Diskuse: jaké auto pro ženu?

Nedávno jsem vybíral nové auto do města, které mělo zároveň sloužit jako druhé auto pro mou přítelkyni. Zjistil jsem, že pro ženu jsou důležité úplně jiné věci než pro muže.
Diskuse: jaké auto pro ženu?

Především jsem byl několikrát upozorněn na to, že auto musí být malé, aby se s ním dobře parkovalo. To vylučuje všechny kombiky, sedany, případně liftbacky. Auto musí rovněž hezky vypadat a ideálně mít slušivou metalízu - a pokud jen základní barvu, tak určitě červenou.

Nesmí chybět alespoň trošku větší zavazadlový prostor, aby bylo kam dávat nákupy (vylučuje matize a podobné prcky), a druhá řada sedadel musí být dobře přístupná, aby bylo možné dobře manipulovat s dítětem v dětské sedačce - to pro změnu vylučuje třídveřové modely. A ideální je parkovací asistent, aby nebylo auto hned podřené, neměl by chybět posilovač řízení kvůli snadnému parkování, dvojice airbagů a ABS kvůli bezpečnosti.

Pánové, teď se ukažte a poraďte. Schválně sem nebudu psát, jací z užšího výběru vypadli favorité, abych diskusi neovlivňoval.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků