tak konečně bude mít BMW nějakej pořádnej motor :-D
1. dubna bylo před dvěma týdny, nespletli jste se v redakci? :-)
vymejslej hovadiny 3.0d-bi je v pohode.
Výroba mastodontů typu x5 vede tzv. sportovní automobilku bmw do slepé uličky. Dvouapůltunového mastodonta osazeného dieslovým třílitrem se 170kw vyškolí v pohodě malé auto s 1,2tsi. Takže jediná cesta v hlavách manažerů bmw je přidat výkon.
ROFL :-D:-D
Ale to jsou jen řeči :-) a co se týká srovnání výkonu motorů - 0-100 za 8,1 s u verze 30d, případně 0-100 za 7,0s u verze 35d je více než dostatečné :-)) Nemluvě o tom, že jsou k dispozici i benzínové verze 30i, 48i, kde hodnoty 0-100 za 8,1s (6,5s u 48i) hovoří jasnou věcí.
Jesteze neuvadi 100-200, tam uz to bude u tech zakladnich trilitru hodne smutne ;-)
Papír snese hodně.
Rozhodne, ak planujes jazdit len rovno :-D
To jsou zase kecy, najdetesi a porovnejte si casy X6M a M3 E46 na severni smycce... a pak melte, ze "ten" mastodont je rychlej jenom v primce
Tak severní smyčku znám a vím, že právě na rovinkách a zrychlení ze zatáček se zrovna na tomhle okruhu dá nahrabat hodne moc. Takže to srovnání je trošku mimo když jedno má 350koní a jedno 500koní v turbu
Severni smycka se vicemene bere jako etalon pro urceni jizdnich vykonu a to i mezi mistnimy experty... neni to tak davno cu tu neustale nekteri vykrikovali, ze ten mastodont je neskutecne pomalej a rychlej jen v primce, ze kdejake mnohem slabsi auto ho rozdrti a byla tu vyzdvyhovana prave M3 E46 a zaklinani casu na severni smycce. To je pro poradek
I ty dvě turba je moc, když to pak člověk musí po 80desáti tisících vyměnit a dát zato baťoh...Jo hold turbo přeje servisním zákrokům a to dnes automobilky potřebují, vydělávat na servisu...
Co to je zase za blafy? Turbo že má životnost 80 tis? Nebuď najivní, při normálním zacházení vydrží bez problému 200 tis. Když se o něho budeš starat, neviděl bych problém ani nájezd 300 tis. Pak by se možná dalo mluvit o nějaké výměně, ale ruku na srdce, ty si necháš auto s najetými 300 tis? To průměrný člověk najede za třeba 15 let..
vtipáleknebudem kupovať X5 M s 350 k, aby som sa s ním maznal ;)a nekúpi si ju nejaký chudák, ale niekto komu zarába ;)Kamarát má M3 žere mu to v priemere 25 L/100 kmmesačne nechá na benzíne 60-100 tis a vôbec ho to nesere, ked zarobí 500 tis a viac/mesiac.ja som rád, ked miniem 5 tis na benzín ;)
Ses trochu utnul, ne? 60tis Kč za benzín měsíčně?? Víš, kolik je to nájezd i při té spotřebě 25l/100km??? :-D
Treba nechava vysoke spropitne :-)
No to by bylo takový spropitný, že by pumpaři stačilo do práce 1x měsíčně :-D
Prosím tě, kde s tím monstrem chceš na našich silnicích jezdit ?? Jseš dědic po předcích, nebo podnikatel, který se strachy bojí usnout ? CO s tím chceš dělat, když můžeš jet pouze 90 km rychlostí a na dálnici tě očešou, že ti nakonec bude velmi těžko a ty turba si můžeš v garáži přidělat na strop.
není turbo jako turbo. Ale u bmw bych 80t km životnost turba nepředpokládal. Odhaduji, že bude minimálně dvojnásobná. To jiné značky s tím mají tak trochu problém ... u jednoho nejmenovaného tříválcového turbodieselu nám odchází turbo co 80-100t km. Pravda jde o firemní auta :-/
No nevím, kombinace turbo + systém StopAndStart může turbo brzo poslat "do věčných lovišť".
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.