Divák narušil přenosy F1 po celém světě. Mňoukáním imitoval zvuk formulí

Také jste jako malí imitovali zvuk monopostů Formule 1? Nadšený divák se s tím dostal až do světového přímého přenosu.

Viděli jste o víkendu přímý přenos z Velké ceny USA? Jelo se s časovým posunem, což pro nás, motoristické fanoušky, vycházelo jako ideální večerní program na neděli. Možná jste si také pustili hlasitost na víc a užívali si zajímavě rozjetého závodu. Poté vás ale určitě zaujaly zvuky, které se linuly na pozadí.

Jezdci zrovna kroužili deváté kolo, když v tom do přenosu vstupovalo hlasité "mňoauu". Sám jsem nevěřícně koukal, vždyť nějak takto jsme ve školce monoposty, tehdy ještě o poznání hlasitější a atmosféricky plněné, napodobovali. Proniklo to do celosvětového vysílání, zaskočeni tak byli všichni moderátoři. David Croft z ESPN v přiloženém videu glosoval: „Skvělé imitace formulí 1. Připomíná mi to spíše než dnešní motory turba z osmdesátek.“

Vietnamci plánují svou Velkou cenu! Formule 1 má za dva roky zamířit k Hanoji

Vietnamci plánují svou Velkou cenu! Formule 1 má za dva roky zamířit k Hanoji

Zvuk pocházel z ruchových mikrofonů. Ty během závodu snímají zvuk ze závodní dráhy. Zřejmě nebyly dostatečně střeženy a tak se k nim dostal tento šprýmař. Za imitaci má ovšem od nás palec nahoru. Mohl světu sdělit cokoli, ale místo toho nám takto zamňoukal a rozesmál kde koho, včetně mně.

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

dnes | Petr Schnagl | 7 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

včera | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 56 příspěvků