Diesely dostaly další mat. Od 1. ledna zakáže starší nafťáky Stuttgart

Anti-automat  |  13. 07. 2018 18:35

25e je uplne v pohode.

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  15. 07. 2018 22:46

ak tam ale byvas, alebo pracujes to mas hypoteticky 25e kazdy den

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  16. 07. 2018 08:16

To je práve blbé... pracujem tam a keď tak pozerám na veľké parkovisko pred firmou (odhad niekoľko sto aut), tak min. polovina je diesel, elektromobily asi 2

Odpovědět  |   | 

a co dělají naši? kecají a kecají. tenhle týden samý naftový smrady a jeden wartburg a ten udělal smrad za tisíc dieslů.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  13. 07. 2018 19:47

wartburg? Kde? Zaujimam sa o veterany.

Odpovědět  |   | 

Projížděl km na hulín, kolega 125 druhý 120 a třetí má prase a má zálusk o MB 1000 s najetýma 38tkm.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  14. 07. 2018 12:47

stale ferovejsie ako mikrocastice z priameho vstreku, ktore sice neucitis, ale na RTG to ukase nieco ine.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  13. 07. 2018 19:17

Jakej mat, koho, čemu ? Že si majitelé starých dieslů koupí nové a místní ekozuřivci z toho budou mít poškozené zdraví z náběhu na infarkt ?

Odpovědět  |   | 
Mini  |  14. 07. 2018 11:02

..ale hovno! ono by stačilo, pokud by se majitele dieselů začali o svá auta normálně starat.. ne jenom jezdit a servis žádný! Pak se není co divit, že jsou lidi naštvaný. Jet za smradlavým dieselem je fakt zážitek.. Průšvih je, že problémy s filtry mají i relativně nová auta.

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  15. 07. 2018 22:48

ak ti nevadi rakovina, poprosim ta dychat deht z 20 rocneho naftaku aj za mna. vdaka

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  13. 07. 2018 19:45

...len aby s tymto boli v pohode tzv.europania.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  13. 07. 2018 20:23

Pani hned jdu prodat me 2 diesely a jdu koupit benzinaky co zerou 15litru, abych mohl konecne do Stutgartu a mit moznost potkat par stovek negru z Afriky co me kulturne obohati.

Odpovědět  |   | 
Trolol  |  13. 07. 2018 20:28

Podle toho co pisete tipuju, ze jste nikdy nevyjel dal nez za hranice chorvacka :)

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  13. 07. 2018 23:06

Presne mas pravdu predsedo zcestoval jsem od Kuby, Dominikany, Kapverd, Egypta, JARU,Tuniska, Thajska vsechny mozne ostrovy Phuket, Khao Lak, Koh samui, Koh Lipe, Koh Phi Phi, Krabi, Filipin vc.Plawanu, Boracay, Manily. Indosky, Jakarta, Borneo, Bali, Lombok, Hong Kong, Tanzanie, Zanzibaru, Keni, Gruzie lyzovacka. Mam projetou celou Evropu krome Bulharska,Rumunska a severskych zemi. Od letosniho cervence Polsko,Madarsko,Srbsko, Makedonie - Ohrid.Ted jsem v Albanii ponekolikate. Za par dnu jedu na Lefkadu.Jinak mate pravdu za hranice Chorvatska jsem nikdy nebyl. V Chorvatsku nebo Cerne Hore jsem jezdil 2 krat rocne k mori. Cestovani me stalo asi 10mega za tech 20let.Ale rozhodne nepojedu do Hamburku nebo Stutgartu to je mi vcelku u prdele, jestli naka zelena hlava zakaze vjezd dieselu.

Odpovědět  |   | 
Matýsek v bačkůrkach  |  14. 07. 2018 00:06

Chybí ještě měsíce Jupitera ^^

Odpovědět  |   | 
Gogo  |  14. 07. 2018 00:39

No vidis. A chujom si, podla toho prispevku hore, stale.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  14. 07. 2018 05:49

Zavidim mit na cestovani. Mohu se zeptat na vaši profesi Dekuji.

Odpovědět  |   | 
Noname  |  14. 07. 2018 13:27

No zcestovalej asi budeš Lojzo, to nutně ale neznamená, že nejseš blbej.....
Procestovat celý svět a mít doma dvě smradlavé rakve před smrtí, potkat tě s něma na cestě když jedeš "na rohlíky" to musí být zážitek. Kdyby jsi si 2-3 miliony z té tvoji milionové odyssey odpustil, můžeš si koupit auto jako člověk. Punc tomu dává jen to, že se svojí blbostí dokážeš veřejně prezentovat. K tomu se dá řítct jen "well done and good luck".

Odpovědět  |   | 
lolo  |  14. 07. 2018 13:42

Cestovani lidi vetsinou obohati a da jim nadhled (nemyslim s cestovkou). Vy jste evidentne debil i kdyz mate nejezdeno :) a evidentne k tomu mate jeste nejaky komplex.

Odpovědět  |   | 
Tonda  |  15. 07. 2018 11:32

Pokud to mas projete, tak vis ze emisni normy maj smysl Napr. Filipiny, Sri Lanka, Thajsko...i v malem meste udela tech par Tuk-Tuku, jeepney a tricycle takovy neuveritelny smrad... Pak je clovek v Tokiu a dycha se mu lepe, nez na Cebu, nedejboze v Manile :)

A cina, kde se ekologie aut (zatim) moc neresila? V Pekingu jsem malem chcipl.
Jsem z Ovy a dost casto zapinam vnitrni okruh, staci nejaky mlady jouda v cipnute O1 1,9TDI...

Odpovědět  |   | 
Tonda  |  15. 07. 2018 11:40

a k te spotrebe, zenska ma Hondu Jazz, dlouhodoba 5,5l, ja rok zpatky vymenil benzin Legacy r.v. 2004 s prumernou 8l a to jsme oba spise zavodnici Ted mam Auris Hybrid a jezdim za 5.9. Vse dle dotankovani, vetsinou i stejny stojan na Shell ve smeru na FM.

Ses spis "chytrak" co sedi na prdeli a jen si googlil, nebo si to neco malo z toho projel s cestovkou a ani si nepoznal ty zeme...

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  15. 07. 2018 22:52

Tak kupit si Auris hybrid to moze iba clovek co sa v aute fakt iba vozi nie ho riadi.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  16. 07. 2018 08:11

A proč ne? Takových lidí je spousta. Chtějí cestovat ekonomicky a bezpečně a na to ten hybrid poslouží. A pokud si chci za volantem občas zařádit, tak si k tomu pořídím starší MX-5 a bude to levnější a určitě i zábavnější než třeba nějaké normální, podle tebe víc "řidičské" auto na denní jezdění.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  16. 07. 2018 09:22

Kompenzujes si sve frustrace za volantem? Nikdo normalni potazmo slusny by totiz neco podobneho nenapsal

Odpovědět  |   | 
Gogo  |  14. 07. 2018 00:37

Vyborne, len tak dalej. Prec s tymi oblakmi dymu, co kazdy den vidim na vlastne oci. @€€€@ vylagrovane dechtomety.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  14. 07. 2018 05:50

Mel jsem a opet bude osobni Auto nafta spotreba 13 14 litru nafty na sto. Je to v poradku?

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  14. 07. 2018 12:49

DAF?

Odpovědět  |   | 
Michal  |  15. 07. 2018 09:17

To se pise Duff, ale dat 13-14 litru, tak jsem na sra.cky

Odpovědět  |   | 
Jarin.  |  14. 07. 2018 12:17

Kdyby to zavedli v Praze, tak by ti zpovykaní obyvatelé nestáli v kolonách

Odpovědět  |   | 
Martin  |  14. 07. 2018 13:33

Myslíš asi zpovykané senochrupy. Obyvatelé Prahy po Praze nejezdí auty, než v krajní nutnosti.

Odpovědět  |   | 
Laco  |  14. 07. 2018 13:01

Stare vrány co huli uz davno mely byt ve šrotu. 😃

Odpovědět  |   | 
světelná tyč  |  15. 07. 2018 08:46

No jo. Ten fašismus maj holt skopčáci v genech a nikdo a nic to nezmění.

Odpovědět  |   | 
fsdfdfs  |  15. 07. 2018 09:13

Zcela v souladu s vývojem v EU. Státní správa a politici nenesou žádnou odpovědnost a jen vymýšlejí další a další represe na obyvatelstvo, se kterým jedná jako se sprostým podezřelým.
Zde konkrétně stát vydal povolení k provozu vozidel, aby ho následně lidem odebral.
Dříve platilo, že stát dává povolení k provozování vozidla na dobu jeho životnosti, což jediné dává logiku.
Za chvíli přijde doba, že si postavíte barák podle norem a za pět let ho budete muset zbourat, protože ......

Odpovědět  |   | 
E15  |  17. 07. 2018 17:06

bourat barák ne, ale kotel vyměnit ano

Odpovědět  |   | 
E15  |  15. 07. 2018 17:34

Euro4 je málo. Dvojkové Octavie Euro 5 hulí jako lokomotivy

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  16. 07. 2018 08:14

Oni to pak za rok vyhodnotí a je docela možné, že dojde i na euro 5. Podle mě teď tu informaci vypustili, aby měli lidi dost času zbavit se všeho, co není min. euro 6, pak to nebude tak bolestivé. Pracuji tam a mám právě diesel s euro 5, takže nejpozději během příštího roku jej vyměním. Naštěstí tady v ČR to zatím není tak horký, tak se snad prodá.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  16. 07. 2018 13:57

A hele ho, zabedněnýho Marečka z Německa, co se se mnou do krve hádal, že jeho rakovinomet Volvíčko Euro 5 to hned tak nepostihne, už taky konečně zachvátila panika a zbaví se ho. Stačilo jen pár měsíců a je to tu. Chachachá

p.s. Ne že bych ti to přál, zbavovat se osvědčený káry a zase hledat jinou je vždycky vopruz, ale holt z toho leze sajrat a lidi v tom už nechtěj žít.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  16. 07. 2018 14:29

Nevím o jaké panice to tady blábolíš Auto obvykle měním po cca. 3-4 letech, ještě s rozumným nájezdem, aby se dalo prodat. Současné auto mám od 02/2016, najeto už nějakých 240 tisíc (já 100 tisíc), takže čas na výměnu by stejně nastal někdy v 2019-2020. A pokud se pamatuješ, tak právě z důvodu toho honu na diesel jsem řekl, že další auto už bude s největší pravděpodobností benzín. Teď už to mohu říct skoro s jistotou, že to bude benzín. A taky jsem psal, že nemám problém auto prodat klidně i dříve, pokud to situace bude vyžadovat. Auto není modla ani miláček, ale prostředek k přepravě...

Výběr auta pro mě není opruz, baví mě to a podstoupím to rád. Jen musím promyslet nové vs. ojeté, jak velké, typ, atd... akorát po tom Volvu to bude těžké, tak dobré a vybavené auto za rozumnou cenu se bude hledat těžko. Ale poradím si, není to nic z žeho bych měl paniku nebo stres

Odpovědět  |   | 
kuk  |  16. 07. 2018 16:13

Čím víc se budeš obhajovat tím víc to bude pravda

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  16. 07. 2018 16:24

Klidně si to mysli, já ti to neberu a nemám potřebu se obhajovat, jen jsem zareagoval na tvůj zvláštní příspěvek

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  16. 07. 2018 15:52

PS:
Tušil jsem, že zareaguješ a nemýlil jsem se ani v tom, jakým stylem. To byl trochu i důvod, proč jsem ten příspěvek sem napsal

Odpovědět  |   | 
chytrak  |  16. 07. 2018 16:17

Ale houby, euro 4 je ta správná hranice kdy se ještě nesledovali saze. Euro 5 je už má. Octavky II co hulí jsou euro 4, co nehulí (přibližně po FL) Euro 5.

Odpovědět  |   | 
Marex  |  16. 07. 2018 02:18

Kdyby stejný zákaz udělali v některých českých větších městech, tak by zůstala poloprázdná, protože většina ropáků by ty své čoudící 1.9 TDI musela nechat za městem

Odpovědět  |   | 
kuk  |  16. 07. 2018 14:03

To si ještě nepostřehnul, že ty zpovykaný politici vždycky vokopírujou co se děje v Německu? Neboj, za chvíli to tu máme taky a ty venkovský křupani se svejma rakovinometama už budou prskat ty svý srachky jen doma před králikárnou

Odpovědět  |   | 
E15  |  16. 07. 2018 16:25

V Německu mají nízkoemisní zóny dlouhé roky a v ČR se bohužel nic nekopíruje. Přitom na rozdíl od Německa by zde byly (s ohledem na stáří vozového parku) mnohem účinnější. Samozřejmě by to ale muselo platit i pro rezidenty, jinak to nemá smysl.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  17. 07. 2018 23:01

V Praze už s tím vyhrožujou léta, jenže se jako správný předposraný politici báli do toho praštit. Teď se bát nebudou, už to přece dělaj i v Německu.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  16. 07. 2018 13:36

Práááásk, zaklaplo víko rakve nad starejma rakovinometama!
To bude levnej rakovinometů všude po bazarech.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  17. 07. 2018 21:10

Vyvezu sa k nam. To je samozrejme jasne v ramci ferovej osemrychlostnej EU, nieco ako update na Heydrichov program ktory predniesol na Hrade. Lenze potom to zle dopadlo. Co aj muselo. Teraz to dopadne este horsie.

Odpovědět  |   | 

Furt něco zakazují.. Ještě nedávno v německuu žacali zakazovat auta s dieselovym mototrem.. (http://www.dopravniznaceni.com/Proc-se-v-Nemecku-zakazuj... ... ) Co vy na ty změny?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

včera | Petr Schnagl | 16 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 146 příspěvků
Levné Hyundaie i20 a i30 na ostří nože: Hodně muziky za méně než 300.000 Kč!

Hyundai i20 vs. Hyundai i30

Řekněme, že chcete nové auto a stanovíte si limit 300 tisíc korun. Český Hyundai má pro vás hned dvě lákavé nabídky.

1.  12.  2019 | Vladimír Kadera | 82 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 248 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A