Divoce polepený Bugatti Veyron Super Sport je na prodej v Saúdské Arábii

Asi nemusíte příliš zdlouhavě přemýšlet, ve kterých částech světa se pohybují ty nejexkluzivnější stroje. Vystoupit z davu je v takových zemích zatraceně těžké i v případě, že se vozíte v Bugatti Veyron Super Sport, nejrychlejším autě světa, kterých se vyrobilo všeho všudy pouhých 45 kusů s cenou bezmála tři miliony euro za kus.

Začalo to Věčně nespokojenou: Galerie nejrychlejších aut světa

Začalo to Věčně nespokojenou: Galerie nejrychlejších aut světa

Jistý majitel ze Saúdské Arábie se proto rozhodl nechat vůz odlišit unikátním polepem. Jestli je auto poté skutečně hezčí než bylo původně, necháme na vašem posouzení. Naštěstí alespoň částečně ctí klasické barvy černé a oranžové, které doplňuje o stříbrnou a chromovanou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Majiteli přišel jeho Bugatti Veyron Super Sport málo výjimečný,
nechal ho proto polepit fólií

Pokud by se vám takový kousek zamlouval, není to úplně neřešitelný problém - je zrovna na prodej. Cena je 2,9 milionů euro (přibližně 80 milionů korun), nájezd vozu není známý. Známé jsou však parametry, které vychází z šestnáctiválcového motoru o výkonu 880 kW (1200 koní). Bugatti Veyron Super Sport se ve své rekordní jízdě dokázal rozjet až na 431,072 km/h, sériově vyráběné kusy mají kvůli ochraně pneumatik omezenou maximální rychlost na 415 km/h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 32 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků