Divize speciálních operací McLaren umí leccos: Třeba rudo-černý karbon

McLaren představuje model 720S Velocity, který má ukázat možnosti individualizačního programu MSO - Mclaren Special Operations.

Kromě "standardní" 720S ukázal McLaren v Ženevě také variantu Velocity. Ukazuje, že možnosti individualizace jsou u britského výrobce takřka neomezené. "Úkolem MSO je splnit veškerá exkluzivní přání našich zákazníků," říká šéf divize MSO, Ansar Ali.

Nový McLaren 720S je lehký a výkonný. Projděte si jeho galerii

Nový McLaren 720S je lehký a výkonný. Projděte si jeho galerii

Lakování se skládá ze dvou odstínů červené, Nerello a Volcano. Kapota je z odhalených karbonových vláken, taktéž rudě probarvených. Dalšími výraznými prvky jsou bronzově lakovaná kola z lehkých slitin či leskle karbonový zadní difuzor.

S otevřenou pusou vstupujeme i do interiéru. Sedadla, stejně jako palubní deska je z alcantary, ovšem vždy s jasně červenými prvky. Celkově je uvnitř cítit zcela odlišnou atmosféru, než v případě luxusně laděných exemplářů, které jsme v případě 720S viděli poprvé.

Takový byl první den v Ženevě: Vlastní fotografie ze všech důležitých premiér

Takový byl první den v Ženevě: Vlastní fotografie ze všech důležitých premiér

Velocity je jedním z pěti základních témat pro individualizaci 720S. Jako jediné je však fyzicky k vidění na stánku McLarenu v Ženevě. Ostatní, GT, Pacific, Track a Stealth, jsou zobrazeny virtuálně.

Zhodnoťte tovární úpravy sami v obsáhlé fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

dnes | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků