Dinan BMW V10: klasicky to také jde

5 komentářů

Shr3k
29. prosince • 13:46

Zdá se, že zaměňujete příčinu za následek. Řekl bych, a to se ani nebudu dívat na stránky Dinanu, že se bude jednat o klasicky americký stroker kit, jehož základem je kliková hřídel s delším zdvihem a delší ojnice.Tak aspoň doufejme, že ji mají přesně opracovanou, vyváženou a přiměřeně dimenzovanou, protože větší zdvih znamená vždycky větší vibrace. ;-)

Me2d
29. prosince • 10:08

To je oblibene spojeni ze? Na tech grafech ale zadny linearni narust vykonu od tunera neni. Kdyz tam jsou dve soubezne krivky, tak je to skoro konstantni zvyseni vykonu ne?

delph
28. prosince • 22:43

kdyby na to nedali 4 roky záruku tak bychse nat ní pozastavil, protože ten motor je dlouhodobě testován a vymýšlen, aby nebyl jen výkonný ale i lehký a měl svou výdrž a nerozthnul se. A když v každém válci ubrali nějaký ten materiál ( i když je to na válec 0,07L tak v konečném výsledku to může dělat hodně...

paegas
28. prosince • 14:22

Velice pěkné, ale chybí mi tu nějaká přibližná cena..

aston
28. prosince • 21:12

Presne tak chcelo by to cenu a este nejakeho tunera co za 200 ojro prevrta 1.9 Tdi na 2.3 Tdi nech to ide ako osemvalec.....;-)

Doporučujeme

Články odjinud