Diskuse: jaké auto pro ženu?

Nedávno jsem vybíral nové auto do města, které mělo zároveň sloužit jako druhé auto pro mou přítelkyni. Zjistil jsem, že pro ženu jsou důležité úplně jiné věci než pro muže.
Diskuse: jaké auto pro ženu?

Především jsem byl několikrát upozorněn na to, že auto musí být malé, aby se s ním dobře parkovalo. To vylučuje všechny kombiky, sedany, případně liftbacky. Auto musí rovněž hezky vypadat a ideálně mít slušivou metalízu - a pokud jen základní barvu, tak určitě červenou.

Nesmí chybět alespoň trošku větší zavazadlový prostor, aby bylo kam dávat nákupy (vylučuje matize a podobné prcky), a druhá řada sedadel musí být dobře přístupná, aby bylo možné dobře manipulovat s dítětem v dětské sedačce - to pro změnu vylučuje třídveřové modely. A ideální je parkovací asistent, aby nebylo auto hned podřené, neměl by chybět posilovač řízení kvůli snadnému parkování, dvojice airbagů a ABS kvůli bezpečnosti.

Pánové, teď se ukažte a poraďte. Schválně sem nebudu psát, jací z užšího výběru vypadli favorité, abych diskusi neovlivňoval.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků