Novinka se jmenuje 7-97 Classic, bývalý soutěžní pilot Bruce Canepa si bude užívat přes 400 atmosferických koní.
Dánská společnost Kalmar Automotive před nějakou dobou ohromila svět svou poctou modelu 959, která kombinovala základ z Porsche 911 řady 993 s karbonovou kapotáží a motory z generace 992, konkrétně verzí Turbo S, GTS nebo GT3. Zatímco tyto vozy s názvem 9X9 doplnily klasické tvary 993 moderní karoserií, tato novinka s názvem 7-97 Classic ctí design klasické 911 velmi zdatně.
Jak už je u drahých restomodů dobrým zvykem, karoserie je z uhlíkových vláken, takže auto váží jen 1200 kilogramů, jeho spodní část kryjí panely pro lepší proudění vzduchu. Odstín laku nese název Sunoco Blue a hezky ho doplňují tmavé detaily typu kol á la klasický design Fuchs, přední lízátko, mřížky nad předním nárazníkem, zrcátka i zajímavý kryt motoru.
Pod ním se skrývá čtyřlitrový plochý šestiválec s výkonem 306 kW (417 k) a 420 Nm točivého momentu s omezovačem v 7500 otáčkách za minutu. Jízdní výkony neznáme, ale vzhledem k muší hmotnosti jistě nebudou marné. Auto by si mělo skvěle poradit s okreskou i závodním okruhem, dostalo totiž adaptivní odpružení s několika režimy a nechybí zde ani kontrola trakce. Brzdový systém si Kalmar Automotive vyvinuli sami – má karbon keramické kotouče.
I vnitřek se velmi povedl, v galerii se můžete pokochat krásnými analogovými budíky s dánskou vlajkou, hlavicí řadicí páky ze dřeva, sportovními sedadly Recaro Sportster CS nebo čalouněním stropu, sloupků a částí palubní desky z modré Alcantary. Vůz si objednal bývalý americký závodník, restaurátor a prodejce aut Bruce Canepa, který soutěžil v sériích IMSA GT, Trans Am, vytrvalostních závodech a také na Pikes Peak. Cena přestavby není známá.