Diskuse: jaké auto pro ženu?

Nedávno jsem vybíral nové auto do města, které mělo zároveň sloužit jako druhé auto pro mou přítelkyni. Zjistil jsem, že pro ženu jsou důležité úplně jiné věci než pro muže.
Diskuse: jaké auto pro ženu?

Především jsem byl několikrát upozorněn na to, že auto musí být malé, aby se s ním dobře parkovalo. To vylučuje všechny kombiky, sedany, případně liftbacky. Auto musí rovněž hezky vypadat a ideálně mít slušivou metalízu - a pokud jen základní barvu, tak určitě červenou.

Nesmí chybět alespoň trošku větší zavazadlový prostor, aby bylo kam dávat nákupy (vylučuje matize a podobné prcky), a druhá řada sedadel musí být dobře přístupná, aby bylo možné dobře manipulovat s dítětem v dětské sedačce - to pro změnu vylučuje třídveřové modely. A ideální je parkovací asistent, aby nebylo auto hned podřené, neměl by chybět posilovač řízení kvůli snadnému parkování, dvojice airbagů a ABS kvůli bezpečnosti.

Pánové, teď se ukažte a poraďte. Schválně sem nebudu psát, jací z užšího výběru vypadli favorité, abych diskusi neovlivňoval.

bazar

Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 318 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2008
Stav: 252 737 km
Cena: 102 000 Kč
Skoda Octavia 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 108 423 km
Cena: 230 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 156 314 km
Cena: 56 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 53 870 km
Cena: 275 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 3 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků