Diesely budou mít podle studie v roce 2030 podíl pouhých 9 %

John  |  30. 06. 2016 17:11  |  [178.143.81.xxx]

No takychto prognoz tu uz bolo.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  02. 07. 2016 14:24  |  [89.176.72.xxx]

U nás bude v roce 2030 vyrcholit jejich nabídka v AAA.

Odpovědět  |   | 
sokar  |  30. 06. 2016 17:43  |  [46.33.96.xxx]

Celý problém emisí má jednoduché řešení a sice odstranit ty, kteří tyto normy vytváří v excelu. Zastavit to na euro 5 a hotovo.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  01. 07. 2016 05:56  |  [78.45.123.xxx]

...prohlásil majitel dehtometu

EURO 5 je naprosto nesmyslná norma už jen proto, že na turbochrochty klade nižší nároky než na benzín.

Odpovědět  |   | 
Marty  |  01. 07. 2016 09:38  |  [80.95.119.xxx]

budeš muset přejít na benzín no, konec sazometů se blíží

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  02. 07. 2016 14:26  |  [89.176.72.xxx]

Přeplňované benzíny ty desely v produkci sazí dokonale nahradí.

Odpovědět  |   | 
!  |  03. 07. 2016 20:33  |  [89.248.248.xxx]

Přímovstřikový benzíňák má produkci sazí pár tisíckrát větší oproti dieselu s euro 6. Pěkně sis naběh.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  30. 06. 2016 17:55  |  [188.75.173.xxx]

Škoda, že se neudělá nezlobovaná studie, která by zjistila, že auta se podílí na znečišťování ovzduší naprosto zanedbatelně a především, že způsob měření automobilových emisí je naprosto nereálný...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  02. 07. 2016 17:35

Škoda, že hlupáci stále nepochopili, co je cílem snižování emisí aut...

Odpovědět  |   | 
eurohujer  |  30. 06. 2016 18:32  |  [37.48.4.xxx]

No hlavne by se meli eurokomisari zamyslet nad retarderama, nad povolenejma rychlostma, ono rozjizdeni na tricitku, brzdeni za sto metru na pet a pak zase rozjezd na tricet vytvori daleko vic emisi nez plunyla jizda 40 na ctyrku.

Odpovědět  |   | 
jarecek  |  30. 06. 2016 18:48  |  [91.217.97.xxx]

pri takovejch si vzpomenu na komrdesat zarucenejch predpovedi par roku zpatky, ze podil androidu na mobilech bude z tech tehdejsich cca 70 procent klesat. staci jit vedle na mm a pohledat

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  30. 06. 2016 19:04  |  [88.101.190.xxx]

Jenomže je taky spousta studií, které se realitě opravdu hodně přiblížily. No a za nějakých patnáct ještě dost dlouhých let je možné, že o diesly nebude velký zájem. Jaké byly předpovědi pro pevné linky ? Když už jsme u těch mobilů.

Odpovědět  |   | 
jarecek  |  01. 07. 2016 08:05  |  [217.197.156.xxx]

ale jo, to mate pravdu. i kdyz v te paralele jsou podle me trochu odlisnosti. u telekomunikaci bylo jasny, ze jedna technologie nahrazuje druhou. tady nam jich bezi nekolik zaroven (nejen benzin, nafta a elektro) a tezko predikovat, jak se bude ktera posouvat. viz treba prave soubeh vice mobilnich platforem. ale to je jen muj nazor. no big deal ..

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  30. 06. 2016 19:20  |  [94.230.144.xxx]

Emisní nařízení škodí automobilovému průmyslu. Tudíž bych se moc divil, kdyby nepřispěchali lobisté a emisní zákony se zázračně neupravily. Emisní nařízení mají tyto hlavní důvody:
1) snížit ropnou závislost na Arabech, Číně, Rusku
2) souběžný efekt s bodem 1) - umělé vynucení rychlejšího tempa vývoje hi-tech. Každá civilizace v historii naší planety, která byla zároveň vládnoucí civilizací, stála na těžbě přírodních produktů a technologickém náskoku

Odpovědět  |   | 
Jindra  |  30. 06. 2016 20:47  |  [62.201.23.xxx]

Čína koupí ruskou ropu,Rusko koupí čínská auta a všichni budou spokojeni. My "vládci" planety si tu budem každý den nabíjet ta naše hi-tech autíčka.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  30. 06. 2016 21:33  |  [88.101.190.xxx]

....no a vladcům planety bude šumafuk, co si v Rusku počnou, až jim ropa dojde.

Odpovědět  |   | 
Martin P.  |  30. 06. 2016 21:07  |  [93.93.33.xxx]

Jezdim na CNG a mam tichy a usporny motor (1 Kc/km) a uz nemam potrebu jezdit na naftu. Pred tim jsem mel dvoulitr naftu. Nyni mam asi petinove emise oproti naftaku.Ale je znat hlavne ta fin. uspora. A nelitaji za mnou cerna mracna, kdyz pridam plyn. Nic proti nafte, ale elektromobily a stlac. zemni plyn CNG ji casem vytlaci.

Odpovědět  |   | 
pcwifi  |  30. 06. 2016 21:53

neni nad poradny dýýýýýým za autem at to svisti, konící jen se probehnete

Odpovědět  |   | 
LOL  |  01. 07. 2016 07:00  |  [83.208.32.xxx]

nesmíš kupovat dehtomety od VW a Fordu. Jsou i diesely co nekouří, jeden takový mám, černé mraky z něj nejdou ani při max akceleraci.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  01. 07. 2016 08:08  |  [78.45.123.xxx]

Nezáleží na značce, ale na DPF, který dnes mají všichni povinně. Takže jediným rozhodujícím faktorem je pak ten dobytek, co s tím jezdí (a pro úsporu servisních nákladů DPF vymontuje)

Odpovědět  |   | 
LOL  |  02. 07. 2016 18:13  |  [83.208.32.xxx]

Bohužel nemůžu souhlasit. Pár relativně nových VW/Fordů mám v okolí a na tuty nic vymontovaného, přemostěného ani neudržovaného nemají. Přesto čoudí...

Odpovědět  |   | 
Marek  |  03. 07. 2016 08:48  |  [85.207.45.xxx]

Mužou kouřít při regeneraci... Protože jsou studený a majitel jim dá čočku... Dost jezdím, a téměř jsem neviděl že by nějakej novej VW, škodovka nebo i ford kouřil...

Odpovědět  |   | 
pcwifi  |  01. 07. 2016 08:32

ale si nerozumime, me to nevadi, naopak tesi ze to hezky zahuli

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  03. 07. 2016 11:27  |  [81.90.251.xxx]

take bych chtel tichy a usporny motor na CNG alespon 250 koni upraveny primo z tovarny co mi nabidnete, a dojezd alespon 800km na jednu nadrz.

Odpovědět  |   | 
milanekjablonecak  |  30. 06. 2016 22:11

Elektromobily zatím plněj tak akorát prdy dudy, jo kecama určitě, takže studie bych nechal těm, který na takovýdle kraviny dostávaj granty od ještě větších pitomců, než jsou sami.

Odpovědět  |   | 
Jim  |  30. 06. 2016 22:33  |  [62.209.197.xxx]

Zajímá mě výkon a spotřeba. Na emise kašlu.

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  30. 06. 2016 23:03

Kde? V USA? To pochybuju, že si začnou amíci kupovat diesely, aby se na těch 9% dostali. Západní Evropa? Tam se bude jezdit na velbloudech. ČR? Tam budou jezdit ty auta co se ted prodávají jako nová na západě dieselů je určitě o hodně víc jak 9%

Odpovědět  |   | 
Mičurin  |  01. 07. 2016 07:57  |  [88.146.158.xxx]

Podle mě se na 9% nedostanou. Už dnešní EURO6 dělá z dieselu zboží pro neználky a v budoucnu tohle zesílí i kvůli perfektně kultivovaným eletromotorům s charakterem břitvy.

Odpovědět  |   | 
pcwifi  |  01. 07. 2016 08:39

elektro ? ten smesny pokus udelat auto s normalnim dojezdem vzdy skoncil fiaskem, jesi nejaka krabicka na tuzkove baterky ujela 300km a nestala pod 4mega, tak to byla vyjimka ci zazraq. A ac udajne investuji nejake ty drobne do fabrik na baterky apod., tak neverim ze se do 7 let objevi neco skutecne vyznamneho ve smyslu cena do 2 mega, dojezd 1000km. A i potom to bude jen okrajove zbozi, protoze bezny smrtelnim proste neda za auto leckdy ani pul mega natoz vic.

Odpovědět  |   | 
Mičurin  |  01. 07. 2016 09:16  |  [88.146.158.xxx]

Málokdo v autě ujede v kuse víc jak 150 km na jeden zátah, takže přestávka na dobití není problém. Víc jak 200 km dojezd je poměrně málo potřebný. Těch 1000 km je blud v tvojí hlavě. Boom v oblasti aku již nastal v podobě opravdu masivních investic snad na všech kontinentech. I u hybridu si můžeš užít perfektní charakter elektromotoru. Diesel je symbol nekultivovanosti, smradu a zaostalosti. Lidi co se svezli v nějaké té elektrice si v 2,0TDI připadají dost retro a nekomfortně. O elektriku se neboj - pro naše štěstí má i silnou politickou podporu.

Odpovědět  |   | 
Vladko  |  01. 07. 2016 10:07  |  [212.79.110.xxx]

Tu podporu myslíte tady u nas v ČR ?

Odpovědět  |   | 
Ota  |  01. 07. 2016 10:12  |  [217.66.162.xxx]

jako, ze se bude tisnit u jedny nabijecky 50 aut a cekat, az se jim to naloaduje?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  01. 07. 2016 11:07  |  [194.228.134.xxx]

Ja se citim fajn v elektru i v - podle tebe nekultivovanem smradlavem a zaostalem - 2litrovem dieselu. Supr bylo i benzinove nefoukane atmo, ale umele tlaky/regulace ho poslali do kytek. Navic kdyz to jde, snazim se maximalne vyuzivat maximalne MHD a verejnou dopravu.

Symbolem nekultivovanosti a zaostalosti jsou spise prispevky a reakce jako od tebe. Moc to hrotis. Toto neni tridni boj. Je to evoluce a vetsina ridicu jsou vicemene rukojmi naladovych eko/normo/trendo-tvurcu.

Preju hezky den.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  02. 07. 2016 14:30  |  [89.176.72.xxx]

Ano, mě stačí dojezd Brna do Prahy v zimě, kdy topím a je třeba počítat i s nějakým zdržením v koloně takže svícení a topení. Takový elektromobil do 500 tis. kč máte?

Odpovědět  |   | 
John  |  01. 09. 2016 21:46  |  [178.143.216.xxx]

Ja zasnem ake su vase znalosti a schopnosti co sa vizionarstva tyka. Radsej by som sa vratil k tym rastlinam pane..

Odpovědět  |   | 
Josef  |  16. 09. 2016 00:51  |  [213.195.235.xxx]

Když se člověk podívá na vývoj cen elektromobilů a prudký růst dojezdu el. mobilů pod milion korun - prakticky dvojnásobek co 2 roky. Pak rozhodně nečekám ,že v roce 2030 budou lidé tolik kupovat drahé hybridy , když si za stejnou cenu budou moci koupit el. mobil s dojezdem 600km a dobou nabíjení 30 minut u pumpy. Podle mého názoru budou prodeje el. mobilů asi na polovině celkových prodejů. Budou si je kupovat ti, co hodně jezdí. Ta druhá polovina bude čistý benzín nebo diesel - budou si je kupovat ti, co potřebují s autem tahat těžké přívěsy ( lodě , karavany ) , velké SUV , nebo jezdí tak málo ,že se jim prostě el. auto nevyplatí - což je docela dost řidičů. Segment hybridů bude do 10% objemu trhu a koupí si ho ti ,kteří budou jezdit krátké trasy s velkým autem a pak pár krát za rok pojednou někam s lodí nebo karavanem . takže přes rok budou jezdit na el. energii a na dovolenou se zatíženým autem využijí hybridní pohon. Samozřejmě , že mluvím o osobních vozech nikoli o užitkových vozech, tam se patrně el. mobilita neprosadí tak rychle. Jinak to co je psáno v článku platilo před zhruba 2 lety , dnes se díky vývoji baterií fakticky změnil pohled automobilek na el. mobily a mnoho z nich v nich vidí jedinou alternativu do budoucna investují se ohromující peníze do vývoje, první el. mobil , na kterém jsem se podílel byl VW UP (2006-2007) a reálným dojezdem něco přes 100km , tedy ještě nebylo jasné jestli to půjde vůbec do výroby. Příští rok bude reálný dojezd 300 km a více podmínka úspěchu na trhu a ve vývoji jsou modely ještě s delším dojezdem s těmi už bude možné pohodlně jezdit i na dovolenou - půjde to na trh tak okolo roku 2020 automobilkám jde jen o to , aby si to lidé mohly za reálnou cenu koupit jinak to nemá smysl vyrábět .

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 12 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky

Nejčtenější články

Škoda chystá revoluci v motorech. Víme, které motory skončí a jaké je nahradí

Škoda chystá revoluci v motorech. Víme, kte…

V motorových paletách automobilů Škoda příští rok nezůstane kámen na kameni. Spousta agregátů se odebere na odpočinek a budou nahrazeny novými.

5.  11.  2017 | | 107 N/A
Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem

Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým …

Uvažujete o koupi ojetiny? Pak by se vám možná mohl hodit přehled dvaceti motorů, které se umí snadno změnit v past.

3.  11.  2017 | | 401 N/A
Bazarová past: Takto nabourané BMW 7 dokázal mechanik zcela opravit

Bazarová past: Takto nabourané BMW 7 dokáza…

Ani takové poškození nemusí vždy znamenat totální škodu. Jako nové ale už určitě jezdit nebude...

10.  11.  2017 | | 42 N/A
10 spolehlivých motorů „držáků“, jejichž koupí nešlápnete vedle

10 spolehlivých motorů „držáků“, jejichž ko…

Znáte to. Ty nejspolehlivější motory máme beztak všichni ve svých garážích. Přesto není špatné vědět i o těch dalších.

16.  11.  2017 | | 211 N/A
10 nejproblematičtějších ojetin podle Němců. Těmto se rozhodně vyhněte

10 nejproblematičtějších ojetin podle Němců…

Pokud sháníte ojetinu a jediným kritériem je pro vás její minimální poruchovost, pak byste měli sáhnout po Porsche 911, případně po Mercedesu-Benz SLK. Tento výsledek opět vyplynul ze statistik TÜV SÜD.

12.  11.  2017 | | 31 N/A