Dieselový motor zažívá návrat díky lepšímu spalování a částicovému filtru

1 komentář

ekonom
22. července • 11:03

samozřejmě,velmi poučné technické čtení,dnešní technologie dokážou vyrobit již velmi hodně sofistikovaná zařízení-ale je třeba vzít v potaz
ceny finál.výrobku.apropo,zda autor sleduje,za kolik se v loni dovezené terén.vozy z Číny prodávají v Deutschland-u,a kolik stojí jejich evropské
protějšky,dále se stačí podívat např na Sonátu 2,4 i ,výbavu a poměr ceny ,a v poslední době mne přímo práskla přes obličej nová Octavia kombi,svým vzhledem-dle modelu výbavou a cenou,kam se hrabe volvo, no a 200 k turbo i.e .tedy benzín dle vl.jízd,na to nemá ani 150
koní benzínu,natož dieselu,pan autor nechť se projede se zde uvedenými
motory(se zohledněním váhy vozu) no a pak ,ať hodnotí,rád si přečtu
nové poznatky-né všakmazání medu kolem úst na Volva common rail
v poměru k jejich cenám.proklamovaná úspora se přetaví v drahý servis,
drahé nahr.díly na tyto systémy, s přihlédnutím na kvalitu nafty v ČR.
Očekávám feedback,že naprosto nemám pravdu. s pozdravem i.e. ekonom

Doporučujeme

Články odjinud