou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Majiteli přišel jeho Bugatti Veyron Super Sport málo výjimečný,
nechal ho proto polepit fólií

Pokud by se vám takový kousek zamlouval, není to úplně neřešitelný problém - je zrovna na prodej. Cena je 2,9 milionů euro (přibližně 80 milionů korun), nájezd vozu není známý. Známé jsou však parametry, které vychází z šestnáctiválcového motoru o výkonu 880 kW (1200 koní). Bugatti Veyron Super Sport se ve své rekordní jízdě dokázal rozjet až na 431,072 km/h, sériově vyráběné kusy mají kvůli ochraně pneumatik omezenou maximální rychlost na 415 km/h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků