Diskuse: kolikáte auto již máte pod střechou?

25 komentářů

pepino
10. října • 17:34

VW GOLF III 1.8
VW GOLF III VR6
Skoda Octavia 1.9TDi
VW Passat B6 .9TDi

Vsechno za 5let

Rockman
3. února • 9:24

První auto Citroen AX (potkal strom), dále Opel Corsa 1,4i 44 kW krásně úsporný, momentálně Škoda Felicia GLX 1,3MPi 50 kW.

Mistr
30. srpna • 14:23

Škoda 100,1000,100,120, renault 19, alfa Romeo 33,Škoda Favorit, Škoda Felicia 1,6, Renault 19, Ford Sierra, Mazda 323 F V6. Všechno až s podivem jezdilo.

ánek
14. září • 15:04

Zkus VW W8 je to seper svezení a zůstaneš u svého oblíbeného koncernu. Vybíral jsem půl roku a myslím, že jsem nepřebral. Poměr cena a výkon s užitnou hodnotou asi nemá na trhu konkurenta.

čauvajs Ánek

George
28. srpna • 22:09

1985 Š120L (úžasná, měla vyhřívané zadní sklo, navíjecí pásy a opěrky)

1987 Š120L/II. tu jsem zdědil v žalostném stavu, následovala rozborka, sborka, prodej

1987 Favořiť

1991 Forman

1992 Renault Espace , po 500km se mu v motoru něco potkalo, ojnice se podívala skrz blok a mazal zpět k prodejci, čímž jsem s francouzi skončil

1992 Passat VR6, úžasné auto, nezničitelné, poprvé mám samohyb s ABS, EDS, klimou (dokonce Climatronikem), tempomatem, počítačem, prodán v bezvadném stavu s 315000km na tachometru

1994 S6 turbo, audina skončila smutně, čelní střet s Ducatem ("profík" předjížděl v nepřehledné zatáčce, nedopadl vůbec dobře) vylezl jsem bez zranění ale zkušenost s kontaktem s airbagem nikomu nepřeju.

1996 Sharan VR6, říkal jsem mu závodní autobus

1998 Sharan VR6 Syncro, báječný na sněhu, bezedný žrout s dynamikou pod psa (automat.....)

2000 S6 4,2 slouží skvěle, jen ten automat to kazí, že já mamlas jsem ho nevzal s manuálním šestikvaltem......(((((, ale už zas má 250 tisíc km, že by se blížila inovace? RS6 to nebude, má jen automat...grrrrr!!!!

Mě ta koncernová auta fakt vyhovují, když se vezu v něčem jiném, připadám si nesvůj a asi už neumím jezdit s pohonem jedné osy.

Hassan Abdurrachman
26. srpna • 16:16

V 18 letech prvni stodvacitka, takovy ten mezityp s vajickama vzadu a hranatyma svetlama vepredu, to bylo milovane vozitko, ucinil jsem diru do prevodovky a dodnes s nostalgii vzpominam jak jsem ji menil s kamaradem v garazi na cihlach pri absenci 13 goly :)))) Nejdrive jsme vsechny srouby ozvykali stranovym klicem a pote na nej natloukli palici 12 :)))))))) To byla panecku vec. Potom ale stejne klekla a sla po hnedy. Nasledoval ji az po par letech VW Passat rv 81 receny Rudolf, dodnes v nem kejcha pritelkyne ale uz jsem do nej napchal tolik ze by za to mozna byla slusna jeta felicie (no to lehce prehanim) No a minuly rok ho vystridala Fabie sedan 1.9 sdi jakozto priblizovadlo mestske, klimatizovane a vseobecne pohodlne.

JirkaK
22. srpna • 22:30

První auto po autoškole byl ojetý Trabant, (v 89 roce jsem na nic jiného neměl, plat 1950,- čistého). Rok výroby 1972.

  Na rozdíl od stopětky z autoškoly - když jsem zařadil dvojku, byla tam vždycky dvojka. A vůbec celkově  poslouchal na slovo a trpělivě snášel moje řidičské začátky. Absolutní spolehlivost - za tři roky žádná závada, jen běžná údržba. Perfektně seděl, jako motokára.

 Spotřeba 8 litrů, (nádrž na 24 litrů), snesitelná rychlost do 85, maximálka 100, hrozný kravál. Drncadlo skákadlo (asi jako Fabie). Jednou jsem v šedesáti trefil propadlý kanál. Kdybych neměl pásy, tak bych asi tou papundeklovou střechou vyletěl ven.

V 92 roce jsem převzal na dojetí rodinného Wartburga. Rok výroby 1968,

Celkem dost místa, do kufru se vešel 200 litrový sud a ještě šlo zabouchnout víko. Pohodlné pérování, zrychlení při předjíždění srovnatelné s Favority, stodvacítkám jsem napráskal, kdy jsem si zamanul.

Slabé brzdy - jednookruhové, bubny i vpředu / váha 950 kg. Vratký podvozek, ve 120 km/h docela dobrodružství. Občas závady způsobené stářím, např. utržený tlumič pérování.

V 96 jsem měl už něco našetřeno, a tak jsem si řekl, že vozítek už bylo dost a teď to chce pořádné auto. Dopadlo to na Renault 21, dovoz ze Švýcar, rok výroby 88, obsah 2,2 litru. Nyní má na tachometru 183 000.

Na dvoulitr slušná spotřeba, (průměr 8,5), perfektní sedadla, všude spousta místa, nerezatí, podvozek  snáší bez závad i české okresky.  Celkem jednoduché auto,  jde opravovat i doma, k dostání je i český servisní manuál.

Slabší spolehlivost, hlavně motor ( už má po výbrusu). Otřesná úroveň značkových servisů (alespoň ve východních Čechách).  Raději vše opravuji doma svépomocí.

Ještě s ním určitě několik let vydržím  Ale docela se mi líbí minulá generace Toyoty Camry.....

 

Shrek
19. srpna • 22:21

, Renault 5, 2x Renault 5, Dedra, Tempra, Calibra, a teď BMW 3 + Mazda 121...

Tom
20. srpna • 13:02

A jak lítala ta Dedra? Jeslti jsi měl nějákou ostřejší a v pododě, tak bych si tipnul, že z těch aut co popisuješ musela mít jízdní vlastnosti min. vyrovnaný s tou 3-kou (ne-li lepší, estlis měl třeba Integrálku).

Shrek
20. srpna • 14:40

Byl to troubodýzl a mělo to stejnej podvozek jako ta Tempra (což byla 1.8 sx i.e.), sériové pérování i tlumiče, měkký plechy, ale nehnilo to. Calibra byla těžká čtyřkolka s tvrdými plechy, zavčas prodaná, než začala reznout, 4x Koni Sport a sériová péra. 3jku mám na Eibach Pro + 4x Koni Sport.

Tom
20. srpna • 14:56

Aha, tak to nic;-I, TD v tehdejším italy provedení to bylo technikou dost pozadu, těžký a hlučný. Škoda že si to neměl v benzínu a v Integrale, ta by si podle mě pohrála i s tou Calibrou (tipuju, že ta nezatáčí.-).

Shrek
20. srpna • 19:00

Ta Dedra měla 59 kW motor, což mi přišlo jako OK na auto z '91 (měl jsem to v 94, když mi bylo 19), ale měla moc nalítáno. Ta Tempra byla voňavka '93, dva roky starý auto s 35.000, najel jsem s tím 80.000 bez větších problémů. Calibra byla '92, koupil jsem ji v '96, dobrá, chovala se neutrálně a když se vzala prudčeji zatáčka, plynule si to šinula ven. Až na to, že jsem do ní nacpal asi 200 tisíc v dílech to bylo dobrý. )
S BMW naprostá spokojenost, auto podle mého gusta. Ale už by to chtělo o něco větší (5tku '96 a výš)...

Karel Košek
18. srpna • 23:41

Co má tohle za cenu? Mě vůbec nezajímá, co měl kdo za auta. Proč radši nepřinesete nějaké pořádné informace?

Zdá se mi, že počet těch informativních článlů klesá. Že by prázdniny?

Petr Broža
20. srpna • 20:19

Je to víkendový „článek“, který slouží k tomu, aby se ti, co nemají co dělat, nenudili

 

Schelma
19. srpna • 11:37

Tak schvalne, Karle, jake jsi mel prvni auto?

nicka
18. srpna • 23:38

Když jsem dostal řidičák, tak jsem začínal na rodičů Š100 - starý dobrý "hundrt" - pak pokračoval Fávem a Feldama a skončil u svojí Fábie, hold na víc už prachy nezbyly... Bydlení bylo přednější a po pravdě, nejraději vzpomínám na to ježdění se "stovkou", které bylo taky trochu o umění, protože tohle auto potřebovalo ve 100km rychlosti dost zkušeného řidiče a půl metru kolem sebe, jak to lítalo ze strany na stranu... Na druhou stranu, ale i sou**žit se v tom dalo...

Zabijec
19. srpna • 7:51

V tatíkově Š120 to taky šlo  v mém prvním autě Opel kadett 1,6GTi to bylo horší anatomické sedačky nejsou letiště. V Daewoo Nexia 1,5 GLE sedan už jsem to nezkoušel a v Matizu co mám teď už vůbec ne, ale docela dobře se v něm spí

smet
18. srpna • 23:23

tak to já mám jen zatim skodovku 120L, a nevypadá to, že bude něco lepšího :o) Těch věcí co musim koupit předtím, a smym platem 2000,- netto....

Filip
18. srpna • 19:00

mam sest let starou fildu. vcera jsem jel poprve z prahy do brna - tam jsem ji setril, ale nazpatek jsem ji pekne protahl. od exitu brno-centrum po exit na chodov hodina 23 minut.

jel jsem uplne nadoraz. z kopce 160-180, do kopce se to dostalo az na 130-150, na zuzenich v levem pruhu 140. takze presne hodina 23 minut. felcka uplne hotova - bylo to opravdu na doraz.

Karel Košek
18. srpna • 23:43

To jsi teda debil.

Michal
17. srpna • 13:18

Měl jsem Favorita 135L a teď mám Fabii 1,4 MPI 50 kW. Kdyby měla Felicie klimu, klidně bych koupil i ji.

Devil
17. srpna • 11:54

Moje auta: Škoda Favorit, Forman, Felicia 1.3, Felicia combi 1.6, Fabia 1.4  16V, Fabia Combi 1.9TDI,  Octavia RS, Octavia combi 1.8Turbo 4x4, A nyní střídám Mercedes-Benz CLK 55 AMG a Superb 2.5TDI V6 Tiptronic. Toť vše.

 

I když teť mě dost láká Audi A4 cabriolet 

marko
18. srpna • 18:58

Po tych fabiach sa ti nejak rapidne zlepsila financna situacia

citroen AX , felicia 50kw, bmw 520i,...

Dalsie auto chcem nissan maxima

Devil
19. srpna • 19:53

Dá se říct úspěšně jsem rozjel podnikání!!!

popo
17. srpna • 1:22

No začalo to takto: škoda 120 L, potom felda gombík 1,6, 55kw a teraz koktávka gombík 1,9 81kw. toť vfsio.

Doporučujeme

Články odjinud