Diesely Opelu jsou prý v pořádku a nepodvádí, říkají německé úřady

18 komentářů

ello
2. srpna • 15:49

OK,beriem tvoje vysvetlenie.Ja som tiez viac riesil emisie VW vs.ostatne znacky ako ten samotni podvod VW.Takto to je samozrejme ina kava.Aj tak mi ale nejde do hlavy,ze co si vlastne sefovia VW mysleli,ze im nato nikdy nikto nepride...

Sajbr
2. srpna • 17:38

no jde o to že podvadeli u starých motorů, ty nové normy plnily, a druhá věc že se ozvala amerika v evropě se to neřeší (teda aspon žadné nové info o tom nemám)

ello
2. srpna • 8:37

Ale Sajbr toho napisal dost aj fakty je zbytocne to pisat este raz.Ja mozem snim len suhlasit.

Shimi
2. srpna • 10:12

ello: Někdy méně znamená více. On toho sice napsal hodně, ale všechno mimo mísu, páč si plete hrušky a jablka. Dieselgate a přiznání se VW se vůbec netýká rozdílu vypouštěných emisí v laboratoři a v reálném provozu. Dieselgate se týká toho, že motory VW, respektive ŘJ, rozpoznají probíhající měřící cyklus. Jednoduše řečeno, ŘJ pozná, že je motor v laboratoři na stolici a je právě měřen a podle toho upraví mapu. A toto jednání je přímo legislativně zakázáno a VW to vědomě porušil a přiznal se k tomu. Nějaké x-násobné překračování emisí v reálném provozu je úplně jiná "kauza". Ono celkově je docela úsměvné podivovat se nad tím, že jsou jiné emise v laboratoři a v reálném provozu, no kdo by to řekl. To je jako se podivovat nad tím, že každý řidič má jinou průměrnou spotřebu. Asi proto, že každý jezdí jinak a jinde, objevili Ameriku.

Sajbr
1. srpna • 13:43

Opel u některých modelu taky podváděl, kdyby němci napsaly že sou špatné tak si sami pod sebou podřezávájí větev

neodborník
1. srpna • 14:54

A co nějaký konkrétní argument na doložení vlastního tvrzení, byl by ?

Mitch
1. srpna • 14:15

Aha, pan je odbornik a asi to meril. Tyhle plky mam rad. Mas dukaz? Mas prd. :-P

Sajbr
1. srpna • 16:49
Mitch
1. srpna • 17:10

A cetl jsi ten clanek? Asi ne.. :)

Sajbr
1. srpna • 17:25

jo četl a stačila ta tabulka emisi, pokud někdo splnuje jen při měření a při provozu jsou to desetinásobky" Jisté ovšem je, že neklidné spaní spaní dnes nebudou mít jen manažeři Volkswagenu. Vrtět ze sna se budou také u Renaultu, a to kvůli modelu Espace 1,6 dCi. Nová generace se totiž dostala do spárů německé DUH (Deutsche Umwelthilfe), tedy té samé organizace, která minulý měsíc otestovala Opel Zafira. Zatímco přitom v jeho případě bylo zjištěno až 17násobné překročení limitů, Francouzi zachází ještě dále. V testech dle cyklu NEDC bylo totiž zjištěno, že limity stanovené normou Euro 6 byly přesaženy až 25krát.Ve světle těchto výsledků můžeme 2,5násobné překročení limitů zmiňovaného Volkswagenu Passat považovat za žabařinu, a to i přesto, že v případě Passatu byly do rovnice zahrnuty limity normy Euro 5, v jejichž případě platilo maximum 180 mg/km. Při aktivaci „chytrého“ softwaru se přitom VW dostal na 167 miligramů, reálně však emitoval 435 mg/km. Tedy sice nemalé množství, ovšem ve srovnání s Renaultem Espace pomalu mizivé.Francouzskému vozu totiž asociace DUH naměřila až 2 061 miligramů, tedy přes 2 gramy na kilometr. Renault může prohlásit, že šlo třeba jen o vadný vůz, jenže dřívější testy ADAC došly v případě hned několika motorů dCi v jiných vozech k velmi podobným výsledkům. "To mám jako brat že tu normu plní ?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Pepa
2. srpna • 21:34

Až na to,že u VW reálně v městském provozu (minimální výkon při pomalé jízdě) emituje 1400 mg/km.Takže celé tvoje info je trochu zavádějící.
Ostatně norma v USA kterou měli splnit 40 mg/km překračovali 35 x.B-]

Mitch
1. srpna • 17:31

Ano, to je sice hezke, ze ma Passat nizsi emise, ale opet se te ptam, cetl jsi ten clanek i tu kauzu?
Asi ti unika, o co tam vlastne jde :)

Sajbr
1. srpna • 17:48

" Podle asociace DUH ovšem situace není tristní ani tak u dotyčných vozů a automobilek, jakožto spíše u německého ministerstva dopravy, jemuž byly předány veškeré podklady již před měsícem po testu Opelu Zafira. Nicméně za celou tu dobu nebylo vydáno žádné oficiální prohlášení, které by vedlo k vyšetřování značky. Dá se tedy očekávat, že obviněn prozatím nebude ani Renault, neboť i nejnovější sada dokumentů zamířila na stejnou adresu.Právě s ohledem na nezájem úřadů neustále naznačujeme, že celá kauza Dieselgate je pouze šaškárnou, při které ani zdaleka nejde o ochranu životního prostředí, ale jen o pouhé honění politických bodů. Vše přitom odstartovala kardinální chyba Volkswagenu, který se k podvodu přiznal, na rozdíl od Opelu (komentář Renaultu ke zjištění DUH jsme zatím nezískali). Jestli se úřady dále budou tvářit, jako by VW byl snad jedinou automobilkou na světě, teprve uvidíme... "
má daleko větší emise a nikdo se kničemu nepřiznal což je zajimavé, a proto sem napsal že i kdyby tam měl nějakou fičuru, tak se to budou snažit ututlat jak to jen pujde

Mitch
1. srpna • 17:59

Pises hezky, ale unika ti smysl. Plati stale jedine : Jediny VW cilene podvadel. Nikomu jinemu to zatim neprokazali.

Zelí
1. srpna • 21:40

Je možné i některým méně chápavým jedincům vysvětlit o co jde na zkušenosti v rámci správního řízení při spáchání dopravního přestupku.
Pokud uděláš přestupek a při zastavení se k tomu přiznáš, dostaneš flastr a dál se s tebou už nikdo nevybavuje, protože jsi se k tomu přiznal.
Pakliže uděláš stejný přestupek a při zastavení s orgánem nesouhlasíš, flastr nedostaneš a jdeš do správního řízení, kde nadchází fáze dokazování. Protistrana ti to musí prokázat.
Takže pokud se stejným přestupkem v případě emisních měření firma nesouhlasí, tak to musí stát prokázat. A to je obtížné.
Pakliže se někdo v tomto případě hlava koncernu Winterkorn přizná, tak není dále co řešit, i kdyby měly motory VW desetinové emise jako konkurence.
Přiznal se a řeší se jenom výška flastru atd.

Sajbr
1. srpna • 23:07

Ano s tím s tebou souhlasím, akorat mě sere že ostaní s toho vyváznou jako by se nic nestalo i když limity nesplnuji podle tabulek ... VW nevlastním ale to je jako by jeden politik ukradl 5 mega chytnou ho a odsoudí druhý ukradne 10 mega a zametou to pod koberec jako by se nic nestalo ... to mě prostě sere

Sajbr
1. srpna • 16:58

Renault
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/vw-zabari-ren... ...
i kdyby s emisema měli problém další automobilky myslíte, že by se každý k tomu hrdnisky přiznal byli by sami proti sobě a za tímto názorem si stojim

Mitch
1. srpna • 9:48

No jo no. VW je holt VW.

Doporučujeme

Články odjinud