Divize speciálních operací McLaren umí leccos: Třeba rudo-černý karbon

McLaren představuje model 720S Velocity, který má ukázat možnosti individualizačního programu MSO - Mclaren Special Operations.

Kromě "standardní" 720S ukázal McLaren v Ženevě také variantu Velocity. Ukazuje, že možnosti individualizace jsou u britského výrobce takřka neomezené. "Úkolem MSO je splnit veškerá exkluzivní přání našich zákazníků," říká šéf divize MSO, Ansar Ali.

Nový McLaren 720S je lehký a výkonný. Projděte si jeho galerii

Nový McLaren 720S je lehký a výkonný. Projděte si jeho galerii

Lakování se skládá ze dvou odstínů červené, Nerello a Volcano. Kapota je z odhalených karbonových vláken, taktéž rudě probarvených. Dalšími výraznými prvky jsou bronzově lakovaná kola z lehkých slitin či leskle karbonový zadní difuzor.

S otevřenou pusou vstupujeme i do interiéru. Sedadla, stejně jako palubní deska je z alcantary, ovšem vždy s jasně červenými prvky. Celkově je uvnitř cítit zcela odlišnou atmosféru, než v případě luxusně laděných exemplářů, které jsme v případě 720S viděli poprvé.

Takový byl první den v Ženevě: Vlastní fotografie ze všech důležitých premiér

Takový byl první den v Ženevě: Vlastní fotografie ze všech důležitých premiér

Velocity je jedním z pěti základních témat pro individualizaci 720S. Jako jediné je však fyzicky k vidění na stánku McLarenu v Ženevě. Ostatní, GT, Pacific, Track a Stealth, jsou zobrazeny virtuálně.

Zhodnoťte tovární úpravy sami v obsáhlé fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků