Divize speciálních operací McLaren umí leccos: Třeba rudo-černý karbon

McLaren představuje model 720S Velocity, který má ukázat možnosti individualizačního programu MSO - Mclaren Special Operations.

Kromě "standardní" 720S ukázal McLaren v Ženevě také variantu Velocity. Ukazuje, že možnosti individualizace jsou u britského výrobce takřka neomezené. "Úkolem MSO je splnit veškerá exkluzivní přání našich zákazníků," říká šéf divize MSO, Ansar Ali.

Nový McLaren 720S je lehký a výkonný. Projděte si jeho galerii

Nový McLaren 720S je lehký a výkonný. Projděte si jeho galerii

Lakování se skládá ze dvou odstínů červené, Nerello a Volcano. Kapota je z odhalených karbonových vláken, taktéž rudě probarvených. Dalšími výraznými prvky jsou bronzově lakovaná kola z lehkých slitin či leskle karbonový zadní difuzor.

S otevřenou pusou vstupujeme i do interiéru. Sedadla, stejně jako palubní deska je z alcantary, ovšem vždy s jasně červenými prvky. Celkově je uvnitř cítit zcela odlišnou atmosféru, než v případě luxusně laděných exemplářů, které jsme v případě 720S viděli poprvé.

Takový byl první den v Ženevě: Vlastní fotografie ze všech důležitých premiér

Takový byl první den v Ženevě: Vlastní fotografie ze všech důležitých premiér

Velocity je jedním z pěti základních témat pro individualizaci 720S. Jako jediné je však fyzicky k vidění na stánku McLarenu v Ženevě. Ostatní, GT, Pacific, Track a Stealth, jsou zobrazeny virtuálně.

Zhodnoťte tovární úpravy sami v obsáhlé fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků