Opl dělá auta pro lidi,zároveň si ale můžete opla vybavit výbavou,kterou mnohdy neměly ani prémiovky. např Opel senator a omega v nejlepší možné výbavě. To že lidi kupují astry v základu,protože jsou levnější než golf z nich potom dělá na oko levná auta,zkuste ale sednout do astry a do golfu v základu a omakejte si třeba materiál palubovky,pohodlí atd. Tak je golf uplnej žebrák
Opel ,je levná značka! A už ani zdaleka není co býval. Pokud se nepochlapí, konec. Hlavně Astry kolem r.v. 2000 "stály za to". ...spíš stály za ho...
Bez emocí: Astry kolem r. 2000 byly napříč Evropou oblíbeným fleetovým vozem. A za pár let potom už ne a její místo zaujal Focus. Teď se pomalu a těžce škrábe zpět a nebude to mít lehké. Mluvit o opelu jako prémiovce je ale úplně mimo mísu.
Já se spíš ptám, proč jen levná a premiová? Chybí něco mezi. Škoda není ani levná a ani premie, stejně tak VW. Premie má většinou všechna auta výrazně dražší a třeba taková Dacia zase levnější.
Presne tak, Opel je kdesi na hornej hrane lacnych aut presne tak ako VW. Od ostatnych sa lisia hlavne moznostou priplatkovych prvkov a celkovym spracovanim. Je pravdou, ze momentalne VAG vedie motormi a aj odlahcovacia kura bola dobrou ranou ale v realnom zivote sa Ople javia ako robustne, pohodlne a dobre spracovane auta. Buduca Astra bude urcite silnejsim konkurentom Golfu ako je tomu teraz. Moze za to aj vek. Astra bola postavena s dorazom na bezpecnost a ignorovali hmotnost. VW na novo teraz definoval segment. Svojho casu tak urobila aj Astra, hlavne dizajnom.Ale povedzme si uprimne - kto iny ako Opel momentalne najviac konkuruje koncernu? PSA svojou kolisajucou kvalitou? Fiat dosluhujucim i ked dobrym Bravom? Kia s prestrelenou cenou? i30 s azijskym dizajnom? Kazdy ma podla mna svoje miesto.
Ano, opel je tam, kde je vw. Dokonce lze přesně vysledovat jak kopírují nabídku VW. To je jejich domácí konkurent.Problém mají jen "trubkózní" novináři.
Jo stejně vidím Opel já, prostě něco mezi. Mě osobně nikdy žádný Opel nezaujal, až na Ins. OPC, co jsem dnes viděl a byl to hrozný plasťák
A musí se všechny značky dělit na prémiové a levné? Proč se nebavit jen o nějaké značce? Přece nemusí být za každou cenu prémiová nebo naopak levná.
Přesně tak,pro 99% lidí je auto spotřebka,dopravní prostředek a ten zbytek to má jen na ukázku sociálního statusu. Důležité je aby majitel získal za své peníze nějakou užitnou hodnotu a automobilka zisk. Ať řeší ztrátu na kus přes 900 euro a ne takové hlouposti.
Souhlasím, jen se obávám těch 99%. Čím dál víc čecháčků má auto na ukazování , ne na ježdění. Bohužel.
Blbost. Auta prémiových značek se nekupují (až na výjimky) na ukazování ale z ryze racionálních důvodů. To že to tu a tam nějaký trouba vnímá z pozice MČČ je nepodstatné.
Opel byl je a bude levná značka:-P
Opel Vectra C Caravan stal v roku 2007 38 000 Eur (plna vybava Cosmo), co je v prepocte na inflaciu Ja neviem cca 43 000 Eur... fakt lacne auto :-)...
Jasně ty odborníku Opel je levná značka. :-DNapř. Opel Insignia Sports Tourer OPC s cenou od 1 144 900 Kč je vyloženě levné auto pro všechny. B-]
Tak prémiová značka to rozhodně není, tudíž zbývá jen levná:-))Levná je pokud porovnáváme s prémiovými značkami, o tom ten článek snad je ne? Levné VS Prémiové. Ty odborníku! B-]
To že nasadí cenovku jednoho modelu do astronomických výšin z nich neudělá prémiovku. A to ani kdyby to bylo podloženo extrakonstrukcí, extramateriály a extraparametry. Což v případě opelu není ani náhodou. Před 19lety se jako prémiovka tvářila Omega ale přesto k ní davy klientů MB, BMW ani Audi neprchaly, byť byla o třetinu levnější. Protože nebyla jako prémiová značka klientelou vnímána. A právě názor klientely je taky jediný reálný argument zda je nebo není. Takže opel nebyl, není a těžko kdy bude prémiovou značkou. A to ani kdyby k němu přetáhli megademagoga Vošického od hjondé.
Podle mě je prémiová značka, třeba Cascada je moc pěkná :)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.