Diesely dostaly další mat. Od 1. ledna zakáže starší nafťáky Stuttgart

49 komentářů

Radek Novotný
31. července • 12:02

Furt něco zakazují.. Ještě nedávno v německuu žacali zakazovat auta s dieselovym mototrem.. (http://www.dopravniznaceni.com/Proc-se-v-Nemecku-zakazuj... ... ) Co vy na ty změny?

Kuk Vykuk
16. července • 13:36

Práááásk, zaklaplo víko rakve nad starejma rakovinometama! B-]
To bude levnej rakovinometů všude po bazarech. B-]

Anti-automat
17. července • 21:10

Vyvezu sa k nam. To je samozrejme jasne v ramci ferovej osemrychlostnej EU, nieco ako update na Heydrichov program ktory predniesol na Hrade. Lenze potom to zle dopadlo. Co aj muselo. Teraz to dopadne este horsie.

Marex
16. července • 2:18

Kdyby stejný zákaz udělali v některých českých větších městech, tak by zůstala poloprázdná, protože většina ropáků by ty své čoudící 1.9 TDI musela nechat za městem :-D

Kuk Vykuk
16. července • 14:03

To si ještě nepostřehnul, že ty zpovykaný politici vždycky vokopírujou co se děje v Německu? Neboj, za chvíli to tu máme taky a ty venkovský křupani se svejma rakovinometama už budou prskat ty svý srachky jen doma před králikárnou ;-):-PB-]

E15
16. července • 16:25

V Německu mají nízkoemisní zóny dlouhé roky a v ČR se bohužel nic nekopíruje. Přitom na rozdíl od Německa by zde byly (s ohledem na stáří vozového parku) mnohem účinnější. Samozřejmě by to ale muselo platit i pro rezidenty, jinak to nemá smysl.

Kuk Vykuk
17. července • 23:01

V Praze už s tím vyhrožujou léta, jenže se jako správný předposraný politici báli do toho praštit. Teď se bát nebudou, už to přece dělaj i v Německu. :-D

E15
15. července • 17:34

Euro4 je málo. Dvojkové Octavie Euro 5 hulí jako lokomotivy

chytrak
16. července • 16:17

Ale houby, euro 4 je ta správná hranice kdy se ještě nesledovali saze. Euro 5 je už má. Octavky II co hulí jsou euro 4, co nehulí (přibližně po FL) Euro 5.

Marek71
16. července • 8:14

Oni to pak za rok vyhodnotí a je docela možné, že dojde i na euro 5. Podle mě teď tu informaci vypustili, aby měli lidi dost času zbavit se všeho, co není min. euro 6, pak to nebude tak bolestivé. Pracuji tam a mám právě diesel s euro 5, takže nejpozději během příštího roku jej vyměním. Naštěstí tady v ČR to zatím není tak horký, tak se snad prodá.

Kuk Vykuk
16. července • 13:57

A hele ho, zabedněnýho Marečka z Německa, co se se mnou do krve hádal, že jeho rakovinomet Volvíčko Euro 5 to hned tak nepostihne, už taky konečně zachvátila panika a zbaví se ho. Stačilo jen pár měsíců a je to tu. Chachachá :-D:-D:-Dp.s. Ne že bych ti to přál, zbavovat se osvědčený káry a zase hledat jinou je vždycky vopruz, ale holt z toho leze sajrat a lidi v tom už nechtěj žít.

Marek71
16. července • 15:52

PS:
Tušil jsem, že zareaguješ a nemýlil jsem se ani v tom, jakým stylem. To byl trochu i důvod, proč jsem ten příspěvek sem napsal :-)

Marek71
16. července • 14:29

Nevím o jaké panice to tady blábolíš :-) Auto obvykle měním po cca. 3-4 letech, ještě s rozumným nájezdem, aby se dalo prodat. Současné auto mám od 02/2016, najeto už nějakých 240 tisíc (já 100 tisíc), takže čas na výměnu by stejně nastal někdy v 2019-2020. A pokud se pamatuješ, tak právě z důvodu toho honu na diesel jsem řekl, že další auto už bude s největší pravděpodobností benzín. Teď už to mohu říct skoro s jistotou, že to bude benzín. A taky jsem psal, že nemám problém auto prodat klidně i dříve, pokud to situace bude vyžadovat. Auto není modla ani miláček, ale prostředek k přepravě...Výběr auta pro mě není opruz, baví mě to a podstoupím to rád. Jen musím promyslet nové vs. ojeté, jak velké, typ, atd... akorát po tom Volvu to bude těžké, tak dobré a vybavené auto za rozumnou cenu se bude hledat těžko. Ale poradím si, není to nic z žeho bych měl paniku nebo stres :-)

Kuk Vykuk
16. července • 16:13

Čím víc se budeš obhajovat tím víc to bude pravda :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marek71
16. července • 16:24

Klidně si to mysli, já ti to neberu a nemám potřebu se obhajovat, jen jsem zareagoval na tvůj zvláštní příspěvek :-)

fsdfdfs
15. července • 9:13

Zcela v souladu s vývojem v EU. Státní správa a politici nenesou žádnou odpovědnost a jen vymýšlejí další a další represe na obyvatelstvo, se kterým jedná jako se sprostým podezřelým.
Zde konkrétně stát vydal povolení k provozu vozidel, aby ho následně lidem odebral.
Dříve platilo, že stát dává povolení k provozování vozidla na dobu jeho životnosti, což jediné dává logiku.
Za chvíli přijde doba, že si postavíte barák podle norem a za pět let ho budete muset zbourat, protože ......

E15
17. července • 17:06

bourat barák ne, ale kotel vyměnit ano ;-)

světelná tyč
15. července • 8:46

No jo. Ten fašismus maj holt skopčáci v genech a nikdo a nic to nezmění.

Laco
14. července • 13:01

Stare vrány co huli uz davno mely byt ve šrotu. 😃

Jarin.
14. července • 12:17

Kdyby to zavedli v Praze, tak by ti zpovykaní obyvatelé nestáli v kolonách :-D

Martin
14. července • 13:33

Myslíš asi zpovykané senochrupy. Obyvatelé Prahy po Praze nejezdí auty, než v krajní nutnosti.:-D

Jirka
14. července • 5:50

Mel jsem a opet bude osobni Auto nafta spotreba 13 14 litru nafty na sto. Je to v poradku?

Anti-automat
14. července • 12:49

DAF? ;-)

Michal
15. července • 9:17

To se pise Duff, ale dat 13-14 litru, tak jsem na sra.cky :-D

Gogo
14. července • 0:37

Vyborne, len tak dalej. Prec s tymi oblakmi dymu, co kazdy den vidim na vlastne oci. @€€€@ vylagrovane dechtomety.

Lojza
13. července • 20:23

Pani hned jdu prodat me 2 diesely a jdu koupit benzinaky co zerou 15litru, abych mohl konecne do Stutgartu a mit moznost potkat par stovek negru z Afriky co me kulturne obohati.

Trolol
13. července • 20:28

Podle toho co pisete tipuju, ze jste nikdy nevyjel dal nez za hranice chorvacka :)

Lojza
13. července • 23:06

Presne mas pravdu predsedo zcestoval jsem od Kuby, Dominikany, Kapverd, Egypta, JARU,Tuniska, Thajska vsechny mozne ostrovy Phuket, Khao Lak, Koh samui, Koh Lipe, Koh Phi Phi, Krabi, Filipin vc.Plawanu, Boracay, Manily. Indosky, Jakarta, Borneo, Bali, Lombok, Hong Kong, Tanzanie, Zanzibaru, Keni, Gruzie lyzovacka. Mam projetou celou Evropu krome Bulharska,Rumunska a severskych zemi. Od letosniho cervence Polsko,Madarsko,Srbsko, Makedonie - Ohrid.Ted jsem v Albanii ponekolikate. Za par dnu jedu na Lefkadu.Jinak mate pravdu za hranice Chorvatska jsem nikdy nebyl. V Chorvatsku nebo Cerne Hore jsem jezdil 2 krat rocne k mori. Cestovani me stalo asi 10mega za tech 20let.Ale rozhodne nepojedu do Hamburku nebo Stutgartu to je mi vcelku u prdele, jestli naka zelena hlava zakaze vjezd dieselu.

Tonda
15. července • 11:32

Pokud to mas projete, tak vis ze emisni normy maj smysl :-) Napr. Filipiny, Sri Lanka, Thajsko...i v malem meste udela tech par Tuk-Tuku, jeepney a tricycle takovy neuveritelny smrad... Pak je clovek v Tokiu a dycha se mu lepe, nez na Cebu, nedejboze v Manile :)A cina, kde se ekologie aut (zatim) moc neresila? V Pekingu jsem malem chcipl.
Jsem z Ovy a dost casto zapinam vnitrni okruh, staci nejaky mlady jouda v cipnute O1 1,9TDI...

Tonda
15. července • 11:40

a k te spotrebe, zenska ma Hondu Jazz, dlouhodoba 5,5l, ja rok zpatky vymenil benzin Legacy r.v. 2004 s prumernou 8l a to jsme oba spise zavodnici:-) Ted mam Auris Hybrid a jezdim za 5.9. Vse dle dotankovani, vetsinou i stejny stojan na Shell ve smeru na FM. Ses spis "chytrak" co sedi na prdeli a jen si googlil, nebo si to neco malo z toho projel s cestovkou a ani si nepoznal ty zeme...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JohnST
15. července • 22:52

Tak kupit si Auris hybrid to moze iba clovek co sa v aute fakt iba vozi nie ho riadi.

bzzz
16. července • 9:22

Kompenzujes si sve frustrace za volantem? Nikdo normalni potazmo slusny by totiz neco podobneho nenapsal ;-)

Marek71
16. července • 8:11

A proč ne? Takových lidí je spousta. Chtějí cestovat ekonomicky a bezpečně a na to ten hybrid poslouží. A pokud si chci za volantem občas zařádit, tak si k tomu pořídím starší MX-5 a bude to levnější a určitě i zábavnější než třeba nějaké normální, podle tebe víc "řidičské" auto na denní jezdění.

lolo
14. července • 13:42

Cestovani lidi vetsinou obohati a da jim nadhled (nemyslim s cestovkou). Vy jste evidentne debil i kdyz mate nejezdeno :) a evidentne k tomu mate jeste nejaky komplex.

Noname
14. července • 13:27

No zcestovalej asi budeš Lojzo, to nutně ale neznamená, že nejseš blbej.....
Procestovat celý svět a mít doma dvě smradlavé rakve před smrtí, potkat tě s něma na cestě když jedeš "na rohlíky" to musí být zážitek:-D. Kdyby jsi si 2-3 miliony z té tvoji milionové odyssey odpustil, můžeš si koupit auto jako člověk. Punc tomu dává jen to, že se svojí blbostí dokážeš veřejně prezentovat. K tomu se dá řítct jen "well done and good luck".

Jirka
14. července • 5:49

Zavidim mit na cestovani. Mohu se zeptat na vaši profesi Dekuji.

Gogo
14. července • 0:39

No vidis. A chujom si, podla toho prispevku hore, stale.

Matýsek v bačkůrkach
14. července • 0:06

Chybí ještě měsíce Jupitera ^^

Anti-automat
13. července • 19:45

...len aby s tymto boli v pohode tzv.europania. :-/

neodborník
13. července • 19:17

Jakej mat, koho, čemu ? Že si majitelé starých dieslů koupí nové a místní ekozuřivci z toho budou mít poškozené zdraví z náběhu na infarkt ?

dpcstb
15. července • 22:48

ak ti nevadi rakovina, poprosim ta dychat deht z 20 rocneho naftaku aj za mna. vdaka

Mini
14. července • 11:02

..ale hovno! ono by stačilo, pokud by se majitele dieselů začali o svá auta normálně starat.. ne jenom jezdit a servis žádný! Pak se není co divit, že jsou lidi naštvaný. Jet za smradlavým dieselem je fakt zážitek.. Průšvih je, že problémy s filtry mají i relativně nová auta.

petr r. (petrumr)
13. července • 19:10

a co dělají naši? kecají a kecají. tenhle týden samý naftový smrady a jeden wartburg a ten udělal smrad za tisíc dieslů.

Anti-automat
13. července • 19:47

wartburg? Kde? Zaujimam sa o veterany.

petr r. (petrumr)
14. července • 10:04

Projížděl km na hulín, kolega 125 druhý 120 a třetí má prase a má zálusk o MB 1000 s najetýma 38tkm.

Anti-automat
14. července • 12:47

stale ferovejsie ako mikrocastice z priameho vstreku, ktore sice neucitis, ale na RTG to ukase nieco ine.

Anti-automat
13. července • 18:35

25e je uplne v pohode.

dpcstb
15. července • 22:46

ak tam ale byvas, alebo pracujes to mas hypoteticky 25e kazdy den :-D

Marek71
16. července • 8:16

To je práve blbé... pracujem tam a keď tak pozerám na veľké parkovisko pred firmou (odhad niekoľko sto aut), tak min. polovina je diesel, elektromobily asi 2 :-)

Doporučujeme

Články odjinud